• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Godt besøkt tippeliga!

Started by gull05, February 20, 2005, 14:55:00 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

gull05

n Bodø/Glimt Solgt hittil i år::

1500 I fjor: 2500

n Fredrikstad Solgt hittil i år: 4500 I fjor: 3000

n Ham-Kam Solgt hittil i år: 1100 I fjor: 900

n Lyn Solgt hittil i år: 1600 I fjor: 1000

n Odd Grenland Solgt hittil i år: 1750 I fjor: 1900

n Tromsø Solgt hittil i år: 1300 I fjor: 800

n Vålerenga Solgt hittil i år: 5200 I fjor: 3000

n Start: Solgt hittil i år: 1800 I fjor: 900

n Molde Solgt hittil i år: 2500 I fjor: 2900

n Rosenborg Solgt hittil i år: 9000 I fjor: 9500

n Brann Solgt hittil i år: 8500 I fjor: 5000

n Aalesund Solgt hittil i år: 7300 I fjor: 1500

n Lillestrøm Solgt hittil i år: 1100 I fjor: 1500

n Viking Solgt hittil i år: 8100 I fjor: 7000

Kommer til og bli mange nye rekorder i år! RBK har solgt mest som vanlig men Brann haler innpå..
ød makt.

HaterRævBK

blir solgt flere på nesten alle lagene...

Eneste e Molde, må bare si de e latterlig!
Den store fine stadion, så seller de under 3000 sesong kort! :lol:
S slaur.....

enavgutta

Altså. Mr AssBk... det bor jo nesten ikke et menneske i Molde..Mer betenkelig at vi ikke er over 10 000.

Yngve

Det er no vel snakk om tal hittil i år kontra sal fram til sesongstart i fjor. Difor ligg eit par klubbar fortsatt under. Og nærare 3000 kort i Molde er ikkje så verst det med tanke på eit kjedelig lag og ein liten plass.

Tilsvarande tal for Bergen skulle tilseie 22000 selde kort her i byen..

Men ein auke på over 14 000 solgte sesongkort til no, er særs imponerande. Det skal klubbane ha. kanskje ein klarar over 10 000 i snitt i år, då vert eg imponert!

Desse tala frå tv2 nettavisen antyder faktisk ein endå større auke: "Også de øvrige Tippeligaklubbene merker en enorm pågang med tanke på antall solgte sesongkort. Blant annet har Viking, Vålerenga, Rosenborg og Brann solgt over 8000 sesongkort foran Tippeliga-sesongen 2005. "

BL

Quote from: "enavgutta"Altså. Mr AssBk... det bor jo nesten ikke et menneske i Molde..Mer betenkelig at vi ikke er over 10 000.

Lite folk i Molde by ja, men en god del flere i Møre. Fylket altså.
Hansa-
Felt Z

byen e bergen

Står dette i tv2 nettavisen?? Finner det ikke jeg....
Har dere link?
size=18]
SK Brann - Ekte lidenskap har et navn
[/size]

Yngve

Quote from: "BL"
Quote from: "enavgutta"Altså. Mr AssBk... det bor jo nesten ikke et menneske i Molde..Mer betenkelig at vi ikke er over 10 000.

Lite folk i Molde by ja, men en god del flere i Møre. Fylket altså.
Jah, og derfor ålesund har seld 7500 kort, ikkje så mykje folk i romsdal der molde held til..

byen e bergen

size=18]
SK Brann - Ekte lidenskap har et navn
[/size]

KennethS

Quote from: "HaterRævBK"blir solgt flere på nesten alle lagene...

Vil nå si det e værre av Vif og bare ha solgt 5200. De e tross alt en av gull kanidatene.
tå på Brann

Toa

Quote from: "KennethS"

Vil nå si det e værre av Vif og bare ha solgt 5200. De e tross alt en av gull kanidatene.

Men så er jo det ikke store problemer med å få seg plass på kampene deres heller da! Jo større stadion, jo mindre poeng i partoutkort.
ribl! Utfordr! Takl! Slutt å putl! Sentr! Kontr! Samhandl! Utlign!!

Yngve

Du velger jo ut det du vil sjølv dÃ¥ kenneths. Om du hadde lese mitt innlegg med det som stod i tv2nettavisen, sÃ¥ hadde du lest at vif har sled over 8 000.   http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeliga/article348210.ece

KennethS

Quote from: "Toa"

Men så er jo det ikke store problemer med å få seg plass på kampene deres heller da! Jo større stadion, jo mindre poeng i partoutkort.

E ikkje akkurat så vanskelig å få plass på Molde stadion heller da.
tå på Brann

viks

Godt besøkt TL?

Javel, men er det noen som har sett på 16 mai oppsettet? Ser jo ut som det er en Molbo som har satt det opp...Med det oppsettet så taper de 50.000 tilskuere bare den runden..
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

abe78

Det må da være andre grunner en mulighet for at det blir utsolgt som er viktig for om man kjøper sesongkort eller ikke. Det har jo med pris og tid å gjøre. Skal man på alle kampene uansett kan man jo like godt kjøpe sesongkort. Da slipper man stresset med å kjøpe billetter hver gang.
.og husk!

Yngve

Quote from: "abe78"Det må da være andre grunner en mulighet for at det blir utsolgt som er viktig for om man kjøper sesongkort eller ikke. Det har jo med pris og tid å gjøre. Skal man på alle kampene uansett kan man jo like godt kjøpe sesongkort. Da slipper man stresset med å kjøpe billetter hver gang.

Tja stress og stress.. e ver berre med ticnet det å kjøpe billettar vert stress.. Men må sei at eg ikkje er særleg imponert over Brann sitt tilbod i år, kjøper du alle bill på førehand så Brann er sikra inntekter, så bør ein få noko igjen, slik som det var i år "spanderer" Brann ein kamp på deg, dvs at om eg vert sjuk og/eller er på ferie ei tid, så vil eg tape pengar på å ha partoukort..Det er ikkje det største problemet, det tåplegaste er Brann si marknadsføring " se baksiden for alle fordelene med partoukort:" eg hadde ei heilt kvit, blank og ubrukt sida der... Vart vel ikkje akkurat imponert..

BL

Quote from: "abe78"Det må da være andre grunner en mulighet for at det blir utsolgt som er viktig for om man kjøper sesongkort eller ikke. Det har jo med pris og tid å gjøre. Skal man på alle kampene uansett kan man jo like godt kjøpe sesongkort. Da slipper man stresset med å kjøpe billetter hver gang.

Hvis man ikkje går/kjører forbi en Narvesen kiosk i løpet av 14 dager bor man så langt ute på bygden at det nok er uaktuelt å gå på stadion uansett! Eg har ikkje hatt sesongkort på 2 år og kommer ikkje til å kjøpe i år heller. Aldri vært noe stress og ikkje gått glipp av en eneste kamp.
Hansa-
Felt Z

Nixon

Grunnen til at jeg har partoutkort er at jeg liker å sitte på samme sted i hver kamp. Sammen med de samme folkene. Har gjort det noen år nå og trives egentlig godt med det.

At det kanskje ikke gir så mange fordeler å gi Brann 2000 kroner i desember hvert år bryr jeg meg ikke så mye om. Synes det er smålig å tenke på slikt når man tenker på at Brann har gitt meg noen av de beste opplevelsene i livet mitt.

Sier kanskje ikke så mye, men likevel...:)
Rød makt på Hansa!

Go Up