• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Tur til Göteborg?

Started by SS|Makt, February 20, 2005, 03:02:49 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

SS|Makt

noen som har tekt seg til sverige?
jeg setter meg i hvertfall i bilen på onsdag... håper att noen flere möter opp :)

Digg Jan

lutt og tull! I år blir det GULL!!!

Donjon

Du kan høre med bbø,vet at det er flere som skal køre,jeg har desverre full bil!
rman bjørnson scorer mål.scorer mååål!

HaterRævBK

Noen som vet hvor mye det koster med tog?
muligens buss viss det e bedre...?

vurderer seriøst å ta denne turen, men har litt mangel på penger for tiden :(
S slaur.....

sekto

Jeg sjekket flyprisene ganske raskt etter kampen mot OB, billigste jeg fant da var rundt
5 000 tur/retur.. Mulig det er noen billigere alternativer med fly også, men så i hvert fall ikke bra ut.

SS|Makt

har desverre full bil jeg og...  tog til oslo, sÃ¥ buss til göteborg tror jeg blir det billigste alternativet...

andreas27

vist man reiser med tog til gøteborg mÃ¥ man vel  overnatte i gøteborg natt
til fredag ettersom kampen begynner så seint som 2035.
men det beste er nok å ta tog fra oslo.
priser og ruter ligger på www.nsb.no

RC

Minipris på tog. 199 kr en vei helt til Gøteborg. Var der for en uke siden og tok toget.

HaterRævBK

der var det sikkert mange som hoppet av denne turen, kampen sendes direkte!
S slaur.....

RC

Okey, men for de som har mulighet og vil. Så er tog hele veien det beste alternativet. Har mange prisalternativer, men det billigste er 199 kr pr vei. Veldig billig med andre ord. Det kan bli nattog til Oslo som går kl 22.58 fra Bergen. Er i Oslo ca. 6.30 morgenen etter. Så blir det venting i Oslo 2-3 timer, som kan brukes til å spise frokost. :lol:
Toget til Gøteborg går ca kl 9.30 - 10.00. Er i Gøteborg ca. kl 13.00. Med god tid før kampen.

Blir det ingen organisert tur?

HaterRævBK

Quote from: "RC"Okey, men for de som har mulighet og vil. Så er tog hele veien det beste alternativet. Har mange prisalternativer, men det billigste er 199 kr pr vei. Veldig billig med andre ord. Det kan bli nattog til Oslo som går kl 22.58 fra Bergen. Er i Oslo ca. 6.30 morgenen etter. Så blir det venting i Oslo 2-3 timer, som kan brukes til å spise frokost. :lol:
Toget til Gøteborg går ca kl 9.30 - 10.00. Er i Gøteborg ca. kl 13.00. Med god tid før kampen.

Blir det ingen organisert tur?


Dette var jo GANSKE gode priser!
400 tur retur, + kamp billett og mat...
Kan lett holde den under 1000-lappen viss du dropper alkohol (noe som kan være vanskelig)
S slaur.....

viks

Kommer deg jo ikke hjem igjen på kvelden, må vel overnatte i GB en natt?
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

HaterRævBK

Quote from: "viks"Kommer deg jo ikke hjem igjen på kvelden, må vel overnatte i GB en natt?


vet ikke, kan jo hende det går et nattog etter kampen :?
viss ikke så må vi sove på en benk eller noe...
S slaur.....

HaterRævBK

GÃ¥r et tog 06:28 neste dag....

noen som finner noe bedre?
S slaur.....

Nixon

Det går buss til Oslo etter kampen. Da rekker man et tidlig fly til Bergen og kan stille på jobb/skole nesten til vanlig tid. Eller man kan ta tog til Bergen.
Rød makt på Hansa!

viks

Har selv ¨vårt på en del "gutteturer" til GB og det er fullt mulig og overnatte der på dobbeltrom til 450,- natten SEK..

De som klarer denne turen for under tusenlappen har gjort det sinnsykt bra, for jeg sjekket litt priser og det var ikke akkurat oppløftende..
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

HaterRævBK

Quote from: "viks"Har selv ¨vårt på en del "gutteturer" til GB og det er fullt mulig og overnatte der på dobbeltrom til 450,- natten SEK..

De som klarer denne turen for under tusenlappen har gjort det sinnsykt bra, for jeg sjekket litt priser og det var ikke akkurat oppløftende..


eg sliter med det samme, finner ikke ut hvordan prisene ble så lav :?
S slaur.....

Nixon

Man kan reise veldig billig til Gøteborg dersom man er tidlig nok ute. Spesielt ekspressbuss til Oslo er billig, helt ned til en femmer på det billigste. Da må man rett nok være ekstremt tidlig ute, men til 49 kroner pr. vei er ikke så vanskelig å få tak i. Men det kan man nok bare glemme nå med så kort tid igjen. Fra Oslo er det billigst å ta tilsvarende buss til Gøteborg. Prisen her avhenger også når man bestiller, men totalt sett kan man lett reise til rundt 500 kroner.
Rød makt på Hansa!

HaterRævBK

eg trenger virkelig hjelp!
kan noen sette opp en rute til meg?

klokke, dato, tog hvor/til/hvordan...

Eg finner ikke ut av dette, har leitet i evigheter!

Sikkert flere enn meg som kunne tenkt seg litt hjelp her.
S slaur.....

RC

Quote from: "HaterRævBK"eg trenger virkelig hjelp!
kan noen sette opp en rute til meg?

klokke, dato, tog hvor/til/hvordan...

Eg finner ikke ut av dette, har leitet i evigheter!

Sikkert flere enn meg som kunne tenkt seg litt hjelp her.



1.Kan hjelpe deg fra Oslo til Gøteborg siden "minipris" billetene fra Bergen er utsolgt. Då blir reisen med tog fra Bergen mye dyrere.

Det går tog fra Oslo til Gøteborg torsdag 24. februar. kl 7.00, er i Gøteborg kl 11.00.

Det går også et tog kl 13.00, som er i Gøteborg kl 17.27

Det for 398 NOK.



2) www.swebusexpress.no har buss fra Oslo til Gøteborg til 120 kr. Der har du sikker plass og du kjøper billetten i Oslo. Hvis det ikkje er plass, så setter de opp en ny buss.

Det går busser fra Oslo til GBG 24.02:

Kl. 08.00
Kl. 11.00
Kl. 13.00
Kl. 15.40

Reisen varer mellom 3 og 4 timer.

Der har du to alternativer fra Oslo til GBG og begge under 400 NOK.

Det ble skrevet at du kan få buss f.o.m 5 kr fra Bergen til Oslo. Kan jo høre med han kossen. Eg vet ikkje det.

HÃ¥per eg hjalp litt!

HaterRævBK

RC:
takk for hjelpen!
Håper eg klarer å få dette til, litt synd bbb ikke kunne fikse noe.
S slaur.....

Forza_Halmstad

Det kostar 100 kr för vuxna och 40 kr för barn upp till 18 år för att komma in till matchen så det är inte så dyrt.

Mvh / Halmstad

Tjohei

Noen som drar? Blir sikkert 200stk på tribunene totalt...
.Nov 2004 Brann-Lyn 4-1.. JADDA!!!!!

dex1974

Ekte lidelse fra 1982 frem til no!

RC

Går kampen på FotballPueben?

Bergen Sin Gutt

Quote from: "RC"Går kampen på FotballPuben?


Selfølgelig.

Go Up