• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Skader

Started by morten_61, February 21, 2005, 22:49:25 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

morten_61

Er det noen som har opplysninger om det er framgang når det gjelder skadesituvasjonen til Robbi Bengt Martin Helge? leste at martin skulle begynne med balltrening for 1 uke siden men har ikke hørt noe siden den gang, har vi ikke en supporter som også følger med på treningene og som kan skaffe litt innside info.

sekto


mr-bolstad

Eg må si at eg bare får mer og mer sans for Dylan.
når eg leser har at han faktisk står igjen etter trening og øver på avsluttninger så blir eg glad!!
Har vi en liten kopi av mons`en her? hehe
get land, Eget Landslag.
Brann!!

viks

Det samme skrev de om Ystaas i fjor (BA). Men det så ikke ut som om det hjalp veldig akkurat..

Uansett så skal Dylan ha for initiativet, og for en forrykende forestilling mot OB. Lokalavisen der nede mente at OBs midtstoppere hadde store problemer med den alltid bevegelige Macallister. Alltid bevegelige, ikke mye som minner om fjorårsutgaven av Surferboy der nei..

Uansett så kan jeg ikke vente på forsettelsen. Torsdagen var en åpenbaring fra hans side...
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)


Tjohei

Quote from: "morten_61"


har mine tvil nå, det må jeg innrømme!

Noen som tørr å tippe lagoppstillingen?
.Nov 2004 Brann-Lyn 4-1.. JADDA!!!!!

byen e bergen

size=18]
SK Brann - Ekte lidenskap har et navn
[/size]

Tjohei

Quote from: "byen e bergen"


Om Hanstveit er ute, så går vel Guntveit ned på venstre-backen... Da håper jeg at Miller starter på sentral-midtbane (der han er best), og A.Walde som hengende spiss...
.Nov 2004 Brann-Lyn 4-1.. JADDA!!!!!

Tjohei

Quote from: "byen e bergen"


Om Hanstveit er ute, så går vel Guntveit ned på venstre-backen... Da håper jeg at Miller starter på sentral-midtbane (der han er best), og A.Walde som hengende spiss...
.Nov 2004 Brann-Lyn 4-1.. JADDA!!!!!

byen e bergen

size=18]
SK Brann - Ekte lidenskap har et navn
[/size]

Xminator

Sitter med følelsen av at vi taper og Malmø vinner...

KennethS

tror på dette laget:
Opdal

Sigrudsson, Ophaug, Soma, Guntveit

Sanne, Scharner, Miller, Kvisvik

Macallister, Walde
tå på Brann

ekte kjuagutt

Personlig ville eg byttet ut Martin Knutsen med Tom Sanne. I det siste har Martin spilt godt. Han e tilgjengelig sant?

Alexåsane

Vinner vi kampen i dag vil jeg bli meget imponert. Det vil også vise at vi har en God og bred stall. 5[4-hanstveit?] spillere som går rett inn i første 11`eren er uaktuell.
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

byen e bergen

Quote from: "ekte kjuagutt"Personlig ville eg byttet ut Martin Knutsen med Tom Sanne. I det siste har Martin spilt godt. Han e tilgjengelig sant?


http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=3913&brann=a9375d82db90174f1fed25b07196a6bb

Martin Knudsen er lyskeskadet.
size=18]
SK Brann - Ekte lidenskap har et navn
[/size]

howieh57

Her står det om Branns skadeproblemer, orntli morsom:
http://www.dagbladet.no/sport/2005/02/24/424376.html
ra Sandsli, der teknikk og sleik fødes

Nixon

Her må Brann kjenne sin besøkelsestid. I alle fall dersom han kan spille høyrekant.
Han ville trukket godt med folk på kampene. Og han kunne underholdt i pausen. To fluer i en smekk altså. Har Brann egentlig råd til å la være?:)
Rød makt på Hansa!

Xminator

Ville nok utvilsomt blitt en ny Helstad ja.

Go Up