• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Partourkort = Cupfinaleplass

Started by Helginho, December 29, 2004, 21:51:28 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Helginho

Noe jeg er redd for er at folk kjøper partourkort bare for å være sikret Cupfinalebillett + puplikumskamper som 16 mai og serieavslutningen...

Etter den store billettpågangen sist cupfinale er folk redd for å ikke få billett og derfor sikrer de seg med partourkort, og gir faen i resten av kampene...har snakket med noen som har gjort akkurat dette, får håpe det ikke er for mange av disse..

DJ_ADG

partoutkort é ikkje det samme som cupfinalle bilett

Quotehentet fra  http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=3756;

Nye partoutkortkjøpere vil ikke få tilbud om kjøp av cupfinalebilletter hvis Brann kommer til cupfinalen i 2005. Denne retten vil i 2005* bli forbeholdt de som hadde partoutkort i 2004.

* Innenfor begrensede rammer
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Helginho

Hadde ikke fått med meg det...genialt av Brann
Tar full kritikk for oprettingen av denne Topicen....Få an vekk!!

Nixon

Quote from: "Helginho"Hadde ikke fått med meg det...genialt av Brann
Tar full kritikk for oprettingen av denne Topicen....Få an vekk!!

Så da hadde du likevel ikke snakket med noen?
Rød makt på Hansa!

Helginho

jo jeg hadde det....men de hadde vistt ikke fått med seg det her de heller...gnir meg i hendene

Brann&Bergen

Quote from: "Helginho"Noe jeg er redd for er at folk kjøper partourkort bare for å være sikret Cupfinalebillett + puplikumskamper som 16 mai og serieavslutningen...

Etter den store billettpågangen sist cupfinale er folk redd for å ikke få billett og derfor sikrer de seg med partourkort, og gir faen i resten av kampene...har snakket med noen som har gjort akkurat dette, får håpe det ikke er for mange av disse..

La nå de betale flere tusen kroner for et par kamper hvis de vil. Brann får penger i kassen og guttene får bedre plass. Kan ikke se noe negativt i det.. :D

Nixon

Kan ikke tenke meg at noen er så dum. De kan jo bare kjøpe opp akkurat de kampene de vil når billettsalget åpner i april. Og så kan de spare tusenlappene til svartebørsen hvis vi mot all formodning skulle komme til cupfinalen.
Rød makt på Hansa!

Ricky

Quote from: "Helginho"Etter den store billettpågangen sist cupfinale er folk redd for å ikke få billett og derfor sikrer de seg med partourkort, og gir faen i resten av kampene...har snakket med noen som har gjort akkurat dette, får håpe det ikke er for mange av disse..

Hvilket hotell i Oslo har de booket seg inn på, da?

KennethS

Quote from: "Helginho"Noe jeg er redd for er at folk kjøper partourkort bare for å være sikret Cupfinalebillett + puplikumskamper som 16 mai og serieavslutningen...

Nå har vel dette alltid vært et problem uansett. Folk kjøper ikkje billetter pga det som skjedde i 2004, men for det som skal skje i 2005.
tå på Brann

Go Up