• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Ragnhild Gulbrandsen... For en kronidiot!

Started by Tom C, January 18, 2005, 11:35:40 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Tom C

Herregud for et mehe....

-----------------
Og hun reagerer på at Raymond Kvisvik kan bli tatt ut på landslaget etter å ha tatt noen joggeturer i jula.

- Raymond Kvisvik har vel aldri vært kjent som noen treningsnarkoman, men denne jula hadde han både vært ute på joggeturer og trent litt fotball med et lokalt 3.divisjonslag. Med en slik formidabel egeninnsats er det jo bare rett og rimelig at han blir belønnet med landslagsuttak. Det hadde blitt store tropper når landslagstrenerne på jente- og damelandslagene skulle tatt ut spillere på bakgrunn av treningsinnsats i feriene, refser Ragnhild Gulbrandsen.
------------------

Tror hun virkelig at det er på grunnlag av hva Kvisvik har gjort på i julen at han blir tatt ut på landslaget...??

Makan til idiotisk utsagn er det lenge siden jeg har hørt.
Aldri mer Obos....

BL

Ragnhild Gulbrandsen? kem er det???
bryr det oss ka en lesbe med ball(er) mellom beina mener? Helt idiotisk utspill fra den kanten så klart, men ka kan du forventer?  :P
Hansa-
Felt Z

Sharpy

Hun bommer jo totalt på karakteristikken av Kvisvik, men utover det tror jeg Guldbrandsen har  et poeng når hun kritisererer toppfotballspillere for å være late. Det er få toppidretter der utøverne er dårligere trent enn fotballspillere...
En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

Yngve

Nixon

Det har vært veldig useriøst av Kvisvik å komme tilbake fra juleferie mange kilo tyngre enn da han reiste. Heldigvis for Kvisvik treffer ikke kritikken i år da han har trent godt i julen. Og han har vært en flittig gjest på de frivillige Branntreningene etter at han kom tilbake til Bergen.

Når det gjelder Iversen så har Guldbrandsen rett. Det hadde blitt ramaskrik dersom er spiller på kvinnelandslaget hadde levd det søte liv i London i en hel måned rundt julen, og pga dette meldt forfall til en landslagssamling. Jeg synes det virker useriøst. Men Iversen er jo den nye gullgutten i norsk fotball for øyeblikket. Alle er jo så glade for at han valgte Engen. Også landslagsledelsen. Så er det noen som kunne komme unna med dette, er det Iversen.
Rød makt på Hansa!

Toa

Hadde Kvisvik vært en superseriøs fotballspiller som trente knallhardt hver eneste dag, hadde han vært fast på landslaget og på et topplag i utlandet for lenge siden. Kvisvik lever mest på talentet sitt.
ribl! Utfordr! Takl! Slutt å putl! Sentr! Kontr! Samhandl! Utlign!!

BL

Quote from: "Toa"Hadde Kvisvik vært en superseriøs fotballspiller som trente knallhardt hver eneste dag, hadde han vært fast på landslaget og på et topplag i utlandet for lenge siden. Kvisvik lever mest på talentet sitt.

då er eg veldig glad for at han er "useriøs".. så blir han i Brann
Hansa-
Felt Z

Sharpy

Quote from: "Toa"Hadde Kvisvik vært en superseriøs fotballspiller som trente knallhardt hver eneste dag, hadde han vært fast på landslaget og på et topplag i utlandet for lenge siden. Kvisvik lever mest på talentet sitt.

Det er én ting Kvisvik mangler for å kunne bli en topp internasjonal klassespiller, og det er fart. Med den fotballen som spilles i dag er Raymond altfor treg for den internasjonale arena. Dette er vel strengt tatt også hovedgrunnen til at han aldri vil etablere seg på landslaget, spesielt ettersom kondisen er blitt merkbart bedre.

Personlig er jeg glad Raymond er treig. Faen så moro det var å se da han vant en løpeduell! Var riktignok mot Asle Hillestad, men likefullt en milepæl;)
En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

Toa

Quote from: "Sharpy"

Det er én ting Kvisvik mangler for å kunne bli en topp internasjonal klassespiller, og det er fart. Med den fotballen som spilles i dag er Raymond altfor treg for den internasjonale arena. Dette er vel strengt tatt også hovedgrunnen til at han aldri vil etablere seg på landslaget, spesielt ettersom kondisen er blitt merkbart bedre.

Personlig er jeg glad Raymond er treig. Faen så moro det var å se da han vant en løpeduell! Var riktignok mot Asle Hillestad, men likefullt en milepæl;)

Han hadde nok hatt mer fart, hadde han trent på nettopp dette. Pluss tatt av noen kilo. Han kan også være veldig lat, som nok har med kondis osv å gjøre.

Hadde Haugen hatt Kvisviks talent, hadde han spilt på Milan. Hadde Kvisvik hatt Haugens kondis og løpsstyrke hadde sannelig han også spilt på Milan. 2 nordmenn på Milan... Du store!
ribl! Utfordr! Takl! Slutt å putl! Sentr! Kontr! Samhandl! Utlign!!

Pascal Simpson

He he men han  e no bedre en ragnihlid gulbrandsen da.
o e det nok!!

Pakket må vekk, alle som en? Ystaas, sanne, dylan, småjenter, spyttekoner, enkel wiener. Men kor er Kottila og buljongen?

Brannjento

Raymmond er definitivt bedre enn det meheet Ragnhlld Guldbrandsen.
Han er ikke så særlig rask, men han har et stort talent.
Satt og såg sånn halvveis på tabloid i går og der tok de opp akkurat dette med late landslagsspillere.
Jeg mener at de ikke er lat.
Jeg har erfaring av at fotballspillere er mer stive enn alle andre idrettsutøvere.
Jeg har aldri hørt om at andre idrettsutøvere blir hetset fordi de er for late el noe sånt.
Jeg foreslaår at alle som mener noe annet om fotballspillere kan holde meningene for seg selv, særlig Ragnhild Guldbrandsen.
Jeg er en jente selv, men jeg mener at Ragnhild kan heller tenke på seg selv på hva hun gjør og ikke hva andre gjør.

Sharpy

Quote from: "Brannjento"Jeg foreslaår at alle som mener noe annet om fotballspillere kan holde meningene for seg selv, særlig Ragnhild Guldbrandsen.

Hehe! Jeg vil revidere den setningen, og si:

"Jeg foreslår at alle som mener noe annet enn meg kan holde solid kjeft!"

Go Up