• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Kritikk!

Started by Pascal Simpson, January 13, 2005, 13:10:49 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Bergen Sin Gutt

Quote from: "kop"Med det mener jeg at tiden vi er inne i nå er en tid som, historisk sett, er helt på bunn hva kritikkverdige forhold angår.


Er du riktig? Har du ikke fått med deg den skandaløse og defekte drakten Brann skal spille med denne sesongen?

(måtte det bli den første og den siste sesongen med denne sjeleløse drakten)

Xminator

Det er en viss forskjell på Kritikk og Sutring. Knarvik skjønte det ikke, og en del her inne har ikke fått med seg forskjellen heller.

kop

Quote from: "Bergen Sin Gutt"
Er du riktig? Har du ikke fått med deg den skandaløse og defekte drakten Brann skal spille med denne sesongen?

(måtte det bli den første og den siste sesongen med denne sjeleløse drakten)


Takk for at du understreker poenget mitt
:-)
atred - The anger of the weak.
-Alphonse Daulet

Bergen Sin Gutt

Quote from: "kop"
Quote from: "Bergen Sin Gutt"
Er du riktig? Har du ikke fått med deg den skandaløse og defekte drakten Brann skal spille med denne sesongen?

(måtte det bli den første og den siste sesongen med denne sjeleløse drakten)


Takk for at du understreker poenget mitt
:-)


Trist at folk er så likegyldige til enkelte ting.

Alexåsane

eg vil rette kritikk mot at stadion ikke skal være ferdi bygget før sesongstart 2008! Dette syns jeg er alt for lenge til, burde vært ferdig seinest til sesongstart neste år!
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

satan

Jeg vil rette kritikk mot kop som er en bonde fra oslo.
t med Haugen

Bergen Sin Gutt

Quote from: "Alexåsane"eg vil rette kritikk mot at stadion ikke skal være ferdi bygget før sesongstart 2008! Dette syns jeg er alt for lenge til, burde vært ferdig seinest til sesongstart neste år!


Ja, vi kan leke barne-tv! Byggmester Bob fikser det i vinterhalvåret uten problem!

kop

Quote from: "satan"Jeg vil rette kritikk mot kop som er en bonde fra oslo.


Vel, hva venter du på?
atred - The anger of the weak.
-Alphonse Daulet

BrannMann

Jeg vil rette kritikk mot at folk kritiserer hverandre og ikke om ting som har med Brann å gjøre... send heller pm når dere absolutt skal kritisere hverandre
jokomelk og brød og seriegull!!!

Henki

Quote from: "Pascal Simpson"Pauseunderholdning.



Dette er faktisk en ting som absolutt fortjener kritikk. Sist sesong synes jeg toppet alt når det gjelder meningsløs pauseunderholdning. Må ærlig talt innrømme at jeg ikke helt skjønner hva duskedamer, fiskesuppe eller syngdamer akompagnert av rockegitarister har å gjøre som underholdning på en fotballkamp.
Ballen skal fremover!

Nixon

Rød makt på Hansa!

Sharpy

Om de putter noen millioner inn i kassen, kan de få underholde i så mange pauser de bare vil. Legg i en ekstra bonusmillion, og jeg skal pinadø følge med i tillegg. Eller late som, i det minste.
En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

HaterRævBK

S slaur.....

Toa

Jeg er glad jeg står utenfor stadion og røyker i pausen...
ribl! Utfordr! Takl! Slutt å putl! Sentr! Kontr! Samhandl! Utlign!!

Sharpy

Og hvem sa at røyking er en  uting...? NOE bra kommer utav det i hvert fall;)
En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

Go Up