• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Medlemsblad â?? nÃ¥ kan DU bidra!

Started by DJ_ADG, February 20, 2005, 21:39:18 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

DJ_ADG

http://www.bataljonen.no/visnyhet.php?id=377

il seriestart mot Molde 11. april SKAL det første medlemsbladet for BBB være klart. Men for å klare det trenger vi DIN hjelp, og her kan ALLE hjelpe til. Og da mener vi ALLE.

Vi trenger i første 2 forskjellige typer medhjelpere:

1. Journalister: Folk som kan skrive for bladet, altså mer som journalister. De skal gjøre jobber for som for eksempel foreta intervjuer, eller skrive om helt konkrete ting som for eksempel Stadion-utbyggingen.

2. Bidragsytere: Her kan alle bidra. Har du en god historie? Skriver du dikt? Mener du selv at du er flink til å tegne? Har du lyst å prøve deg som tegneserietegner? Har du lyst å harselere med andre lag, med Brannspillere, med BBB? Ingen ting er for umulig. Det eneste du trenger å gjøre er å sende det inn til oss, så skal vi vurdere om vi vil bruke det eller ikke. Og selv om det ikke blir brukt denne gangen, vil vi fortsatt ha det liggende i arkivet og kanskje bruke det neste gang. Og send gjerne inn flere forskjellige innlegg, tegninger eller annet. Du har jo ingenting å tape på det, annet enn litt tid.

De som er villig til å hjelpe kan sende en mail til fanzine@bataljonen.no. Og som sagt, det blir ingen medlemsblad dersom ikke nå folk er villig til å bidra.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

DJ_ADG

Eg håper at mange vil være med å bidrasånn vi får et bra medlemsblad. Noe som kan være smart é å lese mange fotball blader framover for å få idér te ka DU kan bidra med i et blad. Gjerne les Den 12. mann - http://d12m.fanzine.no/

Bidra med alt DU kan. Selv om du ikkje é helt sikker. Det é bedre Ã¥ sende inn noe som ikkje  Ã© veldig bra enn at ingen sender inn pga de ikkje é 100%sikker om det é bra. For da blir det ikkje noe blad.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Bjarte

Jeg kan fortelle litt om dette medlemsbladet. Vi vil ikke være ett nytt "12. mann" da det er den gjengen sitt produkt. Vi vil være mer i stilen "fanzine". Stikkord: Enkel, satirisk, med ironi, harseleringer, mye humor. Men først og fremst om, med og av fansen.

Jeg vil takke de 5-fem som har vist interesse, men kom an igjen; det må da være flere som kan bidra her (takk til de som har vist interesse).

Glemte å si det, men det er fritt fram for om man vil være anonym. I så tilfelle sender dere bare inn anonymt innlegg, så vil vi vurdere om dette kan brukes eller ikke. Det eneste vi må passe på er at det ikke er injurerende.

Så kom igjen, send inn til dere er rød i trynet. Med så mange som er innom "Tribunens røst" og med så mange som mener så mye, så må det nå være mange her som kan bidra!

Bjarte
Nå som "redaktør", eller jeg liker bedre "organisator".

Bjarte

Vi trenger en person som kan oversette fra engelsk til norsk. Er det noen her som kan ta på seg den oppgaven? Send mail til fanzine@bataljonen.no dersom du kan hjelpe.

Bjarte
Nå som "redaktør", eller jeg liker bedre "organisator".

lenuzen

http://www.propaganda.net/skoleside/2049.shtml

dette diktet om brann syns jeg alle skal ta seg tid til å lese, veldig bra :D
rann i våre hjerter

Go Up