• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Andresen

Started by peddilusken, January 01, 2005, 15:12:57 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

peddilusken

Jeg tviler på at Andresen noengang vil komme til å prestere for Brann.
Ikke bare er han gammel, men han har alltid vært slapp og lite treningsvillig. Synd at Brann satser på slike spillere.
Jeg har ingen tro på ham.
jelde må gå

andreas27

tror nok at martin kommar til å prestere bedre i brann en i stabæk på grunn av at han i brann får bedre medspillere!
tror faktisk at andressen-haugen hadde blitt en god midtbane men det blir nok andressen-scharner.

Xminator

Flott andreinnlegg pedilusken. Nå venter vi på det tredje, og drister meg til å spå at det er negativt vinklet det også.

Er Martin Andresen gammel? 28 år. Han er inne i sine beste år som fotballspiller.
Dårlig trent? En av de best trente i tippeligaen sies det. For 5 år siden hadde vi vert enige.

Det eneste som bekymrer meg er lyskeproblemene han har. Ellers er jeg rimelig sikker på at vi får se den beste midtbanespillerene på Brann siden vi rykket opp i 86.

Syng for Brann

Morsom du!

"Andresen er gammel" : - 27 år, Yngre enn meg iallefall

"Andresen er lat" : - Du er landslagskaptein, men du er lat? Noe skurrer for meg....

sekto

Og om man hadde dristet seg til å lese en avis hadde man sett at Andresen har allerede startet trene for denne sesongen.. Han tok sin ferie før de andre Brannspillerne, men tok ikke ekstra fri av den grunn. Det sier meg at han ikke kommer til å stille dårlig trent når sesongen begynner.

Men for all del, alle får ha sin egen mening. Bare man kan stå for den, om det viser seg at man tok feil..

Ole Brom

Ja han skal få ete disse ordene med en god porsjon ketchup ved sesongslutt !

KennethS

Ser jo at Martin Andresene e lat... Derfor han trener godt i romjulen for og komme i form til Brann sine kamper i januar og februar. Veldig mye som tyder på latskap derfra ja.
tå på Brann

Alexåsane

dette e no bare et "no vil jeg plage noen" innlegg
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Nixon

Quote from: "Alexåsane"dette e no bare et "no vil jeg plage noen" innlegg
Rød makt på Hansa!

oppedal

Quote from: "peddilusken"Jeg tviler på at Andresen noengang vil komme til å prestere for Brann.
Ikke bare er han gammel, men han har alltid vært slapp og lite treningsvillig. Synd at Brann satser på slike spillere.

Jaja, no har jeg hørt det og. M. Andresen er for gammel. Winters og seternes for eksempel er eldre en han. Jeg syns han er i sine glans dager for tiden og vil gjøre det bra i Brann. Men vi får vente litt med å dømme han, vi må se kordan han passer inn i Brann, når Brann skal spille treningskamp og Royal League.

Skal M. Andresen spille mot Malmø?
g e' ikkje fra Norge, eg e' fra Bergen!

KennethS

Regner med han skal spille mot Malmø. Så lenge han e 100% frisk så ser eg ingen grunn til at han ikkje skal spille viktige kamper for Brann.
tå på Brann

Xminator

Nå er ikke MA 100% frisk. Han har fremdeles problemer med lysken, selv om det "regner med" at han kan trene for fullt når Brann er ferdige med ferien. Så jeg blir ikke overrasket om MA må stå over noen kamper i vinter. Det klart viktigste er å ha han 100% ved seriestart og med ett treningsgrunnlag som gjør han i stand til å holde sesongen. RL er uviktig i forhold til årets tippeliga.

HaterRævBK

Quote from: "Xminator"Nå er ikke MA 100% frisk. Han har fremdeles problemer med lysken, selv om det "regner med" at han kan trene for fullt når Brann er ferdige med ferien. Så jeg blir ikke overrasket om MA må stå over noen kamper i vinter. Det klart viktigste er å ha han 100% ved seriestart og med ett treningsgrunnlag som gjør han i stand til å holde sesongen. RL er uviktig i forhold til årets tippeliga.

Mener det e viktig at han e klar til RL kampene også, hadde ikke gjort noe om vi fikk noen ekstra mill i kassen for å vinne RL :wink:
Og vi e jo allerede godt i gang...
S slaur.....

Nixon

Ser i BA at Winters heller ikke er helt frisk i lysken. Ikke bra i det hele tatt, lyskeskader er lumske og kan sitte i veldig lenge. Bare spør POL som i sin tid gav lyskeskader et ansikt...

Det siste vi trenger er at både Winters og Andresen er halvskadde og bare blir med sånn av og til neste år. Skrekkscenario!!!):
Rød makt på Hansa!

oppedal

Ja, MA og Winters er nøkkelspillere foran sesongen. Det er det minste vi trenger no.

Visst vi Winters sliter litt mot Malmø, bør vi spare han. Vi har ikke råd til at han blir langtidsskadet. MA regner jeg med er klar mot Malmø.

panZer micky

Quote from: "peddilusken"Jeg tviler på at Andresen noengang vil komme til å prestere for Brann.

han e yngre enn kvisvik og sæternes

oppedal

Ja. La Andresen få trene og spille treningskamper og litt kamper først. Gi han en sjangse!

Han er kaptein på andslaget, sier det ikke noe?

B.B.

Hvis Andresen blir en "flopp" i Brann skal eg personlig gå hem fra Stavanger (kor eg desverre er emigrert) og filleriste han!!

Andresen kommer til å bli en kanonspiller for Brann de neste tre sesongene. Han e Norges beste midtbanespiller, det burde vel tale for det meste. Han besitter alle kvaliteter vi trenger. han e kreativ, pasningssikker, målfarlig, løpssterk, taklingssterk og leser spillet bedre enn de fleste i Norsk fotball!

Sammen med Scharner kommer vi til å ha Norges beste sentrale midtbane denne sesongen, det e eg ikkje i tvil om! I tillegg e vi nærmest garantert å unngå fiaskokamper som vi hadde med Cato/Helge som duo på midten. Sånn stallen e no har vi i tillegg til to kanoner god backup på sentral midt.

Dette blir gøy!!
n Brannspiller skal være en trofast soldat som ofrer alt for laget, klubben og byen!!

Først då blir vi ett topplag!!

KennethS

tå på Brann

Willy Wonka

B.B. skrev:
Sammen med Scharner kommer vi til å ha Norges beste sentrale midtbane denne sesongen, det e eg ikkje i tvil om! I tillegg e vi nærmest garantert å unngå fiaskokamper som vi hadde med Cato/Helge som duo på midten. Sånn stallen e no har vi i tillegg til to kanoner god backup på sentral midt

Jeg har også tro på kombinasjonen Sharner Andresen, men når du sier fiaskokamper med Cato og Helge på midten.....er det hjemmekampen mot Tromsø du refererer til da eller?

B.B.

Skal innrømme at eg ikkje hadde helt oversikt over hvilke kamper de to spilte sammen forrige sesong. Har sjekket litt opp og lister som følger:

Tap:
LSK hjemme (1-5, forøvrig med Tomas lund på høyrekant)
Viking borte (2-4, forøvrig med Ystaas på høyrekant!)
RBK hjemme (2-3)

Seire:
Tromsø hjemme (1-0, skyldes utelukkende flaks)
Odd borte (2-0)

Av disse kampene er det kun i bortekampen mot Odd, samt hjemme mot RBK man kan si at Brann spilte noenlunde bra. Kampene mot Viking og LSK e de to svakeste for sesongen, kanskje med unntak av bortekampen mot Stabæk.

Ordet skandale om en midtbane hvor Haugen-Cato spiller sammen e kanskje å ta hardt i, men poenget e ihvertfall at det ikkje fungerte særlig bra, og at etter en forferdelig periode begynte resultatene å bedre seg når Charlie kom inn, selv om han spilte dårlig de første kampene. Etter dette overtok Scharner og fremgangen fortsatte, noen dårlige kamper også da, men sett under ett klart bedre!

Det kan ikkje være mye tvil om at midtbanen for kommende sesong ser en tanke mer spennende ut enn overnevnte kombinasjon. Tenk dokkar midtbanespillere som faktisk kan mer enn bare løpe og takle, dette må bli bra!
n Brannspiller skal være en trofast soldat som ofrer alt for laget, klubben og byen!!

Først då blir vi ett topplag!!

helgesw

Tror ikke helt at du har lest så mye om andresen. Han er født 02.02.1977 regner med at du regner dette ut selv, Lite treningsvillig er han vel og siden han er kaptein på d norske landslaget.

kom med noe bedre dette BLIR kanon

Go Up