• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Cato Guntveit sangforslag

Started by viks, March 02, 2005, 11:00:34 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

viks

Lite avklaringer rund Guntveit og sanger og. Prøver på en ny.

Mel: Knudsen og Ludvigsen (hallo, hallo hvordan står det til..?)

Caaaaaaato! (ene siden)
Cato! (andre siden)
Cato Guntveit! (ene siden)
Cato Guntveit! (andre siden)
Elsker Sk, Sk Brann!!! (samlet)

Kunne vært litt tøfft og fått til...
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Ã?ge

Kansje det bare er meg, men eg får ikke det til å bli bra med den melodien.

viks

Jeg klarer å synge det, skjønner ikke helt hvorfor ikke du får det til..Hva er det du mener er "short" då?
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Ã?ge

siste linjen eg ikke får til.

viks

Det er jo "hei på dei" (elsker sk), "hei på dei ludvigsen" (sk Brann)

Er jo uansett fullt mulig og skrive om siste linjen, men når jeg synger går det helt fint:)

bernu

Dette stemmer jo ikke i det hele tatt rytmemessig...
"hei på deg" har 3 taktslag, mens "elsker sk" har 4
mens "hei på dei ludvigsen" har 6 taktslag og "sk Brann" har 3...
Kan ikke få dette til å stemme ??
HANSA - Z

viks

el-sker-s-k-sk-Brann
Hei-på-dei-Lud-vig-sen

Men det er jo bare og lansere en ny sistelinje, dersom den er sangbar ellers..

Estranged

http://home.online.no/~tommklev/artimages/hallo.mp3

Her kan du høre en versjon av denne sangen. Ikke helt originalen, men dog... (Det er kanskje ikke mye til hjelp heller...) :lol:
Det e' godt med alt som e' gjort", sa mannen - han tørket seg i ræven før han dreit.

Aam

Respekt pÃ¥ deg for alle de gode lÃ¥tene, men mÃ¥ ærlig talt si at denne fÃ¥r jeg ikke til Ã¥ funke i det hele tatt!.. Sorry!  :roll:
et è en tilstand som går utover all forstann,
Hjertet hamrer og banker, for byen og Brann!

Go Up