• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Hvorfor er det altid mer folk på Lerkenda en stadion?

Started by gull05, February 21, 2005, 14:34:04 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

purolatino

[/quote]

Fikk dokkar se tegninger på kordan det vil se ut med ståplasser?, blir ståplassene slik de er på SS idag? Pr. dags dato er SS en elendig ståtribune, skulle vært flere rader og enda brattere etter min mening, skjønner ikkje at de vil ha ståtribuner der slik det er idag, bedre med sitteplasser helt ned te banen, så får vi heller få tildelt et stort felt på midten å kjøpe sesongkort.

Nixon

Det vil bli brattere enn det er i dag.

Men jeg skjønner ikke helt tankegangen din. Du er veldig opptatt av tilskuertallet. Men likevel vil du ha ha sitteplasser helt ned til banen. Da stopper det på 21.000...
Rød makt på Hansa!

purolatino

Quote from: "Nixon"Det vil bli brattere enn det er i dag.

Men jeg skjønner ikke helt tankegangen din. Du er veldig opptatt av tilskuertallet. Men likevel vil du ha ha sitteplasser helt ned til banen. Da stopper det på 21.000...

Det e vel ikkje gale Ã¥ synes at 19-20500 i kapasitet e for lite,  eg synes bare at et sted mellom 23-25000 e bedre, d med sitteplasser helt ned te banen, dÃ¥ mener eg pÃ¥ langsidene, synes ikkje at SS slik det e idag e noen god løsning.

neguah

http://www.rbkweb.com/vis/3356

RBK har planene klare. De 4 frittstående tribunene skal bygges sammen. I tillegg blir det tak over hele stadion.

brann gal jente

Om det blir tak på Lerkendal, bryr faen ikkje oss! vi e vant te regn og vi liker det! en bergenser som ikkje tålar regn bør komme sg så fort ut av byen e en helsikkens fart!
Brann stadion kommer te og bli KNALL!!!
ull til Bergen!

HaterRævBK

Quote from: "brann gal jente"Om det blir tak på Lerkendal, bryr faen ikkje oss! vi e vant te regn og vi liker det! en bergenser som ikkje tålar regn bør komme sg så fort ut av byen e en helsikkens fart!

ka i alle dager har dette med regn å gjøre?
S slaur.....

BL

Quote from: "brann gal jente"Om det blir tak på Lerkendal, bryr faen ikkje oss! vi e vant te regn og vi liker det! en bergenser som ikkje tålar regn bør komme sg så fort ut av byen e en helsikkens fart!

Tviler på de skal bruke taket med tanke på regn frøken! Er vel mer CL og RL kamper på vinteren der det er fare for snø. Er ikkje grønt gress særlig lenge hvis de trekker over taket hver gang det drypper, då må de hvertfall bruke en formue på vanning.
Hansa-
Felt Z

Per Anders

JA, JA og atter JA!

Man må tenke på hvordan det kan/vil bli om 10-30 år når det skal bygges.

gull05

Hordaland fylke  omfatter fra 1972 ogsÃ¥ Bergen kommune, som tidl. var eget fylke. Areal: 15 449 km2; folkemengde (2004) 445 059 innb. bestÃ¥r fra 2002 av 33 kommuner, derav én bykommune (Bergen);
ød makt.

kabelmann

Bergen er vel også en av verdens største byer.. om ikke i befolkning, så ihvertfall i areal.

Quote from: "gull05"Lær og krype lær og gå. Lær og hate RBK!

Begynner å bli sprø av denne signaturen. Gidder du bytte ut og-ene med å? ;)
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Blææ

ont follow me,Im lost too

gull05

nix liker det slik det er:-) det gikk ca 1 uke før den første stavekontrolløren meldte seg,
ød makt.

kabelmann

Det er ytterst sjelden jeg gidder kommentere slike ting, men med tanke på at det er en signatur som brukes i ti tusen innlegg så tenkte jeg det kunne være greit å påpeke. Dersom dette faller deg tungt for brystet så beklager jeg på det sterkeste. Virkelig.

kabelmann

Quote from: "gull05"det gikk ca 1 uke før den første stavekontrolløren meldte seg,

Så sant ikke stavekontrollører blir utstyrt med spanskrør e.l. så tror jeg det er en ganske håpløs oppgave :)

grei

Saddam Hussein blir amerikansk utenriksminister før folket på Bataljonen-forumet begynner å skrive rett. Det lave nivået på skrivingen samt alt våset mange lirer av seg her er nok de viktigste grunnene til at de fleste litt eldre supportere holder seg langt vekk fra denne siden.

gull05

Vi trenger ikke noe forum i det hele tatt:-) Nei det er bedre at alle mann siter i hver sin stue, her kan en sysle med egne tanker/meninger. på denne måten slipper vi høre andres mening/tanker rundt klubben. Så kommer søndagen og da kan alle slippe løs sine føleser og skrike ut sin mening. Hadde ikke det vært noe?? :-)))
ød makt.

Go Up