• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Herlig borteturmimring

Started by Laxevaag, January 17, 2005, 18:42:58 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Laxevaag

http://rasmus.uib.no/~st03864/barten/

Herlig mimring om borteturer i ny og gammel tid. Moro lesestoff for alle Brannsupportere.

Nixon

Er det meg, eller er det minimalt med oppdateringen på Barten for øyeblikket? Når siste "Dagens tanker" er fra begynnelsen av november vitner vel det om heller liten tankeaktivitet...
Rød makt på Hansa!

satan

Mye gode minner ja. For min del blir Bremen turen i 97 eller 98? en klassiker.
Da satte alkoholen definitivt sine spor. Blodfyring fra start til mål.
Kom hjem igjen som et slakt.

Trondheims turen i 2002 var også en deilig tur.

Det går an å ha det gøy selv om man taper fotballkamper...
t med Haugen

viks

Quote from: "satan"
Trondheims turen i 2002 var også en deilig tur.

Det går an å ha det gøy selv om man taper fotballkamper...


Trondheimsturen var legendarisk..

Husker jeg satt og drakk kaffe drita inne i Rosenborgbrakken med Odd Iversen.

Selvsagt etter gjentatte forsøk på og bestillle øl hos gamlemor som steikte vafler...

Herlig herlig...
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Nixon

Quote from: "satan"Trondheims turen i 2002 var også en deilig tur.

Det går an å ha det gøy selv om man taper fotballkamper...
Rød makt på Hansa!

Geddi

Trondheimsturen ja. Den var herlig. Husker vi tok på oss løsbart allemann da vi steg av bussen utenfor Brakka. Noen kjendis trøndere ble pyntet med Brann skjerf(han derre Dizzi-Tunes mannen). Kaffen på brakka tømte vi.

Fest maten stampuben (Arena1 eller noe i den duren) spanderte på rbk-sup tømte vi også. Vaktene prøvde å stoppe oss, men en Brann supporter argumenterte med at det var ett offentlig sted og alle hadde rett på å slippe til. Vips så var vi inne og maten til RBK-supporterene vekke. Var godt med karbonade smørbrød, bacon og mye eggerøre :-))
Bussturen oppover til Lerkendal fra puben ble også uforglemmelig. En Brannsupporter satt fremst og tok herredømme over mikrofonen. Ble mye Brannsanger og lite mat på de stakkars rbk-supporterene før kampen.

Glemmer heller ikke stoppet vi hadde i Førde på det lokale diskoteket på veien oppover. Johnny lempet vekk DJ'en og begynnte å spille Brann sanger. Jenka'en holdt på i lang stund.
vh
Geir Tonning

satan

Se fotball edru?
Nei takk. Spesielt 2002 sesongen.

Hvis organisert busstur er noe du benytter deg av til de fleste borteturene, skjønner jeg seier er det eneste å glede seg over....
Nå finnes det alternativ transport til bortekamper.
Aldri mer busstur i regi av en supporterklubb tilknyttet Brann for min del.

Der ser man mye rart...
t med Haugen

Go Up