• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Jordan - Brann 0-0

Started by Per Anders, January 28, 2005, 22:16:05 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Per Anders

Fire Brannspillere fra start i landskampen. Fantastisk! Hvor lenge er det siden noe slikt har skjedd? Kun Soma ble byttet ut av de fire.

Det blir vel naturlig å legge landskamper til Brann stadion fremover....

Sharpy

Ja og da trenger vi selvsagt 30 000 plasser! Om det blir nok da. Syns egentlig vi skal bygge 40 000, jeg.
En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

Per Anders

Hva har det med denne tråden å gjøre?

Er det ikke flott at Brann har fire landslagsspillere?

Toff

Siste gang Brann hadde fire på landslaget var i 63 og alle vet jo hva som skjedde det året.
off

kabelmann

C-landslaget, vel og merke.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Nixon

Visst er det flott selv om dette nok er et slags B/C-lag. For jeg vil nok si at det vil være en overdrivelse å si at Brann har fem landslagsspillere. Når de beste er med vil nok det minst bli halvert. Er vel bare Andresen som kan kalle seg en etablert landslagspiller.
Rød makt på Hansa!

HaterRævBK

det e jo bra at vi har 4 spillere på det Norske landslaget!

noen som vet hvor mange landslagsspillere vi har no?
S slaur.....

Lurkin

Tenk om Martin hadde vært med da :)

Pr. dags dato har vi vel 5 norsk, 2 islandske, 1 U21-australsk, 2 U21 norsk (jeg teller med Håkon, hold kjeft), 1 østerriker og 1 skotte (ja, vi sier at Robbie er med!).

Men tipper at i VM-kvalikken så er det nok bare Martin og kanskje Raymond som er med...
Berømte Brann fra Bergen

andreas27

sæternes og soma blir nok også med ska du se!

Geir

Quote from: "Nixon"Visst er det flott selv om dette nok er et slags B/C-lag. For jeg vil nok si at det vil være en overdrivelse å si at Brann har fem landslagsspillere. Når de beste er med vil nok det minst bli halvert. Er vel bare Andresen som kan kalle seg en etablert landslagspiller.

Blir det halvert fra 5 landslagsspillere, har vi 2 1/2 landslagsspiller. Hvem er det da som blir den halve.
ndelig SERIEMESTER

Roffarne

Skryter vi av at et lag "spekket" med Brann-spillere rodde i land 0-0 mot Jordan?
Nu går alt så meget bedre.

Bergen Sin Gutt

Go Up