• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Soma sa nei til Serie A klubb i Desember..

Started by arild, January 05, 2005, 14:27:15 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Bombefar

Dette er  i så fall gode nyheter. Da kan vi vel kanskje regne med at han blir ut sesongen hvertfall

Digg Jan

Håper han har tatt til fornuften og funet ut at Brann er verdens beste lag.
lutt og tull! I år blir det GULL!!!

kop

Det betyr i hvert fall, hvis den nyheten stemmer, at han kun vil gå til et topplag (noe Bologna ikke kan sies å være). Som igjen betyr at han antageligvis ikke forlater Brann med det første ettersom jeg har vanskelig for å se at et av topplagene i de største ligaene kan være interessert i ham.

Mest sannsnylig har han nok aldri mottatt et konkret tilbud dog. Det er mitt tips.
atred - The anger of the weak.
-Alphonse Daulet

Kristin

det som er litt skummelt med dette i fotball sammenheng er jo selvf. at det skjer så fort. vi er jo nesten alle forberedt på at soma forsvinner før eller senere, men hadde han takket ja hadde vi jo fått sjokkmelding, for vi visste jo ikke at noen lag var skikkelig interresert heller..
vil ikke miste han :(
rann har hatt flere oppvaskmøter siden 3-2-tapet mot Bodø/Glimt på torsdag.

- Jeg har skjønt at det har vært mye snakk og styr. Jeg har vært på noen møter, men har ikke fulgt så nøye med, sier
tomålsscorer Sæternes.

sekto

Xminator

Joda, det blir nok ikke siste gangen Soma og Proff blir nevnt i 2005 :p Spent på om Soma selv takler dette. Spillere bruker normalt å prestere dårligere når ryktene går som verst.

oppedal

Husker når det var rykter om olofinjana. Når ryktene gikk synes jeg han ikke spilte på sitt bedre.
g e' ikkje fra Norge, eg e' fra Bergen!

Nixon

For ikke å snakke om spillere som Flo og Helstad.

Soma burde før sesongen gått ut og sagt at han blir hele sesongen dersom det ikke kommer tilbud fra en skikkelig storklubb. Og da mener jeg en skikkelig storklubb. Da kunne BA og BT spart seg for oppslag om interesse fra lugubre småklubber fra BeNeLux-landene eller engelsk 1. divisjon. Og Soma og Brann hadde fått arbeidsro. For ryktene sier jo at vi skal vinne serien i år!
Rød makt på Hansa!

sekto

Enig i dette.. Er kjedelig å se store oppslag om at Burnley og Grasshoppers er interessert i Soma. Er heller ikke bra for klubben, eller han tror jeg, om han må ut å avkrefte rykter hver eneste uke.. Mye unødvendig energi går med til akkurat det, og da kommer det til å bli dårligere spill.

Håper at Soma etter hvert som sesongstart nærmer seg, går ut og sier hva hans fremtidsplaner er. Så vet vi i hvert fall om han blir året ut, eller om han mest sannsynlig forsvinner om sommeren.

Personlig, så drømmer jeg om at han tar et år til her, spiller seg inn på landslaget. Problemet er bare at etter hvert som kontrakten holder på å løpe ut, så blir det vanskeligere og vanskeligere å selge han. Hadde vært en skam at Soma fikk gå til en annen klubb gratis..

Geir

Kanskje han ser litt på hva som skjedde med Olof, som gikk til en middels bakgårdsklubb, og siden har vi ikke hørt så mye til ham. Brann har tross alt E-cup til høsten, og det kan jo være litt lokkemat for han det og.
Og når han sa nei til Bologna, er det kanskje slik han tenker, for Brann kan jo aldri matche Bologna på lønn.
ndelig SERIEMESTER

SeTrE

Soma e god nok for Roma..
Soma e god nok for BRANN..
Soma han kommer fra Bryne,
men Soma han ELSKAR brann...

Soma soma soma han spellar på braaann,
Soma soma soma han Spellar på BRANN!

Håper for all del super Soma Blir hos oss, vi har et kjempe lag på gang, og soma er kanskje den viktigste brikken!!Gi mannen en ny kontrakt som vil gjøre han til norges best betalte spiller, for Norges beste spiller må vell ha best lønn også;)

TrOR aldri han vil gå til en middelmådig klubb  igjen, han husker sikkert åssen det gikk forrige gang han var i en sånn klubbb!

Neeei, soma kommer til og SPELLE på brann også hele neste sesong, det er jeg sikker på...!!

abe78

Det er mye bedre å Bare rope:

Soma
<Klapp, klapp>
Soma
<Klapp, klapp>
Soma

Slik det ble gjort på cupfinalen. Kan med fordel droppe klappingen, men den er ofte grei for å holde takten.
.og husk!

Digg Jan

Quote from: "abe78"Det er mye bedre å Bare rope:

Soma
<Klapp, klapp>
Soma
<Klapp, klapp>
Soma

Slik det ble gjort på cupfinalen. Kan med fordel droppe klappingen, men den er ofte grei for å holde takten.

Fikk frysninger over hele kropen når Soma ropene gikk over ulevål.
lutt og tull! I år blir det GULL!!!

SeTrE

Jaaa..kan nok være bedre med bare og rope SOOOMA SOOOMA SOOOMA SOOOMA....

dETTE ble gjordt på åråsen i siste serie kamp, jeg og et par andre som bare startet med det, av regn begeistring etter en susser takling fra GUllgutten vår;) Vejt ikke hva vi holdt på med med, men det funka veldig...Noen som var på åråsen og Cupfinalen ?Som vejt om vi mener den samme sangen nå?

Må ikke ha klapping....det blir ikke noe bra

RC

Enig at klappingen ødeleger mye, høres ikkje bra ut. kanskje gøy å klappe, men det høres forferdelig ut.

Kagain

Quote from: "Geir"Kanskje han ser litt på hva som skjedde med Olof, som gikk til en middels bakgårdsklubb, og siden har vi ikke hørt så mye til ham. Brann har tross alt E-cup til høsten, og det kan jo være litt lokkemat for han det og.
Og når han sa nei til Bologna, er det kanskje slik han tenker, for Brann kan jo aldri matche Bologna på lønn.

Hrmmmm. BA/BT har ikke skrevet så mye om Olofinjana, da de ikke dekker engelsk førstedivisjon så veldig. De holder seg nok heller mer til norsk førstedivisjon. Olofinjana har blitt nevnt sånn dann og vann i utenlandske publikasjoner, men det sier seg jo selv at engelsk førstedivisjon ikke er det som folk flest gidder å lese om (viser NRK fremdeles kamper fra den?)

Når det gjelder e-cup, så håper jeg at det er det som holder Soma vekke fra Roma (og lignende klubber), det vil jo vise at Brann har en viss tiltrekningskraft SAMT at Soma er en seriøs fotballspiller som er ute etter å få napp hos storklubber, og dernest ute etter utfordringer. Med andre ord profesjonell i ordets rette forstand...

Xminator

Brann er bedre enn Wolverhampton :p

Etter min mening bør Soma holde seg i Brann til etter VM (eventuelt til Norge er slått ut). Det er statistisk sett en kjemperisiko å bli proff. Sjansen for at en norsk spiller sitter på benken er veldig stor. Sitter han på benken fram mot VM, så er han ute av landslaget veldig fort.

Spesielt nå som Erik Hagen er gått til Russland er det viktig for Soma å spille midt i søkelyset til Hareide. Det gjør han i Brann. Og ett bra VM for Soma vil gi han en veldig god proffkontrakt.

stig

Det er et av det mer fornuftige argumentene jeg har lest om,Xminator. Soma må ha ambisjoner om vm-spill og de økte vel med panzer sin overgang. Spørsmålet er om ikke Soma har fått noe mer selvtillitt i løpet av året og dermed ser på vm-sjansene som større i utlandet.?
Nettsideansvarlig

Ole Brom

Det er nok en grunn til at Soma takket nei til et lukrativt tilbud fra Italia. Det er nok mye sannhet i det Xminator påpeker og tror Soma tenker i disse baner. Godt vi er blitt kvitt Panzer Hagen, la han telle rubler i forpestede Russland...

Go Up