• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

tvkamp

Started by fettnok, February 21, 2005, 11:26:53 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

fettnok

http://fotball.aftenposten.no/nyhetsarkiv/article.jhtml?articleID=74108

dette var jo en hyggelig overraskelse for oss fattige jævler som ikke har råd til å dra til sverige.
ette går aaaaaldri bra!

fettnok

kossen har du tenkt deg at reise tur retur + billet til kamp skal koste 500 kr. hvis det er mange som skal bruke det alternativet så er jeg med!
ette går aaaaaldri bra!

Geir

Quote from: "fettnok"kossen har du tenkt deg at reise tur retur + billet til kamp skal koste 500 kr. hvis det er mange som skal bruke det alternativet så er jeg med!

199 kr med tog hver vei. 100kr (?) for billetten blir ca 500. Drikkevarer kommer utenom
ndelig SERIEMESTER

2rB

Quote- På tross av sterkt påtrykk fra Rosenborg-supportere, har vi valgt å sende Brann mot Halmstad. Vi synes Brann spiller den mest attraktive fotballen for tiden, sier informasjonsmedarbeider i TVNorge, Espen Kjendlie til bt.no.

Kjenner ein stor indre glede når eg leser slikt...

Skal til england eg. Er vel vanskelig å få sett kampen der bortifra?
(eller veit noen om noe genialt?)

DJ_ADG

Quote from: "2rB"
Skal til england eg. Er vel vanskelig å få sett kampen der bortifra?
(eller veit noen om noe genialt?)

har du parabol så gjerne ta med deg  kortet, og forsøkå få i sammen noen andre norske/svenske folk å se om dre kan få lov å se kampen på en Pub. Og i enkelte by'r i England har noen få puber norske stasjoner for det e så mange norske fotball supportere der. Eg kjener en som så cupfinalen på pub i Liverpool. Så é du heldig såfår du sett den på en pub
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

kabelmann

Nå har jo Brann spilt nitrist på bortebane stort sett hele det siste året. Om det likevel ansees som mer attraktivt enn RBK, ja da blir det ihvertfall ikke noe fjortende på rad der oppe.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Snorri

Quote from: "Geir"
Quote from: "fettnok"kossen har du tenkt deg at reise tur retur + billet til kamp skal koste 500 kr. hvis det er mange som skal bruke det alternativet så er jeg med!

199 kr med tog hver vei. 100kr (?) for billetten blir ca 500. Drikkevarer kommer utenom

199 kr med tog fra Bergen til Gøteborg? Den var vel litt i det drøyeste laget. En tilfeldig sjekk på nsb.no viste at det koster 904 med tog til Oslo S. Ikke vet jeg om det er tur/retur eller ikke, men det er jo ikke engang til Gøteborg.
I spent a lot of money on booze, birds, and fast cars. The rest i just squandered"
- George Best

RC

Quote from: "Snorri"
Quote from: "Geir"

199 kr med tog fra Bergen til Gøteborg? Den var vel litt i det drøyeste laget. En tilfeldig sjekk på nsb.no viste at det koster 904 med tog til Oslo S. Ikke vet jeg om det er tur/retur eller ikke, men det er jo ikke engang til Gøteborg.

Minipris koster 199 kr en vei. Var i GBG sist uke og betalte 398 for billett frem og tilbake.

Go Up