• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Partoukort

Started by Brann4ever, January 19, 2005, 15:49:04 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

Brann4ever

Heisann folkens

jeg har begynnt å blitt litt nervøs nå.. her er grunnen: jeg og en kamerat hadde sesongkort på hansa i fjor, men i år så bestemte vi oss får å ha på SS.. vi fikk tilbud om fornyelses av de plassene vi hadde i fjor.men de gjorde vi ingen ting med.. så den 29 desember så sendte jeg inn en mail til brann der jeg bestillte 2 partoukort.. og den dag i dag så har jeg ikke hørt noe fra de, selv om på brann.no sto det at de sendte  ut brevene i midten av forrige uke. og i dag så fikk jeg en sånn purre faktura på de plassene jeg hadde i fjor..  det jeg kan risikere her er at jeg ikke har fått plass, at mailen ikke har kommet fram ( jeg har dobbelt sjekket e-mailen) eller at brann bare driter i meg.. men er det noen som vet om alle som har bestilt sesongkort men som ikke fikk det, om de får brev i posten kor det står at det ikke var plass? jeg vurderer å ringe inn til brann og si i fra..men jeg vet ikke om det er det riktige. de er sikkert dødsstresset der inne, + det kan jo hende at brevet er noen dager forsinket..det jeg kan risikerer her er jo at jeg ikke får noen som helst plass.. :(  :( noen som har noe de vil si i denne saken? så bare si i fra. takk for hjelpen :)
em è best? BRANN!!!!

Nixon

Jeg ville ringt opp på Stadion. Da fikser de det enkelt og greit.
Rød makt på Hansa!

arild

eg fikk brev av brann i dag.. om part kort på SS.. som må betales innen 25jan.. sånn purre greie det å...

2rB

Eg fikk fikk min rekning for ei stund sida...
Denne kom fra Ticnet, for Brann, og hadde bet.frist 28. jan.
Var ikkje purring...

MEN - så hadde eg ikkje partoutkort i fjor...

Men - ein tlf. til Brann skulle nok fikse det enkelt og greit...
Evt. ein telefon til Ticnet - dei fortener (nesten) at du stresser dei litt...


BTW: Det var allerede eit emne om Partoutkort (ligger på side 2). Du kunne kanskje tatt oppigjen denne isteden for å starte ein ny tråd? (ønsker meg litt meir orden her på forumet... MEN - ikkje det som skal diskuteres i denne tården. Lykke til!)

Brann4ever

takk skal dokkar ha..ser at det fleste ville ringt opp t kari ;) eg får hive meg på tlf.en i morgen da :D
em è best? BRANN!!!!

enavgutta

Sitter det èn person og betjener dette apparatet her? Partoukortfolkene på stadion e uproffe. Vi har bestilt en god del studentbilletter for flere måneder siden, likevel får fikk vi tilbakemelding om at det ikke var billetter til oss i denne kategorien. De ble heller forsøkt å selge oss de dyreste på felt Z. Tror Brann ikke har vært helt forberedt på etterspørselen og dermed vært på defensiven med å selge gode rimelige sitteplasser først. Nå da jeg ringte i går, fikk jeg vite at det var mulig å få billetter på de radene jeg har bestilt tidligere, men ikke fått. Hele apparatet der virker som det trenger en overhøvling, Kari, de andre telefontøsene og en fyr som kaller seg "Anders" jeg fikk mail av hadde gått på dagen om jeg var konge på haugen i Idrettsveien. Liers!

KennethS

E jo utrolig dårlig av Brann og ikkje kunne ta imot bestillinger over skranken. At du må ringe for å bestille partoutkort e tragisk.
tå på Brann

Toa

Quote from: "KennethS"E jo utrolig dårlig av Brann og ikkje kunne ta imot bestillinger over skranken. At du må ringe for å bestille partoutkort e tragisk.


Bare å stille seg i skranken og ringe...
ribl! Utfordr! Takl! Slutt å putl! Sentr! Kontr! Samhandl! Utlign!!

Nixon

http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=3833&brann=d8342ed280fab85efee8c6c8204f3e42

Uansett. Vi nærmer oss 8000 partoutkort!
Og salget stopper ved midnatt. Så her må folk som vil ha hive seg rundt!

Slik det ser ut vil det bli kamp om sitteplassbillettene utover året.
Rød makt på Hansa!

Yngve

for eit opplegg.. eg ringte opp til kari larsen og fekk beskjed om at det ikkje var problem med studentbill på hansaen, det var berre til å sende mail til ho så skulle ho ordne det. det var det siste eg høyrde frå ho.no har eg sendt ein ny mail til ho for å få ordna opp i dette. men får ikkje eg dei plassane ho lova meg då, myster eg all respekt for det administrative opplegget.

Nixon

Quote from: "Yngve"for eit opplegg.. eg ringte opp til kari larsen og fekk beskjed om at det ikkje var problem med studentbill på hansaen, det var berre til å sende mail til ho så skulle ho ordne det. det var det siste eg høyrde frå ho.no har eg sendt ein ny mail til ho for å få ordna opp i dette. men får ikkje eg dei plassane ho lova meg då, myster eg all respekt for det administrative opplegget.


Jeg tror grunnen er at Brann har ventet til de eksisterende partoutkortinnehaverene har betalt. Inkludert en purring etter det jeg har forstått. Det er jo først etter at dette er under kontroll at de vet hvilken seter som er tilgjengelige slik at man kan gi folk best mulig plasser. Og når de har solgt nesten 8000 partoutkort sier det jo seg selv at ting tar tid.
Rød makt på Hansa!

FantDonald

Fatter ikke hva som er problemet.
Jeg sendet mail til Brann i desember med ønske om sesongkort, ringte så for å få bekreftet at de hadde mottat mailen og tok kontakt igjen rett etter nyttår med ønske om svar. Alt har gått på skinner, og jeg har nå betalt for mine nye plasser.  :D
Så med andre ord: De som ikke har klart å skaffe seg faste plasser kan takke seg selv!

PS. I dag er det siste mulighet til å gjøre jobben sin så stå på!

ekte kjuagutt

e d siste dag for å kjøpe ståplasser på bataljonen og??

mr-bolstad

eg betalte 19 des men eg har ikje fått noe ennå, men det haster jo ikke!
get land, Eget Landslag.
Brann!!

KennethS

Quote from: "mr-bolstad"eg betalte 19 des men eg har ikje fått noe ennå, men det haster jo ikke!


Eg betalte 4 desember og har fått for lenge siden.
tå på Brann

KEO

Quote from: "mr-bolstad"eg betalte 19 des men eg har ikje fått noe ennå, men det haster jo ikke!


Betalte også 19 desember  og har fått det for flere uker siden, tror du bør sjekke det opp.
Nu kør vi!

enavgutta

Hvor er det folk har kjøpt sessong kort og når har har de bestilt? Kunne vært kjekt å vite, sammeligne litt med egne bestillinger og andre.. Har vært rimelig merkelig håndtering fra Brann side. Skjønner ikke hvorfor de satte inn et større apparat på dette. Med litt god håndtering og markedsføring kunne vi passert 10 000 sessongkort rimelig raskt vil jeg tro.

Nixon

Quote from: "enavgutta"Skjønner ikke hvorfor de satte inn et større apparat på dette. Med litt god håndtering og markedsføring kunne vi passert 10 000 sessongkort rimelig raskt vil jeg tro.


Skjønner jeg veldig godt. Med dagens lave kapasitet ville det da nesten ikke vært sitteplasser igjen til vanlig salg på kampene. Det er ille nok slik det er nå med 8000 solgte partoutkort. Ikke bra for Brann sitt image som en folkelig klubb dersom folk fikk inntrykk av at det er umulig å få ta i billetter.
Rød makt på Hansa!

enavgutta

Du har et poeng. Så får vi se da hva noen år med eventuell sportslig suksess fører til rent tilskuermessig. Det kan også bli interessant å se hvor mye et eventuelt seriegull og en eventuell mesterliga, samt en utbedring av fasilitetene vil generere av partoukortsalg i fremtiden.

Også en ting til, er kapasiteten redusert til 15 000 denne sesongen ? Det betyr jo at NFF har redusert kapasiteten betydelig 2 år på rad her nå. Skandale !

Nixon

Enig at det er en skandale. Og det minner om overformynderi.
Men jeg synes å ha lest at Brann kan få dispensasjon i år dersom de kan vise til reelle utbyggingsplaner sammen med kommunen. Da kan de benytte seg av ståplassene i svingen. Noen som vet om dette stemmer?
Det vil jo bli merkelig tomt i Klokkesvingen dersom det bare skal være folk på mastodonten. Ikke noe bra for stemningen på Stadion.
Rød makt på Hansa!

enavgutta

Nei, det blir ikke noe pent syn. Den fra før stygge Klokkesvingen med sine usmaklige reklameskilt, rotete plankevegg, malplasserte Mastodont og godt synlige usmaklige utdasser - bør kunne fylles av publikummere for å dempe sjenansen under kampene.

Yngve

Quote from: "enavgutta"Hvor er det folk har kjøpt sessong kort og når har har de bestilt? Kunne vært kjekt å vite, sammeligne litt med egne bestillinger og andre.. Har vært rimelig merkelig håndtering fra Brann side. Skjønner ikke hvorfor de satte inn et større apparat på dette. Med litt god håndtering og markedsføring kunne vi passert 10 000 sessongkort rimelig raskt vil jeg tro.


Problemet er ikkje å pasere 10 000 kort, problemet er å ha plass til desse når me kjem til UEFA cupen o.l. då må folk hugse på at partoukort innehavarane har forkjøpsrett. Og er det då  15 000 partoukort og berre 12200 plassar vert det fort vanskelegt..

Det skal tross alt vere nokon fordelar med å ha partoukort, jaffal no når dei har fjerna cupfinalebillett fordelen.

Nixon

Quote from: "Yngve"Det skal tross alt vere nokon fordelar med å ha partoukort, jaffal no når dei har fjerna cupfinalebillett fordelen.


De har da ikke fjernet cupfinalefordelen. Bare strammet inn litt.
Rød makt på Hansa!

2rB

Fikk billettane mine i dag...
I følge kvitteringen har eg betalt 0 kr. for alle kampane, og 990,- for Odd-kampen 23/10-05...

Kanskje eg skal senda den tilbake - og sei at eg ikkje er interressert i den - kun resten ?


MEN - uansett - bestillte 25/11-04, fikk rekning 13/1, betalte 14/1 og fikk bill i dag 22/1.
Storestå, hadde ikkje i fjor...

Yngve

Quote from: "Nixon"
Quote from: "Yngve"Det skal tross alt vere nokon fordelar med å ha partoukort, jaffal no når dei har fjerna cupfinalebillett fordelen.


De har da ikke fjernet cupfinalefordelen. Bare strammet inn litt.


I praksis er den fjerna, i alle tillfelle for alle "nye". Før har det nok vore litt større utskifting, pluss ikkje same blesten rundt Brann, no er det jo heilt texas (sibir)

Brann4ever

lurer på en annen ting eg..ringte forreseten inn til brann og fikk pekreftet at eg fikk sesongkort på SS :D  :D
MEN.. han eg bestillte kortet med( sendte inn felles mail) han fikk regningen for noen dager sier han, OG at forfalls datoen er den 28/1 -  altså i dag :?  :?  noen som kan bekrefte eller avbekretfte om det stemmer?
em è best? BRANN!!!!

KjellMo

Quote from: "Brann4ever"lurer på en annen ting eg..ringte forreseten inn til brann og fikk pekreftet at eg fikk sesongkort på SS :D  :D
MEN.. han eg bestillte kortet med( sendte inn felles mail) han fikk regningen for noen dager sier han, OG at forfalls datoen er den 28/1 -  altså i dag :?  :?  noen som kan bekrefte eller avbekretfte om det stemmer?



Kan ikke folk ringe til Brann om sånne spørsmål. Det er Brann som selger sesonkortene.
Det er ingen her som kan svare deg om du er registrert eller ikke, men Brann kan gi deg et svar.
GGG Travel

mr-bolstad

eg har fremdeles ikje fått billetene!
begynner å bli litt engstelig no! :lol:
get land, Eget Landslag.
Brann!!

Brann4ever

Quote from: "KjellMo"
Quote from: "Brann4ever"lurer på en annen ting eg..ringte forreseten inn til brann og fikk pekreftet at eg fikk sesongkort på SS :D  :D
MEN.. han eg bestillte kortet med( sendte inn felles mail) han fikk regningen for noen dager sier han, OG at forfalls datoen er den 28/1 -  altså i dag :?  :?  noen som kan bekrefte eller avbekretfte om det stemmer?



Kan ikke folk ringe til Brann om sånne spørsmål. Det er Brann som selger sesonkortene.
Det er ingen her som kan svare deg om du er registrert eller ikke, men Brann kan gi deg et svar.


eg har fått plass på SS, det sa de på mandag når eg snakket med de..MEN , når eg snakket med de så virket de sur og gretten, spydig og lei.. det var ikke noe hyggelig og snakke med de i det hele tatt.. grunnen til at jeg spør her er jo at det kan være noen som er i nesten samme posisjon som meg, men bare har fått billettene, betalt de osv.
em è best? BRANN!!!!

Go Up