• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Kvisvik ble matchvinner!

Started by HaterRævBK, January 25, 2005, 19:01:18 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

HaterRævBK

http://fotball.bt.no/nyhetsarkiv/article.jhtml?articleID=72955

håper han får spille mer på landslaget!
scoret i andre kampen på rad :D

noen som vet hvordan det gikk med resten av brann spillerene?
S slaur.....

Digg Jan

Fryktelig kjedlig kamp. Det va ingen spillere som utmerket seg. da menere eg av alle som spilte.
lutt og tull! I år blir det GULL!!!

Brannjento

Såg ikke hele kampen, grunnet jg va på jobb, men d lille jg så av kampen fikk jg inntrykk av at d va en KJEDELIG! kamp.....
Men synes at d e noen som trenger å få noe positivt av denne kampen og d va vår alles kjære Raymond....
Han spilte brukbart, mens alle de andre bare rotet rundt på banen.....
Regel rett KJEDELIG fotballkamp!!!!

BL

Veldig kjedelig! SÃ¥ kjedelig at eg faktisk sovnet  :roll:
Men Kvisvik fikk hvertfall til litt av spillet sitt, før eg sovnet. Kan ikkje si det samme om de andre fra Brann. Desverre!
Hansa-
Felt Z

oppedal

Grunnen til at kampen var gørr kjedelig er at de fleste ikke er i skikkelig form. + at det ikke akkurat er det beste laget Hareide tok med til Midtøsten.

Men Kvisvik fortjener en plass i troppen mot Malta, Moldova eller kas lag det var.
g e' ikkje fra Norge, eg e' fra Bergen!

RC

Quote from: "oppedal"Men Kvisvik fortjener en plass i troppen mot Malta, Moldova eller kas lag det var.

Vi følger ikkje helt med på landslagsfronten nei... :D

HaterRævBK

Quote from: "oppedal"Grunnen til at kampen var gørr kjedelig er at de fleste ikke er i skikkelig form. + at det ikke akkurat er det beste laget Hareide tok med til Midtøsten.

Men Kvisvik fortjener en plass i troppen mot Malta, Moldova eller kas lag det var.

+ at disse duk-folka ikke har supportere!

noen som la merke til disse personene som satt der med treneren til dette laget?
de satt der med svarte skinnjakker, så ut som de mafia folkene :P

men men, var no greit mål av Kvisen då!
S slaur.....

Go Up