• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Herregud for en ventetid...

Started by Tom C, January 05, 2005, 13:11:30 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Tom C

Er det noen andre enn meg som holder på å gå i frø av å vente på sesong-start? Gleder meg så sinnsykt til denne sesongen, at jeg har allerede flere ganger har sett igjennom remsen med billetter med tankefullt blikk...

Og så er det jo ikke engang nyheter om Brann for tiden... Var bedre i gamle dager med Knarvik, feite-Frank, osv... Da var det i det minste noen skandaler i ny og ne for å korte ned ventetiden...
Aldri mer Obos....

Toa

Skandalene kommer de, etterhvert som Brann går på tap etter tap.

Martin Andresen spiller rævva, Winters må operere, Sæternes knekker foten, Soma og Kvisvik forsvinner til utlandet, Mjelde blir oppsagt, stadion brenner ned, Brann rykker ned osv... Mye kan skje...

Sesongen 2006 spilles dermed på Fana Stadion, i 1. divisjon...
ribl! Utfordr! Takl! Slutt å putl! Sentr! Kontr! Samhandl! Utlign!!

HaterRævBK

Quote from: "Toa"Skandalene kommer de, etterhvert som Brann går på tap etter tap.

Martin Andresen spiller rævva, Winters må operere, Sæternes knekker foten, Soma og Kvisvik forsvinner til utlandet, Mjelde blir oppsagt, stadion brenner ned, Brann rykker ned osv... Mye kan skje...

Useriøst! og bull shit! (håper eg)

Men det e sant det, e ikke mye å finne på for tiden.... kan jo se gjennom brann filmen noen hundre ganger slik som eg, blir aldri lei den :wink:

Heldighvis så har vi RL no så ventetiden blir ikke så lang i år som årene før.....
S slaur.....

eksilbergenser

Sikkert mange som kommer med pekefingeren, men er det noen som vet om warez-versjon av årfilmen?
lt for Brann!

Toa

Quote from: "eksilbergenser"Sikkert mange som kommer med pekefingeren, men er det noen som vet om warez-versjon av årfilmen?

Tv2 og Nrk web-TV. Se høydepunkter fra alle kamper, hele cupfinalsendingen, fotballekstra, sporten, nyhetene osv. Klipp sammen, lag video, brenn DVD, selg billig...

cyp

Quote from: "Toa"
Quote from: "eksilbergenser"Sikkert mange som kommer med pekefingeren, men er det noen som vet om warez-versjon av årfilmen?

Tv2 og Nrk web-TV. Se høydepunkter fra alle kamper, hele cupfinalsendingen, fotballekstra, sporten, nyhetene osv. Klipp sammen, lag video, brenn DVD, selg billig...

ELLER du kan støtte Brann!
elt O e snobbete!!

SKB e BEST!!!

Gleder meg enormt! Blir utrolig spennende!
Uansett kordan Brann spiller er det alltid like gøyt, men tror at guttene vil gjøre det bra eller i år. Eller de kan være typisk Brann og skuffe stort..
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

Nixon

Mye spennende som skjer før sesongen som vi heldigvis ikke trenger å vente så lenge på. Selvsagt med Malmø-turen som et solid høydepunkt. Og på fredag er det bare tre små uker til første treningskamp!!
Rød makt på Hansa!

Alexåsane

Det e helt jævlig å vente, leiter desperat etter brann nyheter på nettet vær dag. I dag sto det ikke noe i BA engang:S
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Digg Jan

Ventetiden er lang, men vi går lysere tider i møte med Royal Lauge og treningskamper.
lutt og tull! I år blir det GULL!!!

StoreS gutt 16

AlexÃ¥sane sa:  
QuoteDet e helt jævlig å vente, leiter desperat etter brann nyheter på nettet vær dag. I dag sto det ikke noe i BA engang:S

Ja det er bra ille når ikke engang BA har greid å grave opp noen fantastiske nyheter! Feks, "Helge Haugen stiger i kurs i nabolaget", eller "Kvisvik føler seg klar for landslaget, tar Hareide hintet?"

Ole Brom

Quote from: "Toa"Skandalene kommer de, etterhvert som Brann går på tap etter tap.

Ellers står alt bare bra til ?????

Toa

Quote from: "Ole Brom"

Ellers står alt bare bra til ?????

Egentlig ikke. Har ikke mye konstruktivt å komme med for tiden. Alt er ferdig-diskutert, og nå venter vi bare på 1. treningskamp. Da kan diskusjonene fortsette.

Om Miller skal prøve seg på høyresiden, om Martin Knudsen eller Hulk Haugen er god nok, om de skal spille 4-2-3-1, om Andresen slår til, om de må kjøpe en høyreside osv osv osv. Alle diskusjoner er døde.... for nå...

Lene

Quote from: "StoreS gutt 16"AlexÃ¥sane sa:  
QuoteDet e helt jævlig å vente, leiter desperat etter brann nyheter på nettet vær dag. I dag sto det ikke noe i BA engang:S

Ja det er bra ille når ikke engang BA har greid å grave opp noen fantastiske nyheter! Feks, "Helge Haugen stiger i kurs i nabolaget", eller "Kvisvik føler seg klar for landslaget, tar Hareide hintet?"

de kunne jo lagd en reportasje der de fikk Robbie Winters og Charlie Miller til Ã¥ spise haggis... D kunne vært underholdene nok til Ã¥ fÃ¥ meg gjennom hvertfall 1 uke....  :roll:

Nixon

Rød makt på Hansa!

Kruxleiven

Lenge til det skjer noe med vårt lag ja, men jeg bruker tiden på å se på annen fotball. Den er det jo ganske mye av. Nesten hver dag omtrent. Jeg så vår neste motstander i konkurranse på TV i går og ble mildt overrasket. 6-0 vant Malmö over Vitesse Arnhem. Kanskje nederlandsk liga er oppskrytt, men det var da ikke måte på overkjøring. Jeg er overbevist at hvis Malmö ligger et minimum av seriøsitet i turneringen så får vi det tøft på friidrettsarenaen deres.

Ellers er det jo ikke en dritt å høre om vår egen klubb. Ingenting i det hele tatt vel egentlig. Den saken med Selakovic var vel det siste som skjedde. Er dønn stille på andre fora også. Må da svært være en eller annen ubetydelig kamp i Vestlandshallen?

Lene

Quote from: "Nixon"Haggis? Er du helt pervers?:)

Ja, haggis... Syns d hadde vært ganske underholdende...  :wink:

KEO

Quote from: "Lene"

Vet at det er mange måter å bli tifredstilt på?? men dette virker vell drøyt.
Nu kør vi!

Lene

Quote from: "KEO"

Ka e d med folk Ã¥ ta ting sÃ¥ himla seriøst her pÃ¥ forumet? Hvis du tror at eg har stort utbytte av Ã¥ se pÃ¥ folk spise haggis, sÃ¥ e d desverre ikkje korrekt...  :!:

KEO

Quote from: "KEO"

Ka e d med folk Ã¥ ta ting sÃ¥ himla seriøst her pÃ¥ forumet? Hvis du tror at eg har stort utbytte av Ã¥ se pÃ¥ folk spise haggis, sÃ¥ e d desverre ikkje korrekt...  :!:

Det er vell du som er litt seriøs nå da, siden du blir litt rapp i munnen!! hehe
Nu kør vi!

Go Up