• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Andresen mister malmø kampen????

Started by Hansakongen, January 07, 2005, 12:42:01 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Hansakongen

Leser i Dagbladet at Brann debyen for andresen drar ut i tid... er vist skadet fortiden. For da håpe han er klar til odensekampen uken etter da=).

http://www.dagbladet.no/sport/2005/01/07/419589.html

Digg Jan

Bedre at han er helt klar til sesongstart, enn at han slår opp igjen skaden og ikke kan spille før til sommeren.
lutt og tull! I år blir det GULL!!!

Kristin

typisk at vi har kjøpt en spiller som ikke blir helt hundre prosent bra da,,
og for så mye penger..
rann har hatt flere oppvaskmøter siden 3-2-tapet mot Bodø/Glimt på torsdag.

- Jeg har skjønt at det har vært mye snakk og styr. Jeg har vært på noen møter, men har ikke fulgt så nøye med, sier
tomålsscorer Sæternes.

Professoren

Quote from: "Kristin"typisk at vi har kjøpt en spiller som ikke blir helt hundre prosent bra da,,
og for så mye penger..

Herregud, har det gått sport i å kritisere kjøpet av Martin Andresen? Er dere helt tett i hodet? Er enig i at det er mye penger, men all sytingen om Andresen kommer til å gjøre en dårlig sesong er helt latterlig!
For vel bare sitere mer oppegående personer her på forumet: "Vi har kjøpt landslagskapteinen!" Alle som har fulgt med på klubbfotball og landslagsfotball de siste årene vet hva han står for. Hvorfor skulle han ikke gjøre det like bra i Brann?

Snorri

Jeg reagerer mer på at POL og Mjelde ikke har klart å fikse han litt treningsutstyr. =þ
I spent a lot of money on booze, birds, and fast cars. The rest i just squandered"
- George Best

andreas27

andressen ble kjøpt for å holde kalven med selskap!!!

neida tuller andressen debuterer nok som innbytter hjemme mot odense!!

håpar kalven også kommer på banen snart,spennende spiller!!

KennethS

Andresen og BBB mister Malmø kampen.
tå på Brann

Go Up