• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Keepertalenter.com

Started by larmjohan, March 02, 2005, 18:32:23 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

larmjohan

Ser at der er tale om ny keeper til Brann. Vel gledelig tenkte jeg, før jeg leste videre.

19 år gammel stril..

Nå må de snart gi seg.

Saken er den at striler ikke har den nødvendige medfødte selvtillit, som igjen er viktig for å skape trygghet bakerst. Dette er vel dokumentert via internasjonale tv-bilder, samt live på stadion.

Undertegndede har ikke følt seg trygg på en Brann-keeper siden Bjarni Sigurdson, noe som skaper lengsel efter kvalitet. Og det er jo heller ikke noe gøy for Kvisviken å lage supermål, hvis strilekeepere bare ødelegger alt sammen likevel.

Så det så.

viks

Jeg har lagt merke til at nordlendinger er dårlig og ta frispark, sunmøringer har dårlig spenst, og østlendinger har god teknikk.Dette må vi tenke på hver gang vi kjøper en spiller spør du meg...
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

the_bjarne

Quote from: "viks"Jeg har lagt merke til at nordlendinger er dårlig og ta frispark, sunmøringer har dårlig spenst, og østlendinger har god teknikk.Dette må vi tenke på hver gang vi kjøper en spiller spør du meg...

For ikkje å glømme at larmjohan-ere har dårlige argument!

Ein kan då ikkje skjera alle over ein kam på denne måten larmjohan!

Nixon

Quote from: "larmjohan"Saken er den at striler ikke har den nødvendige medfødte selvtillit.


Da må Tommy Knarvik være unntaket som bekrefter regelen...:)
Rød makt på Hansa!

KennethS

Quote from: "Nixon"
Quote from: "larmjohan"Saken er den at striler ikke har den nødvendige medfødte selvtillit.


Da må Tommy Knarvik være unntaket som bekrefter regelen...:)


ser Tommy var ute i sogn avis og beklaget seg over tiden i Brann :D den mannen gir seg aldri :D
tå på Brann

_owenz_

http://www.sognavis.no/lokal_sport/article1485018.ece

jojo.. men var jo mye positivt i artikkelen også...

QuoteEg skal kriga på midten, og vera ein av dei som dreg lasset. Eg vil blø for klubben, seier Knarvik, ...

Roffarne

Kjempeinnlegg, larmjohan.
Ser man det hele gjennom evolusjonens øyne, sier det seg selv at det er langt mellom keepertalentene på strilelandet.
Og argumentet med at de ikke eier selvtillit er bare en av mange faktorer.
Vi bor som kjent på en ganske kald og forblåst fjellknatt i nord hvor det ikke akkurat florerer av ypperlige boplasser. Evolusjon sørger for at den sterkeste ender opp med den beste boplassen, si feks inne i en lun Våg eller ute på en Pynt, mens de svake blir fordrevet ut på knauser hvor det blåser så jævlig at det bare er lyngen som klarer å holde seg fast.

Men gi menneskeheten noen århundrer til, larmjohan, så skal du nok se at etterkommerne av disse lyngdyrkerne tar seg opp på et nogenlunde akseptabelt nivå keepermessig.
Nu går alt så meget bedre.

Vidarvalium

Er vel bare å få tak i Jan Kjell Larsen fra FK Haugesund. Er en ung lovende keeper. Er på U-landslaget og trener for tiden ilag med Lillestrøm...

RC

Quote from: "larmjohan"Ser at der er tale om ny keeper til Brann. Vel gledelig tenkte jeg, før jeg leste videre.

19 år gammel stril..

Nå må de snart gi seg.

Saken er den at striler ikke har den nødvendige medfødte selvtillit, som igjen er viktig for å skape trygghet bakerst. Dette er vel dokumentert via internasjonale tv-bilder, samt live på stadion.

Undertegndede har ikke følt seg trygg på en Brann-keeper siden Bjarni Sigurdson, noe som skaper lengsel efter kvalitet. Og det er jo heller ikke noe gøy for Kvisviken å lage supermål, hvis strilekeepere bare ødelegger alt sammen likevel.

Så det så.



Du har helt rett. Striler eller bonder har ikke selvtillit. Mye av grunnen er at de ikke har hatt mye kontakt med folk i livet sitt. Og når de kommer ett sted med mye bråk eller mye folk blir de redd. Når du er redd har du ikke selvtillit. For å ha selvtillit må du føle deg bra og hjemme.  Den må det jobbes med då...

Go Up