• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Andresen klar mot vålerenga!!

Started by pusuren, March 08, 2005, 10:15:24 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

pusuren

Ser ut som at andresen blir klar til vif kampen 17mars :D

http://fotball.bt.no/nyhetsarkiv/article.jhtml?articleID=74839

- Martin kunne ha spilt, men i samråd med han selv og fysioterapeut, prioriterer vi at han får trent godt med flere fotballøkter før kampen mot Vålerenga, sier Mjelde, og antyder hjemmedebut på Stadion 17. mars.

Håper på stadion blir klar då, for og fylle den opp blir vel ikke noe problem..

capp

var en annen som la inn et utdrag fra bt.no om at martin a. ikke ble med til gøteborg...
mm...

pusuren

Quote from: "capp"var en annen som la inn et utdrag fra bt.no om at martin a. ikke ble med til gøteborg...

Ok, Så Ikke det.. my bad

capp

hmm... og jeg var for trøtt til å se at du skrev at han muligens var klar mot vif... jeg tenkte på kampen på torsdag mot ifk... så dermed var det my bad... hehe  8)
mm...

pusuren

Quote from: "capp"hmm... og jeg var for trøtt til å se at du skrev at han muligens var klar mot vif... jeg tenkte på kampen på torsdag mot ifk... så dermed var det my bad... hehe  8)

hehe ok.

AlexS

Før dere eventuelt halshugger Andresen eller for den saks skyld Scharner i de første kampene av sesogen - vær klar over at førstenevnte har minimalt med kamptrening - og det vil heller ikke forundre meg om samspillet Scharner-Andresen i begynnelsen av sesongen "bare" vil resultere i sporadisk suksess, noe som ikke er unaturlig tatt i betraktning Andresen lange skadeavbrekk. De har vel ikke spilt en eneste kamp sammen enda, om jeg ikke tar feil?

Hyggelig å være en del av forumet forresten.

Toa

Quote from: "AlexS"- og det vil heller ikke forundre meg om samspillet Scharner-Andresen i begynnelsen av sesongen "bare" vil resultere i sporadisk suksess, noe som ikke er unaturlig tatt i betraktning Andresen lange skadeavbrekk. De har vel ikke spilt en eneste kamp sammen enda, om jeg ikke tar feil?

Siden Andresen ikke har spilt en kamp enda, skulle det godt gjøres om de hadde spilt noen kamper sammen...
ribl! Utfordr! Takl! Slutt å putl! Sentr! Kontr! Samhandl! Utlign!!

Xminator

Regner med Andresen scorer i debuten bare for å legge litt ekstra press på seg selv :D

Tois

Glede meg å se han i debut for SK Brann mot Enga neste uke:-D

arild

hørte på p4 nå.. der sier de at Martin e skadet igjen.. strekk skade...

http://www.p4.no/story.asp?id=151206

Xminator

Bah, ser ut som om det som kan gå galt går galt.

Nixon

Murphys lov slår til igjen...

Men det er jo ikke uvanlig at det oppstår skader når en spiller begynner å trene igjen etter et lenge opphold. For etter en lengre periode med alternativ trening får ofte "fotball-muskelgruppene" sjokk når man starter å sparke ball. Får håpe at dette ikke blir langvarig.
Rød makt på Hansa!

Go Up