• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Arve Walde scoret for U21-landslaget

Started by Sharpy, February 08, 2005, 17:44:42 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Sharpy

Da tok Arve Walde en Kvisvik, og dermed godt vare på sjansen på landslaget. I 1-2-tapet mot Malta var  den norske beholdningen Waldes vakre scoring fra 15 meter.

Så kan vi jo håpe at gutten får litt spilletid i Brann også...
En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

Høyrebacken

Dette liker jeg. Nå står han med 4 U-21 kamper og 1 mål. Vi får håpe han kan bli den neste Brannspilleren som får en bråte med U-21 kamper. Hanstveit fikk jo 27 kamper, Soma fikk 23 og Helstad fikk 30.
Uansett, dette gir unggutten god kamptrening, samtidig som han får trene sammen med de beste ungdommene i landet.
Så får vi håpe at Walde får spilletid av Mjelde samt at han får forlenget kontrakten, og ikke forsvinner gratis til Løv/Ham eller Fyllingen. Det ville vært skikkelig trist.

HEIA BRANN!
usk at det heter;
"For eg e' ekte Brannsupportar, eg kjempar helt te fløyten går", og ikke
"For eg e' ekte Brannsupportar, eg kjeftar helt te fløyten går".

KennethS

Quote from: "Høyrebacken"Dette liker jeg. Nå står han med 4 U-21 kamper og 1 mål. Vi får håpe han kan bli den neste Brannspilleren som får en bråte med U-21 kamper. Hanstveit fikk jo 27 kamper, Soma fikk 23 og Helstad fikk 30.
Uansett, dette gir unggutten god kamptrening, samtidig som han får trene sammen med de beste ungdommene i landet.
Så får vi håpe at Walde får spilletid av Mjelde samt at han får forlenget kontrakten, og ikke forsvinner gratis til Løv/Ham eller Fyllingen. Det ville vært skikkelig trist.

HEIA BRANN!

Ka hjelper det at han får mange u-21 kamper når Brann tydligvis ikkje klarer og ta vare på talentet hans allikavel? tipper han spiller i en annen klubb i 2006 hvis ikkje Brann får fingen ut.
tå på Brann

andreas27

problemet for walde er vel at brann har norges spisspar og når han i tilleg skal konkurerre med miller ,og kansje dylan og ystaas om reserve plassen.
på sentralmistbane er scharner og andressen , itilleg så har vi haugen og miller som reserve.
men gutten bør få flere innhopp.
men ka med storesund?
eg menar brann hellar burde satse på han istedenfor sanne.

KennethS

Quote from: "andreas27"problemet for walde er vel at brann har norges spisspar og når han i tilleg skal konkurerre med miller ,og kansje dylan og ystaas om reserve plassen.
på sentralmistbane er scharner og andressen , itilleg så har vi haugen og miller som reserve.
men gutten bør få flere innhopp.
men ka med storesund?
eg menar brann hellar burde satse på han istedenfor sanne.

Storesund e venstrekant, Sanne høyre.
tå på Brann

viks

Trist (Storesund), men muligens det beste for utviklingen hans. Hadde helst sett at han gikk til Løv Ham men der regjerer jo Erik Mjelde på venstrekanten.

Kanskje har han godt av et år eller to med fast spill i andredivisjon, for og ta det siste steget opp? Erik Mjelde virker jo som har tatt et solid steg i hvert fall i Løv Ham, og kan jo godt hende at vi ser han i Brann igjen..

Dette var vel også et ledd i Branns nye talentutviklingsstrategi, at spillere skulle ut og spille fast i andre klubber...

Likevel må vi ikke glemme den nye UEFA regelen som er på trappene mtp spillere som må ha vært tre år i klubben mellom en alder av 15-23 var det? Kjenner jeg NFF rett så er vel den innført fortere her i landet enn jeg rekker og si A...
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

andreas27

greit nok at storesund e venstrekant,men då har vi storesund som reserve for venstrekanten og knudsen for høyrekanten!
storesund kan vel også seinere trekkes inn i midten.

Go Up