• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Ă?rets midtbane?

Started by sekto, January 17, 2005, 22:54:07 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

sekto


Nixon

Tar jeg ikke helt feil var plasseringen av Scharner pÄ kanten som gjorde at han kom pÄ kant med treneren i Austria Wien. Det kan jo selvsagt gÄ, men jeg foretrekker han sentralt.
RÞd makt pÄ Hansa!

Toa

Guntveit - Andresen - Scharner - Kvisvik
ribl! Utfordr! Takl! Slutt Ă„ putl! Sentr! Kontr! Samhandl! Utlign!!

BL

Quote from: "Toa"Guntveit - Andresen - Scharner - Kvisvik


slÄtt deg?? Guntveit pÄ venstre og Kvisvik pÄ hÞyre?
Hansa-
Felt Z

Dinho

SpÞrs hvordan du leser det. Hvis du begynner bakfra sÄ blir det riktig rekkefÞlge med kvisen pÄ venstre og cato pÄ hÞyre. Hvis han ikke faktisk har slÄtt seg da...

KennethS

Det e 4 mnd til seriestart, la oss virkelig hÄpe Brann har en ny hÞyrekant pÄ plass til da.
tÄ pÄ Brann

morten_61

NÄ har vi leitet etter en spiller som kan fylle svante sine sko i mange Är, og nÄr vi finner han sÄ vil du plasere han pÄ vingen, og sette inn en pygme miller som erstatter har det tÞrnet for deg sekto :)
Nei hÞyre siden er problemet vÄrt men no er det en knallhard kamp om plassen der sÄ vi kan jo hÄpe at de sjerper seg


hĂžyre Guntveit                      Martin                  scharner              kvisvik


Og i Är fÄr vi en kvisvik som ogsÄ har trent i ferien, og vil ta sikte pÄ og bli fast i landslagstroppen dvs en dÞnn seriÞs kvisvik, vi kan bare glede oss.
Og vi har norges beste spisspar, dette blir kanon.

Pascal Simpson

andresen kan ogsaa spille paa kanten
o e det nok!!

Pakket mÄ vekk, alle som en? Ystaas, sanne, dylan, smÄjenter, spyttekoner, enkel wiener. Men kor er Kottila og buljongen?

Xminator

Nei Andresen skal ikke spille pÄ noen kant. Det fÄr da vÊre mÄte pÄ hvor mye vi skal forgude en halvfet skotte som spilte ett par halvgode kamper som spiss.

Pr i dag blir det nok Guntveit - Andresen - Scharner - Kvisvik. Men da mÄ Guntveit heve seg betraktelig.

Sharpy

Quote from: "Xminator"Nei Andresen skal ikke spille pÄ noen kant. Det fÄr da vÊre mÄte pÄ hvor mye vi skal forgude en halvfet skotte som spilte ett par halvgode kamper som spiss.

Pr i dag blir det nok Guntveit - Andresen - Scharner - Kvisvik. Men da mÄ Guntveit heve seg betraktelig.


Pr i dag tror jeg trenerens valg er det samme som mitt:

Knudsen-Andresen-Scharner-Kvisvik


SÄ fÄr vi heller se om Guntveit hever seg sÄpass at han danker ut Knudsen. Min mening er at det skal litt til, men det vet dere jo fra fÞr. Jeg vet ogsÄ at andre mener Knudsen er bajs , sÄ da er vi vel ferdig med den.
En spiller som Martin Knudsen pÄ hÞyre kant jobber enormt mye. Da kan man i stÞrre grad tÄle Ä ha Raymond Kvisvik pÄ andre siden, som ikke er fullt sÄ lÞpssterk. Slik er det i et lag. Noen smÞrer, mens andre briljerer." - Martin Andresen

BL

Knudsen er faktisk den "beste" hÞyrekanten Brann har per dags dato... SÄ med mindre det kommer en ny spiller fÞr sesonstart sÄ kommer nok Knudsen til Ä spille. Men Ä sende Andresen ut pÄ kanten for Ä gi plass til Miller blir litt feil spÞr du meg..

Kvisvik - Andresen - Scharner - ?
Hansa-
Felt Z

Sharpy

Quote from: "BL"Knudsen er faktisk den "beste" venstrekanten Brann har per dags dato...


Hvem vil ta denne?
En spiller som Martin Knudsen pÄ hÞyre kant jobber enormt mye. Da kan man i stÞrre grad tÄle Ä ha Raymond Kvisvik pÄ andre siden, som ikke er fullt sÄ lÞpssterk. Slik er det i et lag. Noen smÞrer, mens andre briljerer." - Martin Andresen

Henki

Quote from: "KennethS"Det e 4 mnd til seriestart, la oss virkelig hÄpe Brann har en ny hÞyrekant pÄ plass til da.


Hehe, hvis du tenker pÄ Ä stille pÄ serieÄpning 17.mai er jeg redd du kan fÄ en litt kjip overraskelse altsÄ...
Ballen skal fremover!

BL

Quote from: "Sharpy"
Quote from: "BL"Knudsen er faktisk den "beste" venstrekanten Brann har per dags dato...


Hvem vil ta denne?


du kan ta den... men legg merker til at eg har rettet opp tasteleifen min :wink: mente selvfĂžlgelig hĂžyrekanten
Hansa-
Felt Z

BL

Quote from: "Sharpy"
Quote from: "BL"Knudsen er faktisk den "beste" hĂžyrekanten Brann har per dags dato...


Hvem vil ta denne?
Hansa-
Felt Z

Sharpy

Quote from: "BL"
Quote from: "Sharpy"
Quote from: "BL"Knudsen er faktisk den "beste" venstrekanten Brann har per dags dato...


Hvem vil ta denne?


du kan ta den... men legg merker til at eg har rettet opp tasteleifen min :wink: mente selvfĂžlgelig hĂžyrekanten


Hehe. Vel er det enkelte enkle mennesker i verden, men regnet igrunn med at du bare skrev feil.
En spiller som Martin Knudsen pÄ hÞyre kant jobber enormt mye. Da kan man i stÞrre grad tÄle Ä ha Raymond Kvisvik pÄ andre siden, som ikke er fullt sÄ lÞpssterk. Slik er det i et lag. Noen smÞrer, mens andre briljerer." - Martin Andresen

Brannfrelst

Scharner(knudsen),Miller(storesund),Andresen(haugen),Kvisvik(walde)
Scharner kan spille hĂžyrekant og hĂžyreback. Vi har en KNALL midtbane om en av disse blir skadet e.l.
2.10.07-Gullet kom hem!

Toa

Utrolig hva folk gjÞr for Ä fÄ Miller presset inn pÄ midtbanen. Greit nok at Miller er god, men er litt overdrevet Ä bygge opp hele laget rundt han. Spesielt nÄr man begynner med mystiske formasjoner, bare for Ä fÄ han med.
ribl! Utfordr! Takl! Slutt Ă„ putl! Sentr! Kontr! Samhandl! Utlign!!

nummer9

Synes denne MIller-forherligelsen nÄr nye hÞyder hver dag. Som noen av dere har forsÞkt Ä pÄpeke, mannen har tilgode Ä fullfÞre en bra kamp pÄ midtbanen.

Som hengende spiss er har han absolutt ferdigheter, men som midtbanespiller, har han ikke briljert enda...

sekto

Jeg skal ikke pÄ dÞd og liv ha med Miller i laget. Men jeg mener at midtbanen er sterkere med Miller sentralt og Scharner pÄ kant, (evt omvendt i nÞden) enn den er om vi kjÞrer Scharner sentralt og Knudsen/Guntveit pÄ kanten.

Personlig syntes jeg at Knudsen har gjort store fremskritt i det siste, og mener at han ikke fortjener sÄ mye pes som mange vil gi han, men jeg vil gjerne se Scharner pÄ kanten. SelvfÞlgelig om han vil spille der.. Er ikke vits Ä presse han ut pÄ siden om han ikke fÞler seg komfortabel der.

Nixon

Quote from: "sekto"Jeg skal ikke pÄ dÞd og liv ha med Miller i laget. Men jeg mener at midtbanen er sterkere med Miller sentralt og Scharner pÄ kant, (evt omvendt i nÞden) enn den er om vi kjÞrer Scharner sentralt og Knudsen/Guntveit pÄ kanten.


Tror nok du bÞr ta den frisÞrtimen snart Sekto. For noe mÄ skygge for Þynene dine. Midtbanen blir definitivt ikke sterkere ved Ä plassere Scharner pÄ kanten.
RÞd makt pÄ Hansa!

Toa

Jeg mener vi trenger Scharner i midten med sine gode defensive kvaliteter, hodestyrke, taklingsstyrke osv. Tok ikke lang tid fÞr Scharner fant seg til rette pÄ Brann sin midtbane. Tror han gjÞr en stor jobb neste sesong!
ribl! Utfordr! Takl! Slutt Ă„ putl! Sentr! Kontr! Samhandl! Utlign!!

nummer9


Digg Jan

Eg liker Miller, men eg ser dessvere ikke noen plass pÄ midten til han...
Kvisvik     Andreasen    Schraner      Guntveit(Knutsen)

Tror dette er midtbanen til Brann i Ă„r..... Er redd for at Miller forsviner..
lutt og tull! I Ă„r blir det GULL!!!

andreas27

eg prĂžver igjen med den "geniale?" 3-2-3-1 formasjonen!!

midtbanen vil bli seende slik ut

haugen-scharner
miller-andressen-kvisvik

med 2 deff.midtbanespillere kan vi tillate kun 3 i backrekken, miller og kvisvikk pÄ hver sin "kant" og robbie og bengt pÄ topp!!

ser ogsÄ at f.eks. sogndal prÞver ut en 4-2-4 formasjon med hell!!

kunne jo vĂŠrt gĂžyt Ă„ prĂžve ut 4-3-3 Ă„ !

oppdal
Ăžrn-bjarnason-soma-hansveit
scharner-andressen-miller
winrers-sĂŠternes-kvisvik

sekto

Quote from: "Nixon"
Quote from: "sekto"Jeg skal ikke pÄ dÞd og liv ha med Miller i laget. Men jeg mener at midtbanen er sterkere med Miller sentralt og Scharner pÄ kant, (evt omvendt i nÞden) enn den er om vi kjÞrer Scharner sentralt og Knudsen/Guntveit pÄ kanten.


Tror nok du bÞr ta den frisÞrtimen snart Sekto. For noe mÄ skygge for Þynene dine. Midtbanen blir definitivt ikke sterkere ved Ä plassere Scharner pÄ kanten.


oki, greit.. Du har sikkert rett siden du kan si det sÄ bastant og sikkert..
Faktum er vel at ingen her inne har sett hva Scharner kan pÄ kanten, sÄ mulig han kunne vÊrt god der.

Jeg syntes at Scharner gjÞr det greit pÄ midten nÄr han holder seg pÄ beina. Om folk vil ha en fighter pÄ midten, sÄ syntes jeg faktisk Haugen kjemper mer, selv om han har mindre ferdigheter pÄ andre omrÄder.

NÄr det gjelder en sentral midtbane uten Scharner, sÄ tror jeg ikke det nÞdvendigvis vil vÊre sÄ fryktelig. Andresen er fysisk sterk, og har visst han kan jobbe bra bakover ogsÄ. Uten Scharner sentralt pÄ midten mister vi hodestyrke og litt fart, men om vi kan bruke disse kvalitetene pÄ kanten, sÄ tror jeg det kan bli bra..

Toa

Quote from: "andreas27"eg prĂžver igjen med den "geniale?" 3-2-3-1 formasjonen!!

midtbanen vil bli seende slik ut

haugen-scharner
miller-andressen-kvisvik

med 2 deff.midtbanespillere kan vi tillate kun 3 i backrekken, miller og kvisvikk pÄ hver sin "kant" og robbie og bengt pÄ topp!!

ser ogsÄ at f.eks. sogndal prÞver ut en 4-2-4 formasjon med hell!!

kunne jo vĂŠrt gĂžyt Ă„ prĂžve ut 4-3-3 Ă„ !

oppdal
Ăžrn-bjarnason-soma-hansveit
scharner-andressen-miller
winrers-sĂŠternes-kvisvik


Regner med du mener 3-2-3-2 formasjon... Forskjellen mellom den formasjonen, og 4-2-3-1 formasjon som Brann allerede har spilt med, er jo at en har fĂŠrre i forsvar og flere i angrep.  Vet ikke om det er sĂ„ lurt, nĂ„r vi ser pĂ„ hvor mye mĂ„l Brann slapp inn med 4-2-3-1 dengang.

Men uansett syns jeg 4-2-3-1 virker mer og mer spennende. Hadde vĂŠrt flott Ă„ ha Haugen og Scharner som defensive midtbaner!
ribl! Utfordr! Takl! Slutt Ă„ putl! Sentr! Kontr! Samhandl! Utlign!!

Nixon

Quote from: "sekto"oki, greit.. Du har sikkert rett siden du kan si det sÄ bastant og sikkert..


Du kan umulig vÊre sÊrlig sterk i troen dersom du sÄ lett lar deg vende om...:)

SÄ var det den hÄrklippen da...
RÞd makt pÄ Hansa!

sekto

Quote from: "Nixon"
Quote from: "sekto"oki, greit.. Du har sikkert rett siden du kan si det sÄ bastant og sikkert..


Du kan umulig vÊre sÊrlig sterk i troen dersom du sÄ lett lar deg vende om...:)

SÄ var det den hÄrklippen da...


Troen er sterkt. Bruken av ironi bĂžr kanskje jobbes mer med om du ikke tok den.. ;0)

Og hÄret er klippet, sÄ du fÄr det ikke kortere, selv om du kommer med flere vinnende argumenter..

Sharpy

Jeg stiller med maskin om det er fleres hÄr som skal vekk.

Skremmende nok mÄ jeg si meg enig med Nixon nok en gang. Scharners egenskaper er viktige pÄ den sentrale midtbanen. Sammenligningen med Svante er gjort fÞr, og jeg er enig. Kanskje er Scharner litt hurtigere, og med enlitt snedigere hÞyrefot, men det er de defensive egenskapene vi har manglet, med taklingsstyrke og hodestyrke.

NÄr Miller i tillegg ikke har vist noe pÄ den sentrale midtbanen vil det vÊre rart Ä basere seg pÄ ham i den posisjonen. I hvert fall hva fÞrstevalg angÄr.
En spiller som Martin Knudsen pÄ hÞyre kant jobber enormt mye. Da kan man i stÞrre grad tÄle Ä ha Raymond Kvisvik pÄ andre siden, som ikke er fullt sÄ lÞpssterk. Slik er det i et lag. Noen smÞrer, mens andre briljerer." - Martin Andresen

Nixon

Quote from: "sekto"Troen er sterkt. Bruken av ironi bĂžr kanskje jobbes mer med om du ikke tok den.. ;0)

Og hÄret er klippet, sÄ du fÄr det ikke kortere, selv om du kommer med flere vinnende argumenter..


Joda, tok den. Derfor jeg klippet vekk resten som viste hva du egentlig mente...

Ok. Argumenter. Jeg synes ikke at Scharner sine sterke sider kommer til sin rett pĂ„ kanten. Han er ikke typen som lĂžper og og ned langs kanten, det vil vĂŠre Ă„ slĂžse vekk en spillertype som helt klart kommer til sin rett sentralt. Han vil bedre utfylle Andresen som da kan konsentrere seg mer om Ă„ vĂŠre sĂ„ genial som vi hĂ„per han skal vĂŠre. At Scharner ikke direkte hadde gjort en dĂ„rlig jobb pĂ„ kanten endrer ikke min oppfatning av dette. Han er en meget god spiller som ogsĂ„ hadde spilt godt som midtstopper. Brann er bedre med Scharner sentralt  og Knudsen pĂ„ kant enn med Miller sentralt og Scharner pĂ„ kant. Slik jeg ser det!
RÞd makt pÄ Hansa!

morten_61

Jeg blir rett og slett provosert nĂ„r folk sier de vil ha scharner pĂ„ vingen,  det er rett og slett latterlig mannen spiller jo som en konge sentralt, hadde det vĂŠrt for og overta soma sin plass sĂ„ kunne jeg forstĂ„tt det. nei skal man vinne krigen sĂ„ sender mann en kriger ikke en .
Jeg kan komme med ett like seriÞst forslag, la miller fÄ soma sin plass i m forsvaret han vil jo gji noen fantastiske gjennomlÞps passninger : )

Digg Jan

Jeg kan komme med ett like seriÞst forslag, la miller fÄ soma sin plass i m forsvaret han vil jo gji noen fantastiske gjennomlÞps passninger : )[/quote]

Hmmm, Miller ligger og styrer der bak og slÄr lange pole pasninger til Bengt og Robbie. Ikke dumt! Dette bÞr prÞves i treningskampene.

Bre Morten_61
lutt og tull! I Ă„r blir det GULL!!!

sekto

Quote from: "morten_61"Jeg blir rett og slett provosert nĂ„r folk sier de vil ha scharner pĂ„ vingen,  det er rett og slett latterlig mannen spiller jo som en konge sentralt, hadde det vĂŠrt for og overta soma sin plass sĂ„ kunne jeg forstĂ„tt det. nei skal man vinne krigen sĂ„ sender mann en kriger ikke en .
Jeg kan komme med ett like seriÞst forslag, la miller fÄ soma sin plass i m forsvaret han vil jo gji noen fantastiske gjennomlÞps passninger : )


Du kan ha din mening, jeg har min..  Forskjellen er at jeg ikke sier du er totalt korka for du er uenig med meg. Jeg blir mer provosert av at folk ikke kommer med begrunnelser pĂ„ det de sier.. Du syntes han er god.. OK, hvorfor? For han er en fighter. Igjen, det er haugen ogsĂ„..

Digg Jan

Quote from: "sekto"
Quote from: "morten_61"Jeg blir rett og slett provosert nĂ„r folk sier de vil ha scharner pĂ„ vingen,  det er rett og slett latterlig mannen spiller jo som en konge sentralt, hadde det vĂŠrt for og overta soma sin plass sĂ„ kunne jeg forstĂ„tt det. nei skal man vinne krigen sĂ„ sender mann en kriger ikke en .
Jeg kan komme med ett like seriÞst forslag, la miller fÄ soma sin plass i m forsvaret han vil jo gji noen fantastiske gjennomlÞps passninger : )


Du kan ha din mening, jeg har min..  Forskjellen er at jeg ikke sier du er totalt korka for du er uenig med meg. Jeg blir mer provosert av at folk ikke kommer med begrunnelser pĂ„ det de sier.. Du syntes han er god.. OK, hvorfor? For han er en fighter. Igjen, det er haugen ogsĂ„..


FĂžrst av alt, har du klippet deg??
Ellers er eg usikker pÄ kem av de to eg vil ha vedsiden av Martin.
lutt og tull! I Ă„r blir det GULL!!!

morten_61

Om du mener at jeg kaller deg en idiot sekto sÄ sier jeg unskyld for det, Det jeg mener er at scharner er sÄ jÊÊÊÊÊÊÊÊÊÊvlig bra i den sentrale rollen, man kan jo ikke sette en spiller som er dÄrligere trent en kvisvik sentralt pÄ midten, hvor lenge tror du han holder ut i en kamp med mye kriging, man kan ikke stÄ til pynt der ute.

sekto

Vel, har sett bÄde Kvisvik og Miller etter ferien, og begge to ser ut til Ä vÊre i bedre form enn noensinne.. SÄ tror at de skal kunne holde hele kamper nÄr serien starter..

Sier ikke at Brann skulle spill sÄnn fast, men er et forslag, der vi kunne prÞve noe nytt. Holder ikke Miller en kamp, sÄ kan Scharner komme inn sentralt, eller Haugen for den slags skyld om folk skal ha en fighter.

Jeg kan ikke si meg helt enig i at Scharner er sÄ fantastisk heller. Han er god, og har muligens mer inne, men han har fortsatt mye Ä jobbe med fÞr jeg hyller han i den grad du gjÞr. Og det sier jeg, som tidligere nevnt, ikke for jeg skal ha Miller med pÄ laget pÄ liv og dÞd..

Ser uansett ikke faren med Ä forsÞke det og se hvordan det gÄr. Brann har problem pÄ hÞyresiden, og da mener jeg at vi fÞrst og fremst bÞr se i vÄr egen stall etter lÞsninger, fÞr vi henter inn dyre spillere..

morten_61

Jeg er enig i at vi sliter pÄ hÞyrevingen, men jeg mener at det har vÊrt en merkbar forbedring utover i 2004 og da sÊrlig knutsen, sanne har ogsÄ glimtet til i perioder, det kan jo vÊre at denne framgangen fortsetter i 2005 for det er jo mange spillere som kjemper om denne plassen.
Miller i form sa du tja jeg sÄ han nÄr han kom opp stolzen ha ha ha ha

B.B.

n Brannspiller skal vĂŠre en trofast soldat som ofrer alt for laget, klubben og byen!!

FÞrst dÄ blir vi ett topplag!!

paperboy

Bare vent.... sikker pÄ at monsamjelden har en plan for hÞyrekanten.
Skal ikkje se bort fra at hassan dumper inn stadion porten fortere enn vi aner i lĂžpet av sesongen.........
Har du en fotball, sÄ har du alt!

Nixon

Quote from: "paperboy"Bare vent.... sikker pÄ at monsamjelden har en plan for hÞyrekanten.
Skal ikkje se bort fra at hassan dumper inn stadion porten fortere enn vi aner i lĂžpet av sesongen.........


For Ä si det sÄnn. Brann var i London og snakket med Hassan. Siden har de ikke vÊrt sÄ sugne pÄ Ä skaffe en hÞyrekant. TFL fikk jo f.eks. aldri noe tilbud da han ble frigitt. SÄ kanskje...:)
RÞd makt pÄ Hansa!

KennethS

tÄ pÄ Brann

byen e bergen

Quote from: "KennethS"


Ja men nÄr de kjÞpte Martin Andresen i stedet sÄ tviler jeg pÄ at de vil kjÞpe en en hÞyreving i den prisklassen i hvertfall.
size=18]
SK Brann - Ekte lidenskap har et navn
[/size]

BL

Quote from: "byen e bergen"
Quote from: "KennethS"


Ja men nÄr de kjÞpte Martin Andresen i stedet sÄ tviler jeg pÄ at de vil kjÞpe en en hÞyreving i den prisklassen i hvertfall.


trenger ikkje betale sÄ mye for Ä hente en med bedre kvaliteter enn knudsen/guntveit
Hansa-
Felt Z

Bombefar

Bare Miller fÄr spille e eg fornÞyd

Sharpy

Quote from: "BL"
Quote from: "byen e bergen"
Quote from: "KennethS"


Ja men nÄr de kjÞpte Martin Andresen i stedet sÄ tviler jeg pÄ at de vil kjÞpe en en hÞyreving i den prisklassen i hvertfall.


trenger ikkje betale sÄ mye for Ä hente en med bedre kvaliteter enn knudsen/guntveit


Du mÄ nok opp i noen millioner, vil jeg tro. I hvert fall om vi skal hente en vi kjenner godt til fra fÞr... Jeg ser det spekuleres i Hassan, men jeg hÄper for hans del at han drar nytte av sine beste kvaliteter, som helt klart hÞrer hjemme sentralt pÄ midtbanen, og ikke kun blir en dugendes hÞyrekant. Det tror jeg ville vÊrt bortkastede lÞnnskostnader, for da er Knudsen og Guntveit fullgode alternativer...
En spiller som Martin Knudsen pÄ hÞyre kant jobber enormt mye. Da kan man i stÞrre grad tÄle Ä ha Raymond Kvisvik pÄ andre siden, som ikke er fullt sÄ lÞpssterk. Slik er det i et lag. Noen smÞrer, mens andre briljerer." - Martin Andresen

Xminator

Der er jeg ikke enig. Knudsen/Gnutveit er ikke i nĂŠrheten av ferdighetene til Hassan. Om Fakiri kommer til Brann som hĂžyrekant er det en veldig klar forsterkning, og en lĂžsning fra aller Ăžverste hylle.

Slik det er i dag er det ikke plass til Hassan pÄ midten. Andresen er bedre i den rollen. Vi har ikke noen spillere i troppen som kan matche egenskapene til Scharner, da spesielt i hodespillet. Han kommer til Ä redde veldig mange poeng for oss, bÄde defensivt og offensivt. SÄ den eneste plassen pÄ midten som er "ledig" er hÞyrekanten.

KennethS

Quote from: "byen e bergen"
Quote from: "KennethS"


Ja men nÄr de kjÞpte Martin Andresen i stedet sÄ tviler jeg pÄ at de vil kjÞpe en en hÞyreving i den prisklassen i hvertfall.


eg mener ikkje at de skal bruke 10 mill til pÄ en hÞyreving. Men de kan ikkje gÄ ut og pÄstÄ at de ikkje e ute etter en hÞyreving etter og ha vÊrt villig til og bruke 10 mill pÄ en. E Brann blitt sÄ rik at de kan kjÞpe spillere de ikkje har brukt for? tvilsomt.
tÄ pÄ Brann

Nemesis

et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle

Henki

Quote from: "Nemesis"


Hehe...Du har fÄtt med deg at TFL har skrevet under ny kontrakt med BodÞ/Glimt sant? ;)
Ballen skal fremover!

Go Up