• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

reservene

Started by andreas27, February 26, 2005, 13:08:00 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

andreas27

hvordan bör reserve benken vår se ut i år??
slik torbjörnsen,ophaug,kalvenes,knudsen,haugen,miller,dyal??
eller slik?? torbjörnsen,klock,k.walde,storesund,sanne,a.walde??

vel den förste benken ser vel best ut da får vi bra dekning

torbjörnsen-k
ophaug-hb´/ms
kalven-ms/vb
knudsen-hb/vb/hm/vm
haugen-sm
miller/sm+vm?-spiss
dylan-spiss

ka mennar dåkar??

Mico

Syntes egentlig backup på de fleste plasser er grei. Problemet, om man har noe problem, vil nok vise seg å være de plassene man ikke har noe godt førstevalg, samt dekningen på stopperplass.

Kepper : Ingen dekning
Venstreback : God dekning, Kalvenes
Høyreback : God dekning (ørn, opphaug og guntveit), men ikke noe klart godt førstevalg
Midtstopper : Egentlig grei dekning (opphaug og Kalvenes er vel begge gode spillere). Problemet er at man bare har en klassestopper, og at dersom han blir skadet sliter man.

Høyremidt : Backup er ikke noe dårligere enn førstevalg, men førstevalg er for dårlig.
Venstremidt : Glimrende backup i Miller
Sentral : En backup av høyeste kvalitet i Haugen, og forhåpentligvis kan Miller ta offensivt ansvar om Andresen faller ut.

Spiss : Glimrende backup i Miller, og god backup i Dylan.

Alt i alt ser det bra ut, men man bør fokusere på å hente en midtstopper i tillegg til høyrekanten vi alle vet vi mangler.

Nixon

Quote from: "Mico"Høyremidt : Backup er ikke noe dårligere enn førstevalg, men førstevalg er for dårlig.

Hvorfor er Miller en glimrende backup på venstre kant, og ikke på høyre?
Rød makt på Hansa!

Mico

Quote from: "Nixon"
Quote from: "Mico"Høyremidt : Backup er ikke noe dårligere enn førstevalg, men førstevalg er for dårlig.

Hvorfor er Miller en glimrende backup på venstre kant, og ikke på høyre?

Mulig jeg roter nå, men er ikke Miller venstrefotet?

Det er dog ikke grunnlaget for at jeg mener Miller er backup for venstresiden, men ikke høyresiden.
Miller er sånn som jeg ser det ganske lik som Kvisvik, og vil være en perfekt erstatter for ham.
Når man bruker en slik spillertype på ene kanten er det greit med en som løper opp og ned, og helst truer bakrommet på andre siden.
kvisvik og Miller på hver sin kant er jeg dermed litt skeptisk til.

Go Up