• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Banner

Started by gamlefar, January 23, 2005, 15:56:38 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

gamlefar

Har BBB det svære banneret med chess logoene, liggende noe sted?  Ser for meg at det kan males over chess logoene, eller eventuelt kutte av banneret sÃ¥nn at det bare blir Brann logoen igjen.

BL

det har vært tatt opp før... og det er Brann som sitter på banneret og de vil ikkje at det males over "chess"-logoene
Hansa-
Felt Z

ekte kjuagutt

e dette banneret som ble brukt på stadion?? eller er det det som ble brukt på cupfinaleshowet?? er dette samme banneret egentlig??? kan ikkje huske det var chess logo i spektrum, meneg vet det var når det ble brukt på stadion!

DJ_ADG

de var der nok i Spectrum også, bare det ar ikkje så lett å se.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Erik

Like greit å gjemme reklamebanneren!!!

DJ_ADG

skulle gjerne fått banneren å brukt stoffet til å lage falgg og nye bannere.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Erik

Skulle tatt banneren å klippen den til bredden på BBB sitt felt.. Men jeg sitter på et rykte at vi ikke trenger chessbanneren snart.. Mer sier jeg ikke.. dere får vente og se=)

Lilleheil

Eg lurer bare på ka som e probleme med at chesslogoen vises. vil ikkje brann gi de gratisreklame eller nokke sånt?

HaterRævBK

Quote from: "Lilleheil"Eg lurer bare på ka som e probleme med at chesslogoen vises. vil ikkje brann gi de gratisreklame eller nokke sånt?

det e ikke brann som bestemmer det, det e vi supportere...

Og de fleste andre supportere rundt om i landet ler av oss når vi bruker tifo som reklame
S slaur.....

highpoint

Quote from: "HaterRævBK"
Quote from: "Lilleheil"Eg lurer bare på ka som e probleme med at chesslogoen vises. vil ikkje brann gi de gratisreklame eller nokke sånt?

Og de fleste andre supportere rundt om i landet ler av oss når vi bruker tifo som reklame

og når var det vi begynte å bry oss med ka "de fleste andre" tenker om oss? Eg trodde det va vi som bestemte!

ekte kjuagutt

eg ler av oss og!

HaterRævBK

Quote from: "highpoint"
Quote from: "HaterRævBK"

og når var det vi begynte å bry oss med ka "de fleste andre" tenker om oss? Eg trodde det va vi som bestemte!

det begynte vi med når HELE landet lo av oss med god grunn!

og husk at tifo gruppen e ikke noe reklamebyrå :wink:
S slaur.....

Go Up