• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Vålerenga gikk på stortap

Started by Malarius, February 04, 2005, 21:50:10 PM

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Go Down

Malarius

-Eg så nettopp at vålerenga ble knust av Lokomotiv Moskva,som vi spilte uavgjort mot.......(2min fra å vinne mot)
-Brann vant 3-1 mot "seriemesterne"......
-Det vil jo si at Brann e i øyeblikket norges klart beste lag,sÃ¥ eg  ville bli overrasket hvis ikke vi tar medalje neste Ã¥r
Bergen til eg dør!!

HaterRævBK

Og Rævbk tapte også for København :D

men no har egentlig treningskamper ikke så mye å si, men at det ser bedre ut for oss det gjør det!
S slaur.....

SKB e BEST!!!

idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

HaterRævBK

Quote from: "SKB e BEST!!!"

RL funker jo ogsÃ¥ dÃ¥ :wink:  sÃ¥ du trenger ikke vente sÃ¥ leeeeenge....
S slaur.....

SKB e BEST!!!

ja, men det liksom ikkje det samme. Det gjør ventetiden kortere ja!
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

Enga i mitt hjerte

Quote from: "Malarius"-Eg så nettopp at vålerenga ble knust av Lokomotiv Moskva,som vi spilte uavgjort mot.......(2min fra å vinne mot)
-Det vil jo si at Brann e i øyeblikket norges klart beste lag,sÃ¥ eg  ville bli overrasket hvis ikke vi tar medalje neste Ã¥r

Nå skal det sies at russerne stilte med B-lag mot dere, men uansett så er det dårlig å tape 4-0 selv mot ett CL lag..
IF OSLO

Bombefar

Bombefar

Quote from: "Enga i mitt hjerte"
Quote from: "Malarius"-Eg så nettopp at vålerenga ble knust av Lokomotiv Moskva,som vi spilte uavgjort mot.......(2min fra å vinne mot)

Nå skal det sies at russerne stilte med B-lag mot dere, men uansett så er det dårlig å tape 4-0 selv mot ett CL lag..

Hvordan vet du det? FÃ¥ se link hvis du har

HaterRævBK

No har eg leitet nesten over alt og eg har enda ikke funne noe som sier at lokomotiv moskva stilte med et annet lag enn de gjorde mot oss!

så disse opplysningene dine må du forklare bedre...
S slaur.....

Enga i mitt hjerte

Quote from: "HaterRævBK"No har eg leitet nesten over alt og eg har enda ikke funne noe som sier at lokomotiv moskva stilte med et annet lag enn de gjorde mot oss!

så disse opplysningene dine må du forklare bedre...

Det var en supporter fra Lokomotiv Moskva som skrev det på VPN forum tidligere idag.

"Yesterday our reserve played vs. Brann (1:1) and
we read online on their site. We learn the norwegian language:)) "

http://www.klanen.no/forum/index.php?t=msg&th=12725&start=0&;
IF OSLO

KennethS

Syntes det e merklig at kapteinen de har hatt de siste sesongene e reserve? Var jo samme fyren som slo ned Azar i 2001. Tviler på at Lokomotiv spilte med så mye forandringer mot Vif.
tå på Brann

morten_61

10 av spillerne som spillte mot BRANN var også med og spille mot vif, men lagkapteinen fikk jo rødtkort og stilte ikke mot vif, og det styrket sikkert laget, latterlige vif stillte med toppet mannskap og fikk skammbank, vi manglet eliteseriens beste spisspar og en av eliteseriens beste m bane spillere og moscow kunne prise seg lykkelig for at de ikke tapte.

Xminator

Trodde vi hadde lært at treningskamper i januar og februar ikke har den dritt å si når serien startet? Som det året vi rundspilte ett eller annet landslag rett før seriestart?

Eller hva med det pottetette forsvaret i fjor vinter. Det som ikke var like tett da serien begynte.

Jeg kan love en ting, samtlige 14 eliteserielag vil trå til så det synger når serien starter. Da er treningskamper kun av akademisk interesse, og vilje/innstilling er alt som gir resultater.

Men, det gjør nok sikkert bedre for selvtilliten til spillerene å vinne 3-1 og ikke tape 3-7 som vi har pleid å gjøre mot RBK om vinteren.

soma

Quote from: "Enga i mitt hjerte"

ja så skal vi ikke snakke om kem som også stilte med halvveis B-lag, kor var winters, sæternes og andresen?;)
esus elsker deg!

Enga i mitt hjerte

Greit, men han russern skrev ihvertfall at de stilte med reservelag mot dere..
IF OSLO

Drunkie

Jajja!

SÃ¥ var det det med kildekritikk da!

KennethS

Quote from: "Enga i mitt hjerte"Greit, men han russern skrev ihvertfall at de stilte med reservelag mot dere..

Seff sier han det. Når de vinner har de A-Laget når de taper e det B-lag. Akkurat samme som Rosenborg.
tå på Brann

morten_61

Enga i mitt hjerte skrev
1 Nå skal det sies at russerne stilte med B-lag mot dere, men uansett så er det dårlig å tape 4-0 selv mot ett CL lag..
2 Greit, men han russern skrev ihvertfall at de stilte med reservelag mot dere.

Her refererer du til en link som skal være skrevet på vif sine sider av en russer, har du hørt på noe større piss, om du hadde hatt litt vett så kunne du jo sjekket lagoppstillingen, kan vel ikke forvente at du skal bruke hode.

HaterRævBK

noen som har lagoppstillingen til vår kamp og vif sin mot Lokomotiv?
S slaur.....

Nixon

Quote from: "HaterRævBK"noen som har lagoppstillingen til vår kamp og vif sin mot Lokomotiv?

Litt latterlig å bruke tid og energi på dette bare fordi en Engen-supporter med mindreverdighetskompleks prøver å unnskylde et pinlig tap. Men her kommer lagene:

Mot Brann:
Krivoruchko, Evseev, Gvinianidze (46 Sennikov), Bugayev (46 Asatiani), Aravin (46 Omelyanchuk), Lima (46 Chirkin), Voronkin (46 Kontsedalov), Izmailov (65 Sychev), Zinoviev, Starkov (75 Gurenko), Ashvetia (46 Lebedenko)

Mot VIF:
Ovchinnikov, Omelyanchuk (46 Evseev), Asatiani, Bugayev, Sennikov (46 Gurenko), Lima, Khokhlov (82 Zinoviev), Bilyaletdinov (70 Ashvetia), Loskov, Izmailov (46 Lebedenko), Sychev
Rød makt på Hansa!

Tois

Lokomotiv Moskva`s keeper Ovchinnikov er først keeper for russisk landslaget, og førstkeeper i EM2004(Fikk rødt kort av Terje Haugen)

KennethS

Quote from: "Nixon"
Quote from: "HaterRævBK"noen som har lagoppstillingen til vår kamp og vif sin mot Lokomotiv?

Litt latterlig å bruke tid og energi på dette bare fordi en Engen-supporter med mindreverdighetskompleks prøver å unnskylde et pinlig tap. Men her kommer lagene:

Mot Brann:
Krivoruchko, Evseev, Gvinianidze (46 Sennikov), Bugayev (46 Asatiani), Aravin (46 Omelyanchuk), Lima (46 Chirkin), Voronkin (46 Kontsedalov), Izmailov (65 Sychev), Zinoviev, Starkov (75 Gurenko), Ashvetia (46 Lebedenko)

Mot VIF:
Ovchinnikov, Omelyanchuk (46 Evseev), Asatiani, Bugayev, Sennikov (46 Gurenko), Lima, Khokhlov (82 Zinoviev), Bilyaletdinov (70 Ashvetia), Loskov, Izmailov (46 Lebedenko), Sychev

Utenom keeperen så e det vel bare Khoklov og Sychev som e litt kjent.
tå på Brann

Enga i mitt hjerte

QuoteLitt latterlig å bruke tid og energi på dette bare fordi en Engen-supporter med mindreverdighetskompleks prøver å unnskylde et pinlig tap. Men her kommer lagene:

:lol:
IF OSLO

oppedal

Sikker på at det ikke er omvendt?
g e' ikkje fra Norge, eg e' fra Bergen!

Go Up