• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Martin Andresen Hyllest!

Started by viks, February 18, 2005, 03:29:05 AM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

viks

Mange forslag er også lansert til vår nye midtbanekjempe, men jeg har en liten teori om at sanger muligens lettere synges in dersom de er basert på bergensviser. Forsøker i hvert fall med enda et Martin Andresen forslag:

Mel: "Bauekorpsgutten"

Kem han e?
Kem han e?
Jo Martin Andresen e han!
Best i vårt land,
og han spiller på Brann,
Martin Andresen vår mann!!!

(gjentas 2 ganger)
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

gull05

ød makt.

HaterRævBK

Quote from: "gull05"

ganske bra!
Men litt fiksing:
"Ja" Det liker eg. eller vi kan sitte inn en "Ã¥" der.
"landslagetsmann" . Landslagsmann ble litt for kort mener eg...

Noen som har noe bedre?
Det føste innlegget var heller ikke dumt!
S slaur.....

kabelmann

Quote from: "HaterRævBK""Ja" Det liker eg.

Evt. "Han spiller for meg".
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

ekte kjuagutt

Veldig bra forslag. Tror d opprinnelige funker vel så godt.

Brann-Peter!

Quote from: "viks"Mange forslag er også lansert til vår nye midtbanekjempe, men jeg har en liten teori om at sanger muligens lettere synges in dersom de er basert på bergensviser. Forsøker i hvert fall med enda et Martin Andresen forslag:

Kem han e?
Kem han e?
Best i vårt land,
og han spiller på Brann,

(gjentas 2 ganger)

Bra forslag som alltid, viks!
Har du noen ide om hvor jeg kunne funnet denne sangen?(baukorpsgutten)
Rimelig umulig å laste den ned..
orenet Hansatribune - sammen er vi sterke!

viks

Hvis noen er interessert i melodien kan de sende meg PM med e-post adresse, så sender jeg over en MP3 av låten..

Det er en gammel bergensvise dog...
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Estranged

Quote from: "Brann-Peter!"
Quote from: "viks"

Kem han e?
Kem han e?
Best i vårt land,
og han spiller på Brann,

(gjentas 2 ganger)

Bra forslag som alltid, viks!
Har du noen ide om hvor jeg kunne funnet denne sangen?(baukorpsgutten)
Rimelig umulig å laste den ned..

http://home.online.no/~tommklev/artimages/bauekorpsgutten.mp3

Høyreklikk, last ned - og syng av hjertens lyst!
Det e' godt med alt som e' gjort", sa mannen - han tørket seg i ræven før han dreit.

ekte kjuagutt

Viks no har du kommet med så mange gode forslag at d blir for gale og kaste de vekk! kor står du på stadion?? om du står på store stå og har et par kompiser e d bare t og synge sangene for full hals neste hemekamp så går de inn hos folk etter vert. Ellers foreslår eg at du går i studio og lager en skive med alle sangene:D

andreas27

ellar hun kontakter bbb og spör om de kan printe??

viks

Quote from: "ekte kjuagutt"Viks no har du kommet med så mange gode forslag at d blir for gale og kaste de vekk! kor står du på stadion?? om du står på store stå og har et par kompiser e d bare t og synge sangene for full hals neste hemekamp så går de inn hos folk etter vert. Ellers foreslår eg at du går i studio og lager en skive med alle sangene:D

Takk for det:)

Står no på SS, ja får vel prøve og dra igang noen låter.Som det har vært tatt opp her i det uendelige, så er vi jo avhengig av at noen systematiserer sangforslagene, evnt trykker disse opp og deler ut på første hjemmekamp.Kanskje TIFO gruppen har noen kontakter?

ekte kjuagutt

Trenger ikke trykke de opp! enkelte av de går fort og lære om dere ikke gir dere;)

Go Up