• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Samme gamle tråder

Started by sekto, February 19, 2005, 14:37:38 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

sekto

Etter å ha vært på dette forumet en stund, så har jeg merket meg noen gjengangere i hvilke tema som alltid dukker opp. Er kanskje bare meg, men syntes at disse temaene begynner å bli utdebatert:

- Opdal er elendig!
Etter annenhver kamp, så kommer det en ny tråd der halvparten klager på at Håkon Opdal er den verste keeperen i Norge, og resten forsvarer han med at han er ung og trenger tid. Begynner å bli uendelig kjedelig med de samme argumentene. Om noen kan tilføre diskusjonen noe nytt, strålende, kom med det, men etter 25 tråder om vår førstekeeper, så er det meste skrevet.

- Dylan er en fiasko!
Gjenganger gjennom hele fjortåret og i sesongoppkjøringen. Stilnet kanskje litt nå, men kommer helt sikkert til å dukke opp igjen. Samme som med Opdal. Halvparten mener han kan reise hjem og surfe, andre halvparten mener han er ung og må få tid. Ingenting nytt kommer ut av dette.

- Fjortiser på SS
Evig diskusjon mellom de etablerte på SS og den neste generasjonen. Ender som oftes opp med at fjortisene senker nivået på diskusjonen ned til drittslenging, så følger de godt voksne etter. Totalt meningsløs diskusjon, når ingen ser ut til å kunne respektere den andre parten.

- Stemningen var elendig!
Nok en veldig artig diskusjon etter hver kamp. Alt var bedre før, mener noen og andre syntes stemningen er helt grei. Det som kanskje kunne gjort at vi slapp denne diskusjonen var at alle de som klager over elendig stemning, gjorde noe for å bedre den. Jeg vedder kone og bil på at de er folk som klager over stemningen, som ikke gjøre noe som helst for å bidra til å bedre den.

Er fullstendig klar over at dette er et diskusjonsforum og at vi skal diskutere det som er aktuelt før og etter hver kamp. Begynner bare å lure på om vi ikke like godt kunne etablert noen faste tråder på i hvert fall de nevnte temaene, for de dukker jo alltid opp igjen. Og det kommer jo ingenting ut av diskusjonen. Alle skal få ha sin mening, min er at en ny tråd om samme tema hver uke, er totalt meningsløst. Man kan jo like godt bare klippe ut kommentarene fra forrige gang diskusjonen var oppe da..

Det jeg håper inderlig nå er at om folk skal først klage over de samme gamle tingene, bruk de samme gamle trådene som dukker opp. Vi trenger ikke starte diskusjoner på nytt og kjøre reprise på alt for å vise at vi holder oss oppdatert.

Go Up