• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Brann, stor kun i Bergen?

Started by gull05, January 28, 2005, 21:01:32 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

gull05

Leste pÃ¥  Malmø sine sider, og følgene ble sagt. "hva er lille Brann mot store mektige Malmø" sitat slutt. Har lest lignende andre steder ogsÃ¥, mine tanker og ilusjon omkring Brann fikk seg en knekk.
Er vi ikke annet en et komma i den store samenheng? vel for meg er Malmø en bitte liten dritt klubb, men det er bare meg hva syntest andre om klubben rundt i skandinavia?  Er vi et komma eller er vi store og mektige som vi tror. Eller er vi kun store i Bergen for Bergensere??
ød makt.

Syng for Brann

Drit i hva de andre mener.   Det viktigste er at vi Bergensere vet - og det gjør vi.    Det finnes klubb en klubb i verden, ingen over - ingen ved siden. !

Xminator

RC

ja, ka e malmø?
de sier de ikkje har hørt om oss, fordi de tapte... enkelt og greit. alle i norden har hørt om Bergen ihverfall og er de fotballinteressert, så har de hørt om Brann.

SKB e BEST!!!

Møtte noen dansker og svensker i syden en gang.
Spurte de om de hadde hørt om Brann.
Den ene dansken sa at Brann var det eneste laget han hadde hørt om i Norge og at bergen var favorittbyen utenom Jylland et eller annet. Som han selv bodde i.

Tror mange utenom Bergen og Norge vet kem Brann e, men det spiller egentlig liten rolle.
Vi vet at vi e best!
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

HaterRævBK

det e noen som har hørt om oss, men grunnen til at ikke alle i norden vet hvem vi e, e fordi vi nesten aldri spiller kamper ute u europe slik som RævBK gjør.

men drit i det, vi e brann fra bergen. eget land og eget fotball lag, trenger ikke noe mer enn det.
S slaur.....

Henki

Malmö har vel heller ikke den helt store posisjonen i Norge heller. Vil nok tro at både IFK Gøteborg, AIK, Djurgården og kanskje også Hammarby er mer kjent i Norge enn Malmö. Og å være bråkjekk å mase om "mektige" Malmö og "lille" Brann bør man jo være forsiktig med borti Skåne etter et visst 4-1 resultat før jul.
Ballen skal fremover!

Henki

Malmö har vel heller ikke den helt store posisjonen i Norge heller. Vil nok tro at både IFK Gøteborg, AIK, Djurgården og kanskje også Hammarby er mer kjent i Norge enn Malmö. Og å være bråkjekk å mase om "mektige" Malmö og "lille" Brann bør man jo være forsiktig med borti Skåne etter et visst 4-1 resultat før jul.
Ballen skal fremover!

KennethS

Quote from: "Xminator"Hva er Malmø?

Et møkkalag som skal bli en fryd og knuse igjen.
tå på Brann

Bruiser

Hadde Brann spelt i Allsvenskan hadde vi vore seriemester år etter år. Dei svenske penis-pumpe folka veit ikkje kva dei prater om.
Ein flokk sauer leda av ei løve vil alltid slå ein gjeng løver leda av ein sau

Geir

Quote from: "gull05"Leste pÃ¥  Malmø sine sider, og følgene ble sagt. "hva er lille Brann mot store mektige Malmø" sitat slutt. Har lest lignende andre steder ogsÃ¥, mine tanker og ilusjon omkring Brann fikk seg en knekk.
Er vi ikke annet en et komma i den store samenheng? vel for meg er Malmø en bitte liten dritt klubb, men det er bare meg hva syntest andre om klubben rundt i skandinavia?  Er vi et komma eller er vi store og mektige som vi tror. Eller er vi kun store i Bergen for Bergensere??

Men "lille" Brann grisebanket jo "store, mektige" Malmø i Bergen, så hvem som er stor og liten her, kan jo diskuteres. Svenskene har jo aldri likt å tape for noe son er norsk.
ndelig SERIEMESTER

Roffarne

Mener å huske at et norsk lag var like tøff i trynet på sine nettsider i sesongen `04, men nå ligger de i 1. div og lengre ned skal de.
Dette er rett og slett et godt klassisk tilfelle av å være oppesen, som vi sier her til lands.
Malmø er ikke stort annet enn den lille naboen til Køben.
Det eneste som redder dem fra total isolasjon og ett liv i bakevjen er en bro.
Men andre ord en svensk versjon av Sotra.
Nu går alt så meget bedre.

Blææ

Tja,..Djurgården kaller jo VIF for seldrepere i lusekofter.
Malmø kaller oss for Lille Brann.
Menst vi bare ler av dise Svenskene,slik som vi altid har gjort...Blåa vågor my ass.
ont follow me,Im lost too

Nixon

Lille Brann vil i alle fall ha et par flere supportere til bortekampen sin enn det store mektige Malmö hadde...
Rød makt på Hansa!

HaterRævBK

Quote from: "Nixon"Lille Brann vil i alle fall ha et par flere supportere til bortekampen sin enn det store mektige Malmö hadde...

hehe, det skal jo ikke så mye til då!
holder med en stakker og et lite norsk flagg :)
S slaur.....

KennethS

Quote from: "Nixon"Lille Brann vil i alle fall ha et par flere supportere til bortekampen sin enn det store mektige Malmö hadde...

Skal vel sies at om vi hadde byttet danskebåten med beffen hadde vi allikavel vært 4 ganger så mange som Malmø sine supportere på bortebane :D
tå på Brann

SKB e BEST!!!

idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

HaterRævBK

sant det... ikke mange som vet om Brann og ikke mange som vet om svenske lag.
no kan eg navnet på de fleste lagene i norden, men for et år siden hadde eg aldri hørt om Malmø.

at Malmø e et godt lag det vet eg, de har også veldig mange gode supportere som lager mye bra tifo!
mange malmø supportere reiser på bortekamper.
Tror RL vil bli mer populært når de ser hvor mange Brann fans som følger med og reiser til Malmø.
E jo ingen som vil være dårligere enn andre supportere :wink:

Og takk for at Brann stadion e lekker, det e ganske bra stander på norske stadioer.... selv om det e noen untak.
Og Brann stadion skal bli bedre å større :D
S slaur.....

Go Up