• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Svenskekampen

Started by ole, February 19, 2005, 14:49:27 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

ole

Malmø leder 1-0 over Halmstad 49 min. ut i kampen

DJ_ADG

kampen é ferdig.  

MalmöFF 1-0 Halmstad BK

Mål;  Markus Rosenberg 48:05min
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

sekto

DJ_ADG

1____Brann______ 8-6____9
2____Malmö FF____7-7____9
3____Halmstad____7-6____7
4 ____OB ________6-9____4
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

RC

sekto

Det positive med Royal league sånn som jeg ser det, er at selv om OB er ute, så spiller de fortsatt for å vinne 250 000 kr. Tror det bør kunne motivere laget litt. Tror neppe klubben blir veldig blid om laget bare gir faen i en kvart mill.

Når det er sagt, så blir det ikke lett på bortebane. Vet ikke hva jeg skal tro om kampen enda. Mye avhenger om Sæternes finner formen. Kommer han med, tror jeg vi kan fikse avansement selv. Uten han, så tror jeg at vi må ha hjelp fra OB.

megleren

Jeg skrev i et annet innlegg her på forumet at dette ville skje. Vi taper mot Halmstad og Malmø vinner mot Odense. Og vi er ute. La oss alle be om at Brann spiller uavgjort mot Halmstad. Eller vinner. Det hadde vært moro med mellomspill med Rosenborg, Enga og Brann. Og vi banket de begge!
r og blir et sittesvin på Hansa

sekto

Jeg syntes no det hadde vært enda mer hyggelig om Brann gikk videre og Rosenborg røk rett ut. Hadde vært gøy å slå dem for andre gang i sesongoppkjøringen, men hvorfor håpe på at RBk skal få muligheten til å tjene mer penger, og matche seg mot de beste i Skandinavia?

Brann videre i RL, også kan RBK teste formen mot Hitra IL foran 31 mennesker og tjene 171,50 på pølsesalg.

KEO

Quote from: "sekto"Jeg syntes no det hadde vært enda mer hyggelig om Brann gikk videre og Rosenborg røk rett ut. Hadde vært gøy å slå dem for andre gang i sesongoppkjøringen, men hvorfor håpe på at RBk skal få muligheten til å tjene mer penger, og matche seg mot de beste i Skandinavia?

Brann videre i RL, også kan RBK teste formen mot Hitra IL foran 31 mennesker og tjene 171,50 på pølsesalg.

Tror Brann har en god mulighet for videre spill i RL. Halmstad er ikke det laget som produserer mest sjanser og det tror jeg vil holde for ett godt organisert Brann forsvar. Tror ikke Brann går målløs av banen på nye Ullevi der den store gress matten der favoriserer Brann. 2-1 til Brann er ett godt tips
Nu kør vi!

Syng for Brann

Quote from: "sekto"Det positive med Royal league sånn som jeg ser det, er at selv om OB er ute, så spiller de fortsatt for å vinne 250 000 kr. Tror det bør kunne motivere laget litt. Tror neppe klubben blir veldig blid om laget bare gir faen i en kvart mill.

Når det er sagt, så blir det ikke lett på bortebane. Vet ikke hva jeg skal tro om kampen enda. Mye avhenger om Sæternes finner formen. Kommer han med, tror jeg vi kan fikse avansement selv. Uten han, så tror jeg at vi må ha hjelp fra OB.

Trenger ikke Sæternes vi, har jo BIG MAC & Charlie.   :twisted:

kabelmann

Akk, hadde håpet på en storseier til Halmstad. Dette kan muligens bli i tøffeste laget.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

_owenz_

hvis alt går helt ræva på torsdag, er winters sånn noelunde oppegående at han kan spille de siste 10 minuttene? Eller er han fortsatt helt sykemelt?Avisene har friskmeldt ham innen 2-3 uker, den siste måneden. Kan ikke være lenge etter den kampen før han er frisk iaf.

owenz

sekto

Tviler sterkt. Tror han begynte å jogge skikkelig på trening på fredag, men ikke begynt å trene med ball såvidt jeg vet.. Tviler på han blir klar da. Vil uansett ha han frisk til seriestart. Ikke verdt å risikere han for 10 min om han ikke er 100%.

enavgutta

Det er veldig typisk Brann å ikke klare avansementet nå. Bortebanekomplekset er vi overhodet ikke trygge på at vi er kvitt. Kampen mot Odense var en indikasjon på at det fortsatt hersker tvil og ubesluttsomhet på bortebane. Husk på at vi vant ganske knapt over dem hjemme nå selvom det var en bra kamp fra vår side. Vi får bare krysse fingrene folkens, for det er kun tilfeldigheter som avgjør om vi går videre slik situasjonen er nå.

Tjohei

Kan bli vanskelig dette... Når Haugen er skadet og Bjarnarson er ute med karantene så er ikke det direkte positivt for oss... Men det kan vel fungere alikevell. Knudsen på høyre og Guntveit sentralt? Eller vi kan flytte ned Miller på sentral midtbane (det er jo der han er best) og håpe på at Sæternes er klar mot Halmstad.. Tror nesten vi må satse på Sæternes. Sigurdsson på høyrebacken og Ophug i midten bak sammen med Soma.
Ja, dette klarer vi, vi BANKER Halmstad.. Håper Monsemann går for seier, og ikke satser på en uavgjort kamp. Har en tendens til å drite oss ut når vi legger oss bakpå.. Men then again, så er jo Haugen ute, og kan ikke gjøre så mange tabber fra tv-kroken! ;)

det blir sikkert videre RL spill.. Noen som vet hvem vi møter i neste gruppespill? eller blir det trukket fra 1ste og 2ndre plassene uansett hvilken gruppe?
.Nov 2004 Brann-Lyn 4-1.. JADDA!!!!!

Tjohei

Quote from: "enavgutta"Det er veldig typisk Brann å ikke klare avansementet nå. Bortebanekomplekset er vi overhodet ikke trygge på at vi er kvitt. Kampen mot Odense var en indikasjon på at det fortsatt hersker tvil og ubesluttsomhet på bortebane. Husk på at vi vant ganske knapt over dem hjemme nå selvom det var en bra kamp fra vår side. Vi får bare krysse fingrene folkens, for det er kun tilfeldigheter som avgjør om vi går videre slik situasjonen er nå.

Men vi spiller jo på en nøytral bane... Sikker på at det ikke kommer så mange Halmstadsupportere på den kampen selv om den spilles i Gøteborg. Tror det kan gå begge veier.. Dessuten hadde jo Halmstad Rosenberg sist vi møttes, som nå er tilbake i Malmø, han ble jo toppscorer i allsvenskan i fjor. Tipper det er ganske jevne odds på den kampen, men annser faktisk Brann som favoritt til å vinne kampen!!!!
.Nov 2004 Brann-Lyn 4-1.. JADDA!!!!!

Go Up