• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Bergdølmo

Started by Kruxleiven, January 27, 2005, 21:36:27 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Kruxleiven

Andre Bergdølmos kontrakt går ut til sommeren og kan hentes gratis da. Burde Brann melde sin interesse. Folk spekulerer i PL eller nederlandsk liga igjen, men jeg tror han vender hjem til Norge. 33 år er mye for en utenlandsproff. Stopperne våre er ikke dårlig (eller jo, Ollie the eagle er ikke helt på topp), men jeg tror Andre ville styrket stallen mye. Han kan vel også spille høyreback. Ser for meg at han vil spille for en klubb på østlandet om han vender hjem. Lyn eller LSK virker sannsynlig, men vi burde absolutt uundersøke muligheten for å hente ham. En tidligere landslagsspiller og en nåværende i forsvaret låter bra.

andreas27

har vi egentlig bruk for han?

Kruxleiven

Hvis du blar ned på bunnen av siden så er det to tråder om at Soma kan forsvinne, så ja. Dessuten trengs det reserver. Med Ophaug som en mulig mann som forsvinner så har vi da bare Klock igjen. Selv om Mjelde ganske sikkert vil omskolere Guntveit fra kamp til kamp og bruke ham som stopper. Det kommer skader og suspensjoner. Sett i lys av det synes jeg ikke vi drukner i forsvarsspillere i Brann.

andreas27

Go Up