• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Videre.-)

Started by gull05, February 24, 2005, 22:30:17 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

gull05

jepp hepp der er vi videre.
ød makt.

Vidarvalium

YEESSSSS!!

NÃ¥ vinner vi hele driten!!!

Erik

Sånn vi spiller i dag regner jeg med det er på ræv ut neste kamp.. Utrolig de ikke klarer å score i dag..

Vidarvalium

Er et godt tegn å vinne dårlig spilte kamper også.....Dette skal vi vinne!!

Det våres snart folkens...så skal du få se!!!

Syng for Brann

Ahh, jeg satt pÃ¥ nÃ¥ler...   (eller sto)  :)     Morsomt med: "hele stadion" Klap, klap! hehe

neguah

Quote from: "Vidarvalium"Er et godt tegn å vinne dårlig spilte kamper også.....Dette skal vi vinne!!

Det våres snart folkens...så skal du få se!!!


Vinne? Ble vell uavgjort..

Vidarvalium

hehe ja, men skjønte hva jeg mente ikke sant?? :oops:  hehe hehe...

pathel

Ja det var labert at vi ikke scorer her, så vi skal være jævlig glad det holdt. Gøy at vi er med videre. Der er en del spillere som trenger skikkelige kamper å komme seg i form på etterhvert. Ikke minst de som ikke spilte i dag. Og dessuten synes jeg Soma var uvanlig usikker...

gull05

enig med alle de 100% ene burde iallefall en gått i golen, men vi ha Winters, Seternes i bakhånd.-))))))
ød makt.

nummer9

Vannt og vannt fru blom, var vel heller uavgjort.

Likevel er det oppløftende at vi greier å gå videre i en turnering som ikke bare går på norsk gress, selv om det blir litt drøyt å kalle den internasjonalt (selv om det er flere nasjoner med).

Hipp Hurra! osv...

jkippers

Quote from: "Syng for Brann"Ahh, jeg satt pÃ¥ nÃ¥ler...   (eller sto)  :)     Morsomt med: "hele stadion" Klap, klap! hehe


Ja, den var utrolig bra. Stor kreditt til de som dro ned og ga lyd fra seg!!!

Svært solid av Brann å gå videre i en gruppe med nr. 1 og nr 2 fra Sverige.
Gull 09

Arnie

Er det trekning for puljeopsett i mellomspillet snart

HaterRævBK

Då e det bare til å glede seg til flere kamper! :D
S slaur.....

Nixon

Quote from: "Arnie"Er det trekning for puljeopsett i mellomspillet snart


Trekning i morgen.

Ellers må det jo være skuffende for danskene å se at de norske fjellaper får med tre lag mens de må nøye seg med ett.

Nå får Brann bra matching før seriestart. Og penger. Kan jo bare være udelt positivt!
Rød makt på Hansa!

Bruiser

*Phew* med stor P. Rein slitekamp der samtlige bortsett frå Miller (min BB) virka rustne og var heilt ute av kampform. Kvisvik (blant mange) var jo heilt ubrukelig idag. Vi får skylde på kulda og det at vi er fortsatt langt frå topp-forma.

MEN, vi er videre og vi skal prise oss lykkelige. La oss slappe av og nyte friheita til neste kamp der forhåptentligvis vi har våre beste spelera tilgjengelige.
Ein flokk sauer leda av ei løve vil alltid slå ein gjeng løver leda av ein sau

Arnie

Håper på ny tur til København. Men litt mer vår i været neste gang håper eg. Var bra liv på Oleary's i Køben sist gang

jkippers

Quote from: "Nixon"
Nå får Brann bra matching før seriestart. Og penger. Kan jo bare være udelt positivt!


Helt klart! Brann hadde vel gamla litt i "plan B", dvs. den uten mellomspill i Royal league, med dådrlige treningsmotstandere. Med "Plan A" som kommer nå, blir det bare fryd og gammen!

Håper alle RL-skeptikerne ser verdien av turneringen når varmen kommer i været, og det blir grønnere gress på kampene.

For turneringens del er det å håpe på en finale mellom lag fra to nasjoner. Brann - FC København på Stadion 26.mai, hadde vært storslått!
Gull 09

Nixon

Quote from: "Arnie"Håper på ny tur til København. Men litt mer vår i været neste gang håper eg. Var bra liv på Oleary's i Køben sist gang


TvNorge mente sjansen var større med en ny tur til Gøteborg. Og VIF. Hadde vært utrolig gøy å påføre de deres første tap siden... Steffen?
Rød makt på Hansa!

byen e bergen

272 tilskuerne! Det var det meget pinlige antallet. Over halvparten var sikkert Brannsupportere..
size=18]
SK Brann - Ekte lidenskap har et navn
[/size]

Tois

Min håper forslag trekning imorgen:

Gr.1:
VÃ¥lerenga
IFK Gøteborg
Malmø FF

Gr.2:
Rosenborg BK
SK Brann
FC København..


Eller andre håper forslag?

andreas27

kunne jo v*rt göyt å slå ut vif då og vise kem så e best men vi får vel vente til finalen.

e i svergie så en bokstav manglar på tastaturet

HaterRævBK

bytte Rosenborg med Gøteborg?
Orker ikke se de trønedrtrynene mer enn 2 ganger i året!
S slaur.....

viks

Virker jo lovende...

Mjelde sa i en kommentar i RL studio etter kampen at Bengt og Robbie begynte og trene med resten av laget på førstkommende mandag. Men første kamp (neste torsdag) kom litt for tidlig..

Uansett så ser verden litt lysere ut no.Bare få tilbake Knudsen og. Sanne var jo kanskje Branns svakeste i dag..

Blir en spennende vår..
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

KennethS

Quote from: "viks"Virker jo lovende...

Mjelde sa i en kommentar i RL studio etter kampen at Bengt og Robbie begynte og trene med resten av laget på førstkommende mandag. Men første kamp (neste torsdag) kom litt for tidlig..

Uansett så ser verden litt lysere ut no.Bare få tilbake Knudsen og. Sanne var jo kanskje Branns svakeste i dag..

Blir en spennende vår..


Sanne kom seg mot slutten, men før det var han direkte svak. E ingen tvil om at høyrekanten e achilleshelen på dette laget. Utrolig at Sanne prøver og legge inn forann mål når keeper e på bærtur på 8-9 meter! SKYTE SANNE :D han kan jo bare løfte ballen over keeper.
tå på Brann

StoreS gutt 16

Sanne var faktisk ikke så dårlig, han hadde flere gode sjappe pasningsvalg hvor vi var i en overgangsposisjon, men utrolig synn med den sjangsen hvor han velger å sentre enn å lobbe når keeper er nesten ute på 16.

Er ikke helt sikker på reglene men spilles finalen på en nøytral bane? Feks: i parken hvis Gøteborg og Brann møtes?

Hadde jo uansett vært konge med finale på stadion og untak fra FIFA og NFF sånn at vi kunne presset inn så mange tilskuere som vi ønsket, er jo idiotisk at stadion vår tar 15000(?) når vi fint kunne presset inn 18000. Men mongis regler er vel akuratt det.

stig

såvidt jeg har skjønt kan vi ikke møte københavn,men kommer til å møte Gøteborg. Dette pga føringer om å unngå lag fra samme gruppe og helst samme land i mellomspillspuljen. Dermed blir det Brann og gøteborg i èn pulje,mens Malmø og københavn i den andre. Rbk og Vif blir trekt om hvor de skal være
Nettsideansvarlig

Nixon

Hvem vil vi ha da? VIF eller RBK?
Engen ser jo aldri ut til å tape, uansett hvor dårlig de spiller.
RBK derimot har vel vist flere svakhetstegn.
Men gleden ved å vinne over Engen kan vel ingenting slå...
Rød makt på Hansa!

RC

Vil helst ha Engen. RBK har vi knust en gang i år alerede. Det er Engen sin tur. Vi tar jo de i serien og, så...

byen e bergen

Quote from: "StoreS gutt 16"

Er ikke helt sikker på reglene men spilles finalen på en nøytral bane?


Finalen skal så vitt jeg har forstått spilles på et av finalelagenes
hjemmebane. Det finalelaget som gjør det best i mellomrunden fÃ¥r  hjemmekamp formoder jeg.
size=18]
SK Brann - Ekte lidenskap har et navn
[/size]

Go Up