• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Sponsing

Started by BL, March 04, 2005, 11:46:11 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

BL

Vi fikk veldig mye pes pga Brann/Chess tifoen på 16. mai for 2 år siden.
Men her har vel Vikinghoredene overgått oss:

QuoteDrakten som følger med sesongkortet blir sendt ut til de som har bestilt denne uken. Det er ny rekord i salg av drakt så tidlig, sesongkort salget nærmerer seg 1100 noe som snart er rekord for hele fjor.

Snakker om Ã¥ selge ræven sin!! Minner meg om det "HÃ¥ndballens venner" pleier Ã¥ stille med  :roll:
Hansa-
Felt Z

Blææ

Nee,få ting overgår den generaltabben det var på dra det fæle Chessbanneret over SS, på 16 mai.
Snakk om å drite på draget...

Hordene går ivertfall frivillig med dette klovnekostymet,ingen som lurer dem til å tro at det kun står Viking på drakten,di vet den er full av reklame.
ont follow me,Im lost too

BL

Mener du at tifo-gruppen ikkje var klar over at det sted Chess på banneret?
Hansa-
Felt Z

Blææ

jeg velger å tro at Tifo gruppen visst det men det gjorde ikke resten av SS..
ont follow me,Im lost too

DJ_ADG

eg é egentlig i mot sponsing av Tifo. Men eg synnes det kunne vært smart å få en sponsor avtale med butikker og andre plasser tifo-gruppen kjøper av. Istedenfor å få sponset i penger eller ferdigeting kan det være en idé å få sponset eks stoff.

Og dponsorene kunne kansje fÃ¥tt reklame i medlemsbaldet som skal  bli laget eller noe lignede.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

DJ_ADG

Tommy Sulen har fÃ¥tt nu sponsor jobb  i Italia;
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

HaterRævBK

Quote from: "DJ_ADG"Tommy Sulen har fÃ¥tt nu sponsor jobb  i Italia;

hehehehe :lol:  :lol:
Noe av det beste eg har sett :P
S slaur.....

Brannpakk

isst du har kompisen i tarmen og spørytespiss i armen, går på trygd, taper trutt ja, da er du en enga gutt!!!!!

guiness boy,charlie boy

Go Up