• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Våre ørner

Started by dex1974, February 07, 2005, 15:04:01 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

dex1974

Sittet nå en stund og nynnet på en sang til våre islandske ørner.
Melodien er Joe Cocker og Jennifer Warnes`nydelige 80-tallsduett "Up where we belong" så mulig den er noe rolig og så er den på engelsk. Ja jeg vet at vi skal unngå å synge på engelsk men denne kan jo være på reportoaret når vi skal ut i Europa :wink:

Anyway...her er forslaget :

They lift us up where we belong
Our eagles fly as we`re aiming high
Olafur Bjarnason,Kristjan Si-i-gurdsso-on
Ekte lidelse fra 1982 frem til no!

KennethS

tå på Brann

Nixon

Som et lite stunt innimellom til Charlie eller Robbie kan det kanskje forsvares. Men til våre islandske venner? Kom heller med noe på gammelnorsk!:)
Rød makt på Hansa!

viks

Quote from: "dex1974"Sittet nå en stund og nynnet på en sang til våre islandske ørner.
Melodien er Joe Cocker og Jennifer Warnes`nydelige 80-tallsduett "Up where we belong" så mulig den er noe rolig og så er den på engelsk. Ja jeg vet at vi skal unngå å synge på engelsk men denne kan jo være på reportoaret når vi skal ut i Europa :wink:

Anyway...her er forslaget :

Our eagles fly as we`re aiming high
Olafur Bjarnason,Kristjan Si-i-gurdsso-on

En perle spør du meg, er vel ikke så mange håndgrep her som skal til med fornorskning for de sam absolutt må synge på norsk..

Godt forslag!
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

dex1974

Takk skal du ha Martin!
Mister jo noe av grepet hvis den skrives om til norsk men jeg er fullt klar over at engelske tekster hos oss hører hjemme på 80- og 90-tallet.

Ser deg i Køben/Malmø?
Ekte lidelse fra 1982 frem til no!

viks

Selvsagt!

Minicupfinale med danske øl priser..

-Slikt man bare drømmer om...
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Go Up