• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Kamp flytting

Started by DJ_ADG, February 01, 2005, 17:37:25 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

DJ_ADG

ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Tois

Ble forbannet irritende på NFF nå.. Har planlagt tur til Aalesund søndag 1.Mai.. Mafia NFF flyttende til mandag.. Sykt respektløs av NFF..

hr.charlie

Skandaløst, nok en gang fra NFF og tv selskapenes side. Men desverre er nok dette noe vi må finne oss i gang på gang på gang. Det skjer overalt, slik er fotballen. La oss bare finne oss i at supporterne ikke blir respektert. Jaja, der røk 2 borteturer for min del. Hadde planlagt VIF og FFK. Får satse på at eg får med meg de første bortekampene i cupen mot Nest/Sotra og Fyllingen ihvertfall.
eriemester 2005 - SK Brann!

Kristin

men det er seier i seg selv at vålerenga og rosenborg skal "bare vises fem ganger, mens vi skal vises 7 ganger!

di har hvertfall skjønt hva som er mest populært og god fotball :P
rann har hatt flere oppvaskmøter siden 3-2-tapet mot Bodø/Glimt på torsdag.

- Jeg har skjønt at det har vært mye snakk og styr. Jeg har vært på noen møter, men har ikke fulgt så nøye med, sier
tomålsscorer Sæternes.

HaterRævBK

faen eg hater mandags kamper!
Hvrofor kan vi ikke få flyttet de til søndag? bedre det enn mandag....
S slaur.....

Nixon

Yes! Tromsø-kampen ble flyttet!
Hadde ikke nådd hjem til den!

Ellers typisk at tre av kampene jeg hadde sett meg ut ble flyttet. Men man har jo fem ukers ferie som man kan plukke dager fra. Så helt umulig er det jo ikke å reise på disse. Med litt planlegging burde det ordne seg for de fleste som jobber. Og de som går på skole skulker sikkert noen dager i året uansett. Så prøv å se løsninger folkens!
Rød makt på Hansa!

HaterRævBK

skulke går fint helt til arbeidgiver ser arket :P

neida, en gang eller to har ikke så mye å si når du gjør det annenhver uke!

men selvfølgelig, e jo bedre dersom kampen går søndag og ikke mandag... eller at de flytter den til lørdag og ikke mandag!
S slaur.....

DJ_ADG

Aalesund kampen é ikkje så gale på tanke på at 1.mai é en fri dag uansett.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

domino

Men 1. mai er søndagen.. (rett meg om d r feil).. så dermed er mandag 2. mai ikke en fridag!! skandaløst

KennethS

Betyr dette at Viking kampen borte går på en søndag? konge! fryktet at den skulle blir flyttet.
tå på Brann

hr.charlie

Quote from: "KennethS"Betyr dette at Viking kampen borte går på en søndag? konge! fryktet at den skulle blir flyttet.


Nei det betyr nok ikke det.

Det er kun kampene tom. 16 mai som foreløpig er endret. Vi må vente i spenning ang viking kampen!
eriemester 2005 - SK Brann!

KennethS

Quote from: "hr.charlie"
Quote from: "KennethS"Betyr dette at Viking kampen borte går på en søndag? konge! fryktet at den skulle blir flyttet.


Nei det betyr nok ikke det.

Det er kun kampene tom. 16 mai som foreløpig er endret. Vi må vente i spenning ang viking kampen!


Såg det, jaja da blir det nok ingen Stavanger tur i år heller..
tå på Brann

Alexåsane

Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

KennethS

Quote from: "Alexåsane"


Det e der feilen ligger. Eg gleder meg til stavanger turen, men ikkje på samme måte som tidligere. Venter med tv kampene før eg tør glede meg. Glede meg kan eg gjøre når eg vet 100% at kampene går som oppsatt.
tå på Brann

dex1974

Ekte lidelse fra 1982 frem til no!

Geir

Har du ikke en forstÃ¥elsesfull arbeidsgiver da Dex?? Enhver arbeidsgiver bør jo forstÃ¥ at Brann er viktigere enn Ã¥ stÃ¥ opp tidlig og slave pÃ¥ jobben hele dagen.  :D
ndelig SERIEMESTER

2rB

Finner ikkje ord egentlig...
Deprimerande. nff burde ikkje offentliggjera terminlista før kamper er fastsatt med spilledato, for eg lærer aldri. Blir lika skuffa kvart einaste Ã¥r.  For at alt skal bli perfekt, sÃ¥ bur eg jo sjølvsagt ikkje i Bergen, og har ca. 30 mil til kvar heimakamp.

Ellers så er eg ein av dei som er for å flytta kamper til lørdager isteden for mandag. Men - er kanskje ikkje så atraktivt å senda fortball på TV på ein lørdags ettermiddag? Frykt for fyll kan jo og væra ein grunn?
RBK spillte vel ein del kamper (2?) på lørdager i fjor (pga CL i midtuka), nokon som veit om det gjekk for seg i "normale" former?

enavgutta

Mandagskamper er uansett ikke god business. Mindre folk på Stadion, mindre stemning.

2rB

Quote from: "enavgutta"Mandagskamper er uansett ikke god business. Mindre folk på Stadion, mindre stemning.
Men spørsmålet er om Brann tjener så mykje på å få kampen på TV, at dei "ender opp i pluss" allikevel.
Brann har jo ikkje eit så stort "fall" i antall tilskuere når det er TV-kamp som mange andre lag har.

Føler at det er litt for få som tenker på oss supportere.

Satser, håper, trur, osv. at ting blir bedre til neste år - da TV-avtalen er reforhandla. Dette burde forresten BBB ta kontakt med Brann om - for å sikra litt "rettigheter" for supporterene...

(nå snakker eg for meg sjølv. Det kan jo godt væra at ein del er fornøyd med mandagskamper, men om desse kampane absolutt må flyttast kunne eg tenkt meg å fått dei flytta til lørdag, evt. til tidligere på søndag. Dette er spessielt ideelt med tanke på borteturer...)

DJ_ADG

ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

HaterRævBK

det går helt fint at vi har Tv kamper og at de blir flyttet av og til.
Men kan de ikke flytte kampene leeeenge før de skal spilles? og i tillegg flytte de til en Lørdag?

Hvorfor må de spilles Mandager og ikke Lørdager?
Ville vært mye bedre hadde vi spilt de på en lørdag, då kunne vi fortsatt reist på borteturer og folk hadde fått noe gøy å se lørdagen....
S slaur.....

shedend

Quote from: "Tois"Ble forbannet irritende på NFF nå.. Har planlagt tur til Aalesund søndag 1.Mai.. Mafia NFF flyttende til mandag.. Sykt respektløs av NFF..

DJ_ADG

Quote from: "shedend"


Det er vi supporterene som egentlig har pengene. Tv liker å sende kamper med stemning på. Og tv-inntektene har ikkje så mye å si iforhold til bilet inntektene.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Alexåsane

Eg får bare be til høyere makter om at brann ålesund kampen blir flyttet tilbake.. Det skulle blitt årets bortetur!
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Ole Brom

Quote from: "Alexåsane"Eg får bare be til høyere makter om at brann ålesund kampen blir flyttet tilbake.. Det skulle blitt årets bortetur!


Enig. Det var en knallgøy tur der sist og overnatting med festing til de grader ! La oss ta en "Royal League" og markere oss og sette press på NFF !

cyp

elt O e snobbete!!

Tois

Quote from: "Ole Brom"
Quote from: "Alexåsane"Eg får bare be til høyere makter om at brann ålesund kampen blir flyttet tilbake.. Det skulle blitt årets bortetur!


Enig. Det var en knallgøy tur der sist og overnatting med festing til de grader ! La oss ta en "Royal League" og markere oss og sette press på NFF !


Ja sant det!

2rB

Link: Ikke mandagskamper på Lerkendal

QuoteKlubber som Brann, Vålerenga, Lyn og Viking gjerne vil ha mandagskamper. Rosenborg på sin side ønsker heller å spille søndag klokka 18.


Quote(...) publikumstallene og TV-rating var svært dårlig for lørdagskamper på TV2 i fjor, (...)


2rB

Quote from: "`Nisse"
La no då altså ved ein link ( http://www.rbkweb.com/vis/2541 ) der du kunne lese det selv.

Og 16. mai kamper blir det videre. Bare neste år det er problem pga VM.
Har uansett tro på at det blir 16. mai kamp neste år også (og dette jobber NFF for å få til, men FIFA eller UEFA (husker ikke heilt) som ikke vil at det skal spille kamper då.
Men - det er gitt dispensasjon til den engelske cupfinalen, så hvorfor ikke til norges 16. mai kamper, som er den viktigste enkeltkampen med tanke på inntekter?

Henki

Tror det er en grunn til at kampene går mandag og ikke lørdag og det er at det er da TV-selskapene regner med at flest vil følge kampene på TV (som er det viktigste for dem). Dermed er det også det tidspunktet de er mest interessert i å betale mest penger for og dermed også det tidspunktet klubbene tjener mest penger på å spille på. Ikke minst gjelder det klubber som ikke har et så voldsomt høyt tilskuertall til vanlig. For oss hadde det jo garantert vært bedre å spille kampene i syv-åttetiden lørdag kveld. Både med tanke på stemning og med tanke på at da kunne flere bortesupportere tatt turen. Jepp, det er kjipt med mandagskamper men det er en grunn til at kampene går da og den grunnen heter penger. Og for de fleste norske fotballklubber, også Brann, er det en meget god grunn. Synd men sant.
Ballen skal fremover!

`Nisse

oops så ikkje linken!! Men uansett så blir jo det ikke 16 mai kamp hver gang det er VM eller EM eller hva det var!! TV er greit for de bortesupporterne som ikke har sjangs til å reise, men jeg går heller på stadion enn å sitte hjemme forann TV'en!

Nixon

Lørdag kveld er den desidert dårligste kvelden sett med TV-selskapene sine øyner. NRK vil aldri bruke den kvelden på fotball. Og TV2 klarer ikke å konkurrere med statskanalen sine sterke lørdagsprogrammer. Selv ikke topplagene gir TV2 gode nok seertall.

Like greit spør dere meg. Skulle jeg valgt ville lørdagskvelden kommet langt ned på listen over kvelder jeg ville befunnet meg på Stadion.
Rød makt på Hansa!

2rB

Quote from: "Nixon"Lørdag kveld er den desidert dårligste kvelden sett med TV-selskapene sine øyner. NRK vil aldri bruke den kvelden på fotball. Og TV2 klarer ikke å konkurrere med statskanalen sine sterke lørdagsprogrammer. Selv ikke topplagene gir TV2 gode nok seertall.

Like greit spør dere meg. Skulle jeg valgt ville lørdagskvelden kommet langt ned på listen over kvelder jeg ville befunnet meg på Stadion.

Men, eg trur det kunne vært vedt å prøvd på DAGEN. Trenger ikkje begynna så seint.
Fin oppladning til familiekveld heima, tur på by'n, osv, om kampen hadde gått på dagen. Dette er og ei flott tid for å sjå kamp på TV.

Eineste problemet er vel å klara å stå opp etter ein evt. tur på by'n fredag.

krøvel vellevold

Legg ned hele klubben!

2rB

Enig i at denne fordelingen er gjort. Og bør bli ståande.
MEN det gjennstår 2 fordelinger av TV-kamper, og om mesteparten av dei resterende av Brann sine kamper skal blir flytta til mandager, så er dette rett og slett forferdelig tragisk.
Brann har vel noko å sei i flyttinga av kamper? Kunne kanskje vært ein idè at BBB tar kontakt med Brann for å høyra kva som kanskje kan bli bedre, og om det er mulig å prøva ein (1) gang med ein kamp på ein lørdag - dersom det er interesse for det.

2rB

Ser forresten at AaFK - Odd går på ein lørdag.
Me får sjå korleis den kampen går.

16. april   
19:05   
Aalesund-Odd Grenland   
TV2

DJ_ADG

Quote from: "2rB"Ser forresten at AaFK - Odd går på ein lørdag.
Me får sjå korleis den kampen går.

16. april   
19:05   
Aalesund-Odd Grenland   
TV2


Alle mÃ¥ se den kampem. Dersom den kampen fÃ¥r høyt sertall vil tv stasjonene kansje  ha flere kampen om lørdagen. Og sÃ¥ boikote mandag kampene pÃ¥ tv.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

KennethS

Quote from: "Nixon"Lørdag kveld er den desidert dårligste kvelden sett med TV-selskapene sine øyner. NRK vil aldri bruke den kvelden på fotball. Og TV2 klarer ikke å konkurrere med statskanalen sine sterke lørdagsprogrammer. Selv ikke topplagene gir TV2 gode nok seertall.

Like greit spør dere meg. Skulle jeg valgt ville lørdagskvelden kommet langt ned på listen over kvelder jeg ville befunnet meg på Stadion.


Lørdagskvelden e nok et dårlig forslag, men lørdag ettermiddag må jo være midt i blinken.
tå på Brann

Go Up