• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

GRINDHEIM TIL VIF

Started by HappyRoy, December 28, 2004, 12:48:47 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

HappyRoy

Og der var Grindheim solgt til Vålerengen... Greit nok at Brann har nok av folk som kan spille sentral midtbane, men er allikevel utrolig surt at han går til Vålerengen. Ganske sikker på at han kommer til å slå til der borte.

http://nyheter.radiohaugaland.no/les.aspx?artikkel=21166

http://www.radiohaugaland.no

www.radio102.no

http://fotball.bt.no/nyhetsarkiv/article.jhtml?articleID=71910

Nixon

Har sittet og ventet på denne.
Nå har altså noen laget en tråd på at Hagen forsvant, at Iversen trolig forsvinner og nå at Grindheim signerer. Burde vi ikke bare overse Engen totalt istedet for å debattere de på en Brannside?
Dette hører hjemme på linker, og knapt nok der!
Rød makt på Hansa!

Ricky

Synes det er glimrende at VIF sikter seg inn på midterste hylle når de henter forsterkninger, jeg...
Håper de fortsetter å bruke de 15 millionene sine på fem "vanlige" spillere istedetfor på kanskje én klassespiller som kommer til å herje i Tippeligaen. At de kjøper på posisjoner hvor de er sterkest fra før (Holm, Gashi, DFH) er jo ikke dumt det heller.. Kanskje de bruker 8 millioner på Thomas Myhre? :)

michael

Vif trenger ikke Myhre, de har Tippeligaens beste keeper i Arason.

cyp

Grindheim e nok ikkje midterste hylle. Muligens per dags dato, men tror Grindheim etter hvert kommer til å utvikle seg til å bli et stort navn i norsk fotball. Om Grindheim kommer til å forsterke dagens Vålerenga lag får tiden vise, men på lang sikt kan nok dette være et kupp av Vålerenga. Men la oss heller diskutere Brann.
elt O e snobbete!!

Geir

Det blir jo en slags Branndiskusjon av det, da det var mange som ønsket den karen til Bergen. Men han er jo ikke her, så du har nok rett. La oss diskutere dem som er i byen og laget i våre hjerter.
ndelig SERIEMESTER

Tois

Men VIF har jo tre midtbane jumbo Jalland, Holm og Gashi. da de tre og Grindheim slåss om plass i sentral:D

Syng for Brann

Quote from: "michael"Vif trenger ikke Myhre, de har Tippeligaens beste keeper i Arason.


Utrolig hvor få som forstår ironi her.

michael

Syng for Brann skrev:   
Quote
michael skrev:   
Vif trenger ikke Myhre, de har Tippeligaens beste keeper i Arason.   


Utrolig hvor få som forstår ironi her.


Utrolig hvor mange som henger seg opp i småting her.
Men tar det på min kappe, eg misforsto. Beklager så mye.

Xminator

Nå er det vist interesse for både Gashi og Jalland fra utlandet. RBK skal vistnok ha lagt seg etter Gashi også. Ting tyder på att en av de er på vei bort, og da blir ett kjøp av Grindheim mer forståelig.

enavgutta

Altså disse oljegarkene i Russland vet ikke hva de kjøper. Gashi er ok, og har fått prøvd seg bra på alderbestemte landslag og i Tippeligaen, men Jalland er jo helt skrot. HAHA. dette er jo latterlig. Panzerhagen må bare sette seg på sin russiske ramme ... for de gutta der kommer aldri til å lykkes i Stalingrad.
Og Grindheim ? Halvfeit midtbanespiller uten potensiale til å bli toppspiller! *ler*

Kagain

I BT i dag sto det at Gashi og VIF sa nei til RBK. Når det gjelder at Grindheim går til VIF i stedet for Brann så er det kanskje det beste. Tviler ikke på at han med litt akklimatisering kan bli god i tippeligaen, men, og det er synd å si dette, Brann har ikke alltid vært så gode på å dyrke frem talenter og foredle dem. Ihvertfall ikke som jeg kan huske i moderne tid.

Det er klart, WAlde og Walde kan bli gode, men sjansene står ikke i kø. Storesund kan også bli god, men han har ikke fått så mange sjanser han heller. Hanstveit er rett over gjennomsnittet, selv om han var spådd en stor fremtid som ungdom (den tiden Man Utd var ute etter han). Hanstveit har jeg faktisk troen på at kan bli her ihvertfall til han er nesten 30, han er en slags Gedditype...

Nixon

Quote from: "Røde Mor"Hanstveit er rett over gjennomsnittet, selv om han var spådd en stor fremtid som ungdom (den tiden Man Utd var ute etter han). Hanstveit har jeg faktisk troen på at kan bli her ihvertfall til han er nesten 30, han er en slags Gedditype...


Jeg synes Hanstveit er bedre enn som så. En av Brann sine beste!
Rød makt på Hansa!

Xminator

Eneste grunnen til at Hanstveit ikke spiller i England er korsbåndskaden. Uansett en av tippeligaens profiler og vi er veldig heldige som har en spiller av Hanstveits kaliber.

Go Up