• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

En riktig råtass!

Started by Dusan Djuric, February 23, 2005, 20:12:27 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Dusan Djuric

Vill bara passa på att varna er för Dusan Djuric. Halmstads råtass, en riktig tuffing. Men allvar, lägg av! Snubben väger typ 70 kilo och är väl 175 cm lång. Ni skall alltså inte vara rädda för hans muskler. Däremot skall ni frukta hans teknik och framspelningar. Om nu Nya Ullevis matta tillåter sådant.

Nixon

Jeg frykter vel egentlig alle lag og spillere Brann møter ute i Europa. Det er 14 kamper siden vi har vunnet en bortekamp. Ikke akkurat en statistikk som gjør at jeg kommer til å sove godt i natt.

Men hvis denne Dusan er så god kan vi jo bare kjøpe han etter kampen...:)
Rød makt på Hansa!

HaterRævBK

Quote from: "Nixon"Jeg frykter vel egentlig alle lag og spillere Brann møter ute i Europa. Det er 14 kamper siden vi har vunnet en bortekamp. Ikke akkurat en statistikk som gjør at jeg kommer til å sove godt i natt.

Men hvis denne Dusan er så god kan vi jo bare kjøpe han etter kampen...:)


kjøpe han med ka?
alle penge vi har igjen etter handle året?
uansett så kommer han til å være skadet viss han e så gor og rå, tviler på Soma lar han løpe rundt der så lenge-...
og flere skadete spillere trenger vi ikke :wink:
S slaur.....

Brannpakk

hmmm......vi sender surferen på han. Herlig når han meide ned panzer.
isst du har kompisen i tarmen og spørytespiss i armen, går på trygd, taper trutt ja, da er du en enga gutt!!!!!

guiness boy,charlie boy

Bruiser

Quote from: "HaterRævBK"[kjøpe han med ka?

Sponsorpenger. Om du ikkje hugser så har Brann signert suupre sponsoravtaler verdt 60 mill over tre år. Dessuten har vi generøse onkler i bakhånd.

Stårkje på! :D
Ein flokk sauer leda av ei løve vil alltid slå ein gjeng løver leda av ein sau

Tjohei

Quote from: "Bruiser"
Quote from: "HaterRævBK"[kjøpe han med ka?

Sponsorpenger. Om du ikkje hugser så har Brann signert suupre sponsoravtaler verdt 60 mill over tre år. Dessuten har vi generøse onkler i bakhånd.

Stårkje på! :D


Alle pengene kommer til å gå med til Nye Brann Stadion
.Nov 2004 Brann-Lyn 4-1.. JADDA!!!!!

Bruiser

Kan du bevise det? Er nokså sikker på du har hevda det før, eg kom med motargumenter og du svarte aldri.
Ein flokk sauer leda av ei løve vil alltid slå ein gjeng løver leda av ein sau

Nixon

Brann har i det siste brukt veldig lite av egne penger på nye spillere. Det være seg penger etter spillersalg (Olofinjana) eller sponsorinntekter. De prioriterer i å drive edruelig og å få størst mulig andel i nye Stadion.

Generøse onkler derimot er en helt annen sak. Både Chess og gutta i Hardball ser ut til å kunne hoste opp nærmest ubegrenset med penger hvis Brann finner en god og profilert spiller.

Så jeg vil tro at Brann kan hente flere spillere i år dersom det blir nødvendig.
Rød makt på Hansa!

Tjohei

Quote from: "Bruiser"Kan du bevise det? Er nokså sikker på du har hevda det før, eg kom med motargumenter og du svarte aldri.


Mener jeg leste at Brann ville eie stadion selv.. Da må de bruke pengene SINE på stadion, for den blir ikke billig... Som en annen her sa, vi har jo rike onkler i bakhånd! Men, vi får se. Skal ikke påstå noe siden jeg ikke har en kilde, det er bare noe jeg tror (ganske sikkert)!
.Nov 2004 Brann-Lyn 4-1.. JADDA!!!!!

byen e bergen

God natt sier bare jeg nå! :roll:
size=18]
SK Brann - Ekte lidenskap har et navn
[/size]

Go Up