• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

svelvik til brann?

Started by andreas27, January 11, 2005, 23:09:09 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

KennethS

Greit nok, han blir jo den eldste keeperen i Brann. Men spørs om han ikkje e litt for gammel etterhvert, minner meg litt om Thomas Lund dette ja.
tå på Brann

RC

har ikkje han vært hos oss før?

BRANN - FOR ALLTID

Når det gjelder Lasse Svelvik - så har eg noe langt bak i hovvet som forteller meg at han var innom en kort stund tidligere når BRANN var i beit for en reservekeeper. Kan ikkje huske helt korti, men mener at det muligens var under Vidar "Valium" Bahus sin tid på Stadda.

Men, hvis Brann har behov for en tredje keeper og ikkje kan finne en ung og lovende en, koffor ikkje børste støv av Espen Baardsen? Mener at han la opp for en stund siden, men han e sikkert klar for manesjen igjen. Noen som vet kor han ble av?
Han e jo dessuten ikkje så sinnsykt gammel, og han har jo "landslagkapasitet".
RANN - FOR ALLTID

Kararay

Heter han ikkje Selvik?
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

KEO

Håper dette er en stor spøk, man henter ikke inn en tredje keeper på snart (40). det må jo finnes ett dusin keepere i regionen på starten av 20 årene som er litt bedre å satse på. Ser ikke helt poenget med denne personen her. han er jo ikke akuratt noen tiger i målet heller.
Nu kør vi!

KEO

Quote from: "Mr_Soma"

Må bare få sagt det igjen PENSJONISTER F�R FINNE SEG EN ANNEN HOBBY ENN � SPILLE P� BRANN
Nu kør vi!

Sharpy

Quote from: "KEO"

Må bare få sagt det igjen PENSJONISTER F�R FINNE SEG EN ANNEN HOBBY ENN � SPILLE P� BRANN

Saksopplysning:

Lasse Selvik er født i 1975, altså fyller han 30 i år. Med andre ord er det noen år til han blir pensjonist enda. Jeg er positiv til å hente inn en keeper som backup for Opdal, uten at jeg har sett for mye til Thorbjørnsen. Selvik har jeg sett endel kamper, og det er ingen tvil om at han har kvaliteter. Samtidig er han bergenser, og kommer nok ikke til å sutre om han må slite benken. Han vet nemlig hva han eventuelt går til.
En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

oppedal

Ikke kall en 30-åring pensjonist. Du kaller mange på Brann det samme når du sier sånt. Har hørt mye bra om han og de bør hente han som andre keeper.
g e' ikkje fra Norge, eg e' fra Bergen!

KennethS

Quote from: "Kararay"Heter han ikkje Selvik?

Jo. Han heter Lasse Selvik.
tå på Brann

Ricky

Du, vi snakker om plassen som tredjekeeper her. Altså reserve for Johan Thorbjørnsen på Brann 2... Hvilke krav er det egentlig du stiller til en slik fyr?

BL

kan ikkje regne med at noen unge og til dels lovende har lyst å være tredje keeper då
Hansa-
Felt Z

Toa

Quote from: "Ricky"

Du, vi snakker om plassen som tredjekeeper her. Altså reserve for Johan Thorbjørnsen på Brann 2... Hvilke krav er det egentlig du stiller til en slik fyr?

Hadde jeg vært Lasse Selvik, hadde jeg ikke gått til Brann for å være reserve på Brann 2. Det er han alt for god til... Istedet får han utfordre Opdal til plassen som 1. keeper.
ribl! Utfordr! Takl! Slutt å putl! Sentr! Kontr! Samhandl! Utlign!!

Digg Jan

Det må vel være bedre og hente Rene Henriksen enn Lasse Selvik vis du først skal hente noen fra den klubben, Rene er jo meget lovende og er bare 18 år....
lutt og tull! I år blir det GULL!!!

BL

Quote from: "Digg Jan"Det må vel være bedre og hente Rene Henriksen enn Lasse Selvik vis du først skal hente noen fra den klubben, Rene er jo meget lovende og er bare 18 år....

korfor ødelegge et keepertalent med å sette han som tredjekeeper då?? bedre å hente han den dagen han er god nok for a-laget då
Hansa-
Felt Z

Digg Jan

Quote from: "BL"
Quote from: "Digg Jan"Det må vel være bedre og hente Rene Henriksen enn Lasse Selvik vis du først skal hente noen fra den klubben, Rene er jo meget lovende og er bare 18 år....

korfor ødelegge et keepertalent med å sette han som tredjekeeper då?? bedre å hente han den dagen han er god nok for a-laget då

Det er sant, eg tenkte faktisk litt på det etter eg hadde skrevet innleget.

Kararay

Eg kan godt slite benken for Brann2 eg... hvis eg får nokken grunker for det.... hehe
et var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren og gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.
Ivar Hoff

Mr_Soma

René Eriksen du hentyder til?

Digg Jan

Mr_Soma

Quote from: "Digg Jan"

Ja han heter René Eriksen ;)

RC

Odd André Boge!!! spilte for Løv Ham sitt junior lag ifjord tror eg!! Sykt god! Verdt å teste...

KEO

Quote from: "Ricky"

For å si det sånn! kan ikke være gunstig å hente inn en 30 åring som er på hell av sin (hobby)kariere når vi har en junior avd, som bør få en liten mulighet i fremtiden. Skal Brann hente inn en keeper så bør de hente inn en som kan kjempe om første keeper plassen, vi kan ikke ha det sånn at vi har 1 middels god keeper og 2 stk som ikke holder TL mål. Blir ikke mye konkuranse om det. Og ikke prøv å overbevis meg om at Selvik er god nok for TL da hadde han nok vert der for en stund siden. Vil jo ikke si at T-Lund var noe kjæmpe suksess, men han gjorde en grei jobb for all del. Men Brann bør kjøpe en potensiell topp keeper
Nu kør vi!

Go Up