• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

kantene!

Started by andreas27, January 30, 2005, 14:01:05 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

andreas27

ka med kvisvk og miller som vekslende vinger,har vært forslag om cato og kvisvik som dette, koffor isje charlie og raymond!
ellers bør storesund få mange flere sjangser på 1.lager, hellar han en sanne!

Brannfrelst

Vi har allerede en offansiv kant,Kvisvik. Vi trenger ikkje to Kvisviker.
Må ha en som kan løpe tilbake også. Knudsen eller Cato på høyre.
Sanne har jo god fart,men fyren løpte jo fra ballen i vestlandshallen :wink:
2.10.07-Gullet kom hem!

andreas27

sanne bør skjerpe seg kraftig,samme med dylan og ystaas!
de holdar isje øverste TL nivå!

paperboy

Sanne , dylan , ystaas ryker på hodet ut til sommeren skal du se!
Inn med en god høyrekant og venstrekant og en backup for sæternes/winters. Tror heller ikkje Guntveit skal være for sikker på fremtiden hvis ikkje han skjerper seg 7 hakk.

hørte eg noen sa TFL , Hassan og huseklepp?
Har du en fotball, så har du alt!

Kristin

stakkers sanne, hans høygravide kone satt rett ved siden av meg pÃ¥ start-kampen og folk lo hver gang han hadde  ballen og slengte sÃ¥ mye dritt om han. trokke hun koste seg pÃ¥ kampen.
rann har hatt flere oppvaskmøter siden 3-2-tapet mot Bodø/Glimt på torsdag.

- Jeg har skjønt at det har vært mye snakk og styr. Jeg har vært på noen møter, men har ikke fulgt så nøye med, sier
tomålsscorer Sæternes.

Nixon

Quote from: "Kristin"stakkers sanne, hans høygravide kone satt rett ved siden av meg pÃ¥ start-kampen og folk lo hver gang han hadde  ballen og slengte sÃ¥ mye dritt om han. trokke hun koste seg pÃ¥ kampen.

Virket ikke som Sanne heller koste seg på kampen. For meg virker det nesten som om han egentlig ikke vil være utpå der. Fyren mangler jo totalt selvtillit.
Rød makt på Hansa!

Alexåsane

unødvendig hets.. han er tross alt brann spiller
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Digg Jan

Enig, syntes det er latterlig og hetse Brann spillere. Eg sstøtter no mannen så lenge han spiller her.
lutt og tull! I år blir det GULL!!!

HaterRævBK

så lenge vi ikke hetser når han spiller osv så gjør vel ikke det noe?
om noen har lyst å skrive negative ting om våre egne spillere så får de bare gjøre det...
S slaur.....

Digg Jan

Quote from: "HaterRævBK"så lenge vi ikke hetser når han spiller osv så gjør vel ikke det noe?
om noen har lyst å skrive negative ting om våre egne spillere så får de bare gjøre det...

Jepp, vis det er saklig så.
lutt og tull! I år blir det GULL!!!

Kristin

folk på tribunen slengte dritt om han.. om ikke bare konen hørte det så hørt sikkert han det også selv.. lage sang til han ? han hakke fortjent det helt ennå , men får å få opp selvtilliten hans kanskje?
rann har hatt flere oppvaskmøter siden 3-2-tapet mot Bodø/Glimt på torsdag.

- Jeg har skjønt at det har vært mye snakk og styr. Jeg har vært på noen møter, men har ikke fulgt så nøye med, sier
tomålsscorer Sæternes.

RC

Quote from: "paperboy"Sanne , dylan , ystaas ryker på hodet ut til sommeren skal du se!
Inn med en god høyrekant og venstrekant og en backup for sæternes/winters. Tror heller ikkje Guntveit skal være for sikker på fremtiden hvis ikkje han skjerper seg 7 hakk.

hørte eg noen sa TFL , Hassan og huseklepp?

Huseklepp? Har du sett han spille..?

andreas27

er enig i det folk sier om at man ikke bør slenge drit.
men over til tom sannes sporslige prestasjoner.
mange husker sikkert kampen mot viking,i stavanger i sommer hvor tom kom inn i pausen?
han gjorde da en bra kamp, og mange tenkte sikkert at dette blir en god forsterkning!
men etter dette har ikke akkurat sanne storspilt? uttenom noen minnuter som innbytter mot malmø!
sannes beste kamper var vel faktisk da han vikarierte på sentralmidtbane?
jeg mener at det bør satses mer på erlend storesund, ser en liten kvisvik i denne gutten.
mot start var han og miller branns klart beste spillere offensivt og var mye bedre en både knudsen og sanne!
storesund har vel også et godt venstrebein.
så la storesund få flere sjangser før vi mister han.

megleren

Alle som spiller på Brann skal støttes. Under kamp. Vi må gjerne være kritisk her på forumet etter kamp. Men når kampen spilles skal de heies på og jages på. Slik at klubben vinner. De som ikke støtter laget og spillerne som spiller burde skamme seg.
r og blir et sittesvin på Hansa

andreas27

tom sanne og kristian ystaas er vel de som er verst utsatt for dette.
martin knudsen var utsatt før, men etter et par "bedre" kamper i høst og en strålende cupfinale har dette sluttet!
mot malmø var det vel antydninger til pipekonsert når sanne skulle byttes inn,men da leverte sanne en god kamp!

paperboy

Huseklepp? Har du sett han spille..?

Har sett Huseklepp spille en god del kamper for fyllingen i fjor ja.
Han er meget bra teknisk og har bra hurtighet. Han kan spille både venstre , høyre og midtspiss. Tror dette er en spiller for brann i årene fremover!
Han skal jo trene fast med Brann utover i hele år leste eg. Monsamjelden vet ka han gjør.
Har du en fotball, så har du alt!

RC

Quote from: "paperboy"Huseklepp? Har du sett han spille..?

Har sett Huseklepp spille en god del kamper for fyllingen i fjor ja.
Han er meget bra teknisk og har bra hurtighet. Han kan spille både venstre , høyre og midtspiss. Tror dette er en spiller for brann i årene fremover!
Han skal jo trene fast med Brann utover i hele år leste eg. Monsamjelden vet ka han gjør.

Eg har spilt mot han. Han er teknisk ja, med samme finte hele veien. Gikk pÃ¥ an en, maks to ganger. Deretter ble det brÃ¥stopp for den lille gutten, som er et Ã¥r eldre enn meg :P  Ellers har han ikkje fysikk. Veldig lett Ã¥ stoppe han. Tviler pÃ¥ at han er nokke for Brann.

RC

Go Up