• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Soma,Sæternes og Kvisvik spille imorgen

Started by Tois, January 21, 2005, 22:26:52 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Tois

De tre spille fra starte.. Erlend Hanstveit starte nok benke etter hardt konkurrene mot Ham-Kam`s Storbæk..

Kampen vises på TV2 lørdag 22.Jan kl.14:20, avspark 14:30.. Kos dere foran TV`en..

Nixon

http://fotball.bt.no/nyhetsarkiv/article.jhtml?articleID=72815

Vel, her står det at Hareide ikke tar ut laget før i morgen. Laget du refererer til er formasjonslaget på treningen i dag. Men kanskje du har gode kilder?
Rød makt på Hansa!

HaterRævBK

så de snakket med brann spillerene på TV2 sporten, men kom for seint til å se ka de snakket om :cry:
S slaur.....

andreas27

Quote from: "Tois"De tre spille fra starte.. Erlend Hanstveit starte nok benke etter hardt konkurrene mot Ham-Kam`s Storbæk..

Kampen vises på TV2 lørdag 22.Jan kl.14:20, avspark 14:30.. Kos dere foran TV`en..

basma? isje hangeland med?

DJ_ADG

Sæternes vil utfordre Carew på en fast landslagkamp, så det på TV2.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Nixon

Quote from: "andreas27"basma? isje hangeland med?

Hangeland isje med pga en skade. Så du trenger isje være oppbrakt bare fordi en Vikingspiller isje kom med på laget. Men jeg skjønner jo at det isje er så lett.
Rød makt på Hansa!

andreas27

tenkte no mer på nasjonens stolthet!
basma i midtforsvaret e isje bra!

Kristin

Sæternes kommer nesten helt sikkert ikke til å starte kampen siden han er hoven.. hareide sa at han ble innbytter..

fy faen så heltete gull-guttene våre ser ut når dei kommer bortover stranden.. dønn seriøse !!!! gleder meg sånn til i morgen.
lenge siden jeg har sett en god fotball kamp pÃ¥  tv!
rann har hatt flere oppvaskmøter siden 3-2-tapet mot Bodø/Glimt på torsdag.

- Jeg har skjønt at det har vært mye snakk og styr. Jeg har vært på noen møter, men har ikke fulgt så nøye med, sier
tomålsscorer Sæternes.

Nixon

Quote from: "andreas27"tenkte no mer på nasjonens stolthet!
basma i midtforsvaret e isje bra!

Trodde Bergen var nasjonen...
Rød makt på Hansa!

andreas27

det stemmar!
men brannspillerene e jo fortsatt på den norske "landslaget".

kabelmann

En liten avsporing: Hva er det med dette isje-greiene? Er det noen som faktisk går rundt og sier isje? Iss-je?
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Ricky

Nei, vi sier "isje", som i det rimende ordet "nisje". Om det bør skrives isje er en annen sak...

enavgutta

Isje e vel strengt tatt et SMS språk. Når man først skriver litt uformalle meldinger på bergensdialekt er kanskje "isje" å foretrekke framfor "ikkje" som raskt setter deg i kategorien "slostril" eller nynorsktilfelle. Og det er det siste en stolt bergenser ønsker å være ! ;-)

Nixon

Quote from: "kabelmann"En liten avsporing: Hva er det med dette isje-greiene? Er det noen som faktisk går rundt og sier isje? Iss-je?

Jeg prøvde det i et innlegg over her. Men det gav meg ingenting...:)

Ellers er vel i alle fall to Brannspillere fra start god nok grunn til å se på en landskamp igjen. Får håpe vi får se litt magi fra Kvisvik. Og litt arrogant stopperspill fra Soma. Slik vi liker det!
Rød makt på Hansa!

FK Godfoten

Kvisvik har ikkje glemt kor målet står. Glimrende scoring!
eriemester 2005!

Go Up