• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Brann jakter ny spiss....

Started by arild, December 28, 2004, 21:41:09 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Mr_Soma

Merkelig.... kan ikke helt forstå tankegangen her - Greit nok at det er tynt bak i "spissrekken" (Sæternes og Winters)

Men det kan ogsÃ¥ lage uro  - Tror ikke svensken er sÃ¥ "hipp" pÃ¥ Ã¥ slite benken heller, Ã¥ være tredjevalg i en 4-4-2.

Snodig -

Toa

Hvis Brann skal kjøpe noe nå, så er det forsvarsspillere, og kanskje en høyrekant.
ribl! Utfordr! Takl! Slutt å putl! Sentr! Kontr! Samhandl! Utlign!!

Nixon

Quote from: "Toa"Hvis Brann skal kjøpe noe nå, så er det forsvarsspillere, og kanskje en høyrekant.
Rød makt på Hansa!

Tois

Herregud!! Brann trenger faktiske ikke en ny Spiss! Vi har Macallister, Ystås, Sæternes, Walde og Winters!

Min mening er at BRann skal kjøpe en ny ving!!

Alexåsane

Er mulig han er tenkt en plass på høyreving.
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

cyp

Får håpe det e høyrevingen han e tiltenkt å utfylle
elt O e snobbete!!

michael

http://www.halmstadsbk.se/laget/spelare.asp?q=ste_sel

Jeg syns han ser ut som en god spiller, spesielt 2000 og 2001 sesongene hans var veldig gode. Han er absolutt en mann for Brann med tanke på at Robbie er plaget med lysken sin. Da er det greit å ha 3 kvalitetspisser, siden Ystaas, Walde og Dylan idag ikke er god nok til å starte for Brann. Kan han plasseres på høyrevingen er det kun positivt for hans egen del og for Brann.

Xminator

Med tanke på skadeproblemene til Winters, og skadehistorien til Sæternes kan man godt forstå att de ser seg rundt etter en ny spiss fra øverste hylle. Så spørst det om dette er øverste hylle. Hyllen over Ystås/Mcallister er det ihvertfall.

cyp

Denne linken funket ikkje for meg. Vet neimen ikkje om det stemmer, men på FM 2005 står det at Stefan Selakovic e Attacking Midfielder (Right/Centre/Left). Om det stemmer høres jo det positivt ut.
elt O e snobbete!!

KennethS

Quote from: "Tois"Herregud!! Brann trenger faktiske ikke en ny Spiss! Vi har Macallister, Ystås, Sæternes, Walde og Winters!

Min mening er at BRann skal kjøpe en ny ving!!


Blir enten Winters eller Sæternes borte lenge pga skade så sliter vi noe jævlig. Ingen av de 3 andre spissene til Brann e gode nok. Da må det bli Charlie i en tilbaketrukket spiss rolle igjen.
tå på Brann

DJ_ADG

http://www.svenskfotboll.se/profil/profile.asp?id=477
han har et par kamper for Sverige. Og det é altid fint å ha tre som kan sirkulere på plassene.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

DJ_ADG

http://www.svenskfotboll.se/profil/profile.asp?id=477
han har et par kamper for Sverige. Og det é altid fint å ha tre som kan sirkulere på plassene.

En komsik ting, Brann, Halmstad og Malmö é intrisert i han. Og de spiller i samme gruppen i Royal League.

Klarte å sette samme ut to ganger :oops:
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Syng for Brann

En hvis "bekjent" Svenske sier at han blir brukt som høyrekant...

"Selakovic er en meget god spiller som så godt som alltid spiller på kanten.....holder meget god allsvensk standard, mao også meget god tippeligastandard.

vil forsterke brann veldig hvis de får ham"

P-K

Han omtales som både spiss og høyreving ja. Og fremfor alt.... han omtales som en "driblefant".
lo til Chelsea - 3,75 millioner, Harrys lydanlegg - 3 millioner, Hansasvingen - 40 millioner+. Følelsen den dagen Brann vinner serien - Ubetalelig!

Toa

Quote from: "P-K"Han omtales som både spiss og høyreving ja. Og fremfor alt.... han omtales som en "driblefant".


Bedre med en driblefant enn en rotekopp (Knutsen) eller angst-offer (Sanne).
ribl! Utfordr! Takl! Slutt å putl! Sentr! Kontr! Samhandl! Utlign!!

Roffarne

Driblefanter har vi bruk for.
Har ikke sett en skikkelig driblefant på Stadion siden Bakkeguds dager.
Hvis han atpåtil han heade en ball uten å bli sykemeldt er jo dette noe å hente.
Nu går alt så meget bedre.

Dinho

At de jakter på han er en ting, men å få tilslaget en helt annen. Folk som sliter i utlandet har vel en tendens til å reise hjem og utifra tråden så ligger malmø og halmstad nærmest i kampen om signaturen. Blir vel vanskelig å konkurrere med københavn om penger også.
Men håper selvfølgelig eg tar feil, en 7k høyrekant er absolutt ikke å forakte.

Nixon

http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article1389766.ece

Steng tråden! Brann er ikke, og har aldri vært interessert.
Litt synd, virket som en god fotballspiller.
Rød makt på Hansa!

Stoffi

Quote from: "Tois"Herregud!! Brann trenger faktiske ikke en ny Spiss! Vi har Macallister, Ystås, Sæternes, Walde og Winters!

Min mening er at BRann skal kjøpe en ny ving!!


Les det du skrev en gang til og tenk deg nøye om.

Ystaas - Udugelig
Dylan - ikke god nok enda, og utleid
Walde - langt i fra å bryte gjennom

Da har vi to igjen, winters og sæternes.

Min konklusjon etter dette er at vi trenger en spiss.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Sharpy

Quote from: "Stoffi"
Quote from: "Tois"Herregud!! Brann trenger faktiske ikke en ny Spiss! Vi har Macallister, Ystås, Sæternes, Walde og Winters!

Min mening er at BRann skal kjøpe en ny ving!!


Les det du skrev en gang til og tenk deg nøye om.

Ystaas - Udugelig
Dylan - ikke god nok enda, og utleid
Walde - langt i fra å bryte gjennom

Da har vi to igjen, winters og sæternes.

Min konklusjon etter dette er at vi trenger en spiss.


Eller;

Ystaas - Total mangel på selvtillitt, men har vist mye fotball
Dylan - Full sesongoppkjøring med Brann
Walde - Kan med fordel leies ut til Løv-Ham


Nei, jeg sier som Tennfjord: "Det er ingen krrrrrise ennå"...
En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

Ricky

Quote from: "Nixon"Steng tråden! Brann er ikke, og har aldri vært interessert.
Litt synd, virket som en god fotballspiller.

Xminator

De var jo heller ikke intressert, verken i praksis eller teori når det gjaldt Martin Andresen heller.

At denne historien dukker opp er ett tegn på at Brann *har* forhørt seg om spilleren, hva Brann sier selv har jeg sluttet å høre på :p

Uansett 5 mill er forferdelig mye penger for en spiller som *kanskje* kan gjøre en god jobb.

Geir

Quote from: "Xminator"

Uansett 5 mill er forferdelig mye penger for en spiller som *kanskje* kan gjøre en god jobb.


Det var jo det de ga for Scharner også, vel, og vi kan jo ikke klage på ham, akkurat. Han var jo også et usikkerhetsmoment når han kom, ihvertfall for oss supportere. Nei, la POL & Co. styre rundt som de ønsker en stund, så kommer resultatet når vi minst venter det.
Spennende å se om det skjer noe synes jeg, og jeg er veldig glad i overraskelser.
ndelig SERIEMESTER

Kruxleiven

Oi oi. Dette var jo en skikkelig storfisk. Trodde det var snakk om Mourad, Hoch, Skoog, Dede Anderson eller til nød Afonso. I stedet der det den mest ettertraktede svenske spilleren for øyeblikket. Selv om vi har to gode spisser så sier jeg ja takk til nok en stor spiller.

Lurkin

Synes folk mistolker skbrann.org-linken. Angriper betyr nøvendigvis ikke spiss. Følger mye med på den hollandske ligaen selv, har kun sett han som høyrekant. Toppscorer i Allsvenskan i '01. Tror de største klubbene i Serie A og PL var etter han.

Hadde vært sykt å fått han, vi hadde hatt et lag med 8-9 spiller som egentlig er for god for Tippeligaen.
Berømte Brann fra Bergen

cyp

Må si meg enig med Lurkin her! Hadde vært rått å se Selakovic i Brann drakt! Tror han e mer en rendyrket kantspiller enn spiss utifra mine oppfatninger, og det e vel det Brann trenger også. Kan nok også steppe inn i spissrollen om det skulle trengs. Vi får håpe uttalelsen fra Espen Steffensen bare e bløff og at POL jobber på spreng til å få Selakovic til Brann!
elt O e snobbete!!

Snorri

Jeg husker Selakovic fra gamle CM spill - han var i sin tid spillets største talent. Jeg brukte han alltid på høyre eller venstre ving. Har også hørt om at han spiller der - og om Brann er ute etter han så skal jeg love deg at de ser på han som høyreving. Hvorfor skulle vi ha en ny spiss, når vi har Charlie Miller som reserve der, og etter det Dylan og Ystaas? Om det er snakk om en resesrvespiss, så ville Brann ikke brukt 4 mill på en svensk proff ihvertfall.
I spent a lot of money on booze, birds, and fast cars. The rest i just squandered"
- George Best

andreas27

hvist brann henter denne spilleren ka skjer med charlie då?

Helge karlesn

Quote from: "andreas27"hvist brann henter denne spilleren ka skjer med charlie då?


Miller fortsetter der han spiller no, det no heller knudsen og sanne som er truet.
idenes forsvarer.

Nixon

Quote from: "Helge karlesn"
Quote from: "andreas27"hvist brann henter denne spilleren ka skjer med charlie då?


Miller fortsetter der han spiller no, det no heller knudsen og sanne som er truet.


Miller fortsetter hvor da? Som innbytter?:)
Rød makt på Hansa!

Go Up