• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Bergen fanaticos SS

Started by JhonnyBeGood, December 26, 2004, 14:38:06 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

Nixon

Det kan vel uansett være lurt å gi et lite vink til Brann. Slik at de kan ha mannskap med hageredskaper klar til å få vekk styggedommen. Litt pinlig dersom kampstart må forskyves.
Rød makt på Hansa!

DJ_ADG

er som vi skal ha kaos-tifo tror eg det hadde vært smart at noen fra SS, 5-10 hadde vært med å hjelpet å rakke kreprullene fekk bra bannen, sånn at vi slipper forsinkelser på kampen. og blir det forsinkelser på flere kamper ender det opp med bøter og at vi ikkje for holde på med det.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

pusuren

Quote from: "DJ_ADG"er som vi skal ha kaos-tifo tror eg det hadde vært smart at noen fra SS, 5-10 hadde vært med å hjelpet å rakke kreprullene fekk bra bannen, sånn at vi slipper forsinkelser på kampen. og blir det forsinkelser på flere kamper ender det opp med bøter og at vi ikkje for holde på med det.


Eller kan vi prøve og ikke kaste sÃ¥ langt  :wink:

brannfrik

Quote from: "pusuren"
Quote from: "DJ_ADG"er som vi skal ha kaos-tifo tror eg det hadde vært smart at noen fra SS, 5-10 hadde vært med å hjelpet å rakke kreprullene fekk bra bannen, sånn at vi slipper forsinkelser på kampen. og blir det forsinkelser på flere kamper ender det opp med bøter og at vi ikkje for holde på med det.


Eller kan vi prøve og ikke kaste sÃ¥ langt  :wink:


en ting e i alle fall sikkert, og det e at eg ikkje kommer til å melde meg frivillig til å gå ut på banen for å rydde. hadde vel heller vært lurt å alliere seg med den yngre garde i brann og kanskje spørre et av guttelagene om de kunne være så vennlig og stille med 10-15 mann som kunne få vekk rullene før kampen, eller ballguttene/jentene kunne gjort det hvis ikkje tar for lang tid......

bitta

Noen som så kampen mellom Barcelona-Real Madrid? Det var så jævlig kult det de hadde fikset på tribunen. Hadde vært knall hvis vi hadde fått organisert noe sånt på stadion, kanskje ikke så heavy da men noe mer moderat! Noen som vet hvor man kan få kjøpt kreprulleR?
itta savner Olof!


DJ_ADG

Quote from: "bitta"Noen som så kampen mellom Barcelona-Real Madrid? Det var så jævlig kult det de hadde fikset. Hadde vært knall hvis vi hadde fått organisert noe sånt på stadion, kanskje ikke så heavy da men noe mer moderat! Noen som vet hvor man kan få kjøpt kreprulleR?


sånn som va på Braca-Madrid har vi litt ofte på stadda. Mosaikk hadde vi på Brann - Ham-Kam og Brann-RBK, Men det koster MYE penge å få til, det må kjøppes inn totalt ca.12000 rød/hvite ark og de må legges ut.

krepruller fÃ¥r man kjøpt pÃ¥ http://tifo.se og  http://www.tifo.it Eg vet ikkje om noen her i Bergen som selger det.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Syng for Brann

Quote from: "bitta"Noen som så kampen mellom Barcelona-Real Madrid? Det var så jævlig kult det de hadde fikset. Hadde vært knall hvis vi hadde fått organisert noe sånt på stadion, kanskje ikke så heavy da men noe mer moderat! Noen som vet hvor man kan få kjøpt kreprulleR?


Det TIFO-en som Barcelona arrengerte kostet vel omtrent like mye som budsjettet til SK Brann.  :wink:   Selv om det selvfølgelig ikke er like mange seter pÃ¥ stadion, sÃ¥ skal det mye til Ã¥ matche den TIFO-en. !     Men vi kan absolutt bli mye bedre enn det vi er nÃ¥!

bitta

Er klar over at vi av og til har det pÃ¥ stadion men etter min mening er det bare tragiske greier!!  Det er ikke noe mønster eller noen ting!! Jeg mener absolutt ikke at vi skal matche sÃ¥nne store klubber som Barcelona men det burde gÃ¥tt ann Ã¥ fÃ¥ organisert det litt bedre!
itta savner Olof!

BL

Quote from: "bitta"Er klar over at vi av og til har det pÃ¥ stadion men etter min mening er det bare tragiske greier!!  Det er ikke noe mønster eller noen ting!! Jeg mener absolutt ikke at vi skal matche sÃ¥nne store klubber som Barcelona men det burde gÃ¥tt ann Ã¥ fÃ¥ organisert det litt bedre!


hvis du ikkje ser mønsteret bør du ta deg en tur til din lokalen øyenlege
Hansa-
Felt Z

bitta

Quote from: "BL"
Quote from: "bitta"Er klar over at vi av og til har det pÃ¥ stadion men etter min mening er det bare tragiske greier!!  Det er ikke noe mønster eller noen ting!! Jeg mener absolutt ikke at vi skal matche sÃ¥nne store klubber som Barcelona men det burde gÃ¥tt ann Ã¥ fÃ¥ organisert det litt bedre!


hvis du ikkje ser mønsteret bør du ta deg en tur til din lokalen øyenlege



Kanskje jeg bør det for jeg ser ikke en drit!
Hva synes folk om konfettikanoner? Ser lirtt kult ut!?
itta savner Olof!

DJ_ADG

det é kult.Og hadde vært tøft og hatt mange ac de på SS. Men vi får ikkje lov av Brann å bruke konefett.Før RBK kampen ble det klippet mye konfetti som ikkje ble brukt. Men eg tror at tifo-gruppen får lov å bruke koneftti på kamper dersom de får tilatelse fra Brann.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

HaterRævBK

Tenkte på det, de konfettikanonene så drit bra ut!
noen slike, røykbomber, crepsuller og noen tinnsoldater rundt banen så hadde det blitt sykt!!!

men dette e jo bare en drøm, Tifo får nok aldri penger til noe slikt, og NFF hadde rablet helt!
S slaur.....

bitta

Hadde vært konge hvis de fikk tilatelse til det en gang i blandt. Kanskje ved spesielle annledninger som første og siste kampen i serien og kanskje på 16 mai. Bare en tanke!
itta savner Olof!

DJ_ADG

ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

bitta

Tror du tifo gruppen gidder å finne på noe sånt dA?
itta savner Olof!

DJ_ADG

sÃ¥ vit eg vet sÃ¥ ikkje med det første.PÃ¥ grunn av at de mÃ¥ ha penger Ã¥ betale med. Og de vil heller bruke penger pÃ¥ flagg og bannere, Men dersom vi gir mere penger te tifo-gruppen  sÃ¥  tror eg nok de vil vudere det. Uten at eg vet sikkert.

dette é noe som alle som é intrisert i tifo bør lese; http://www.bataljonen.no/forum/viewtopic.php?t=1465
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

BL

Quote from: "DJ_ADG"


er vel bedre å gi en 5'er hver til tifogruppen istedet, så kan de kjøpe inn og dele ut like før kampen. i kun hansa f.eks.. ellers så blir det litt kasteruller her og der og det er ikkje noe særlig
Hansa-
Felt Z

pusuren

Quote from: "BL"
Quote from: "DJ_ADG"


er vel bedre å gi en 5'er hver til tifogruppen istedet, så kan de kjøpe inn og dele ut like før kampen. i kun hansa f.eks.. ellers så blir det litt kasteruller her og der og det er ikkje noe særlig


Tror neppe det hadde blitt det samme om de hadde tjent noe pÃ¥ at noen  par stykker hadde gitt de noen par kroner, me tanke pÃ¥ at hvis for eks pÃ¥ store stÃ¥ ville de selgt det for 5kr og mangen hadde sikkert kjøpt 4-5 stykk..

De kan jo bare Selge det i inngangen til store stå, og i hansasvingen når de skal ha tifo der isje så mye mer vanskelig enn det..

SeTrE

Ville bare oppfordre allle til og kjøpe mye fyrverkeri i år,sånn at du kan spare litt til serien begynner....

masse fyrverkeri som kan bli brukt til TIFO...

fIKK kjøpt små røykbomber jeg..som er veldig lett og smugle inn på arenane..

La osss sette sikkelig farge på kampen mot malmø, etter det jeg har skjønt, så gjelder svenske regler i sverige:P

brannfrik

eg har fått kjøpt skikkelige røykbomber i julen, så det skal bli liv til våren. kordan e det med de små røykbombene?? e det mye røyk i de og kor lenge holder de på??

Bombefar

Quote from: "brannfrik"eg har fått kjøpt skikkelige røykbomber i julen, så det skal bli liv til våren. kordan e det med de små røykbombene?? e det mye røyk i de og kor lenge holder de på??


Hvor fåår jeg kjøpt røykbomber?? selger de der de har fyrverkeri??

HaterRævBK

Quote from: "brannfrik"eg har fått kjøpt skikkelige røykbomber i julen, så det skal bli liv til våren. kordan e det med de små røykbombene?? e det mye røyk i de og kor lenge holder de på??



hvis der e noe lunde vinnstille så røyker de ganske bra, varer i ca 20-30sekunder... men med et par slike så kan det bli ganske bra :wink:
S slaur.....

pusuren

noen som vet kor de selger røykbomber/bluss?

BL

Quote from: "pusuren"noen som vet kor de selger røykbomber/bluss?


foretninger som selger utstyr til båt o.l... også finnes det mange sider på nettet der du kan bestille
Hansa-
Felt Z

SKB e BEST!!!

Min TIFO drøm:
Rød tinnsoldatbluss foran gamlesitte(Der spillerne kommer ut),
kasteruller og flagg, eventuelt bluss, røykbomber på storestå tribunen og
BRANN i mosaikk eller ballonger på Hansa.
idelse og smerte..eller bare ren plankekjøring.

pusuren

Quote from: "SKB e BEST!!!"Min TIFO drøm:
Rød tinnsoldatbluss foran gamlesitte(Der spillerne kommer ut),
kasteruller og flagg, eventuelt bluss, røykbomber på storestå tribunen og
BRANN i mosaikk eller ballonger på Hansa.

BL

er siden ferdig snart eller?
Hansa-
Felt Z

JhonnyBeGood

Tror siden nærmer seg ferdig maa bare få adressen på den, så skal eg legge den ut.

Har folket litt fyrverkeri igjen fra nyttårsaften, jeg fikk tak i en del finurlige greier og støttet flomofrene..
Spar til første hjemmekamp, hjemme mot malmø tror eg, eventuelt kjøp inn. Så får vi vist kem som er nordens latinere, kjør på folkens!!!
ow do you spell Pele three letters G.U.D!
Hvordan staver man Geirmund Brendesæter, fem bokstaver, G.E.D.D.I

bergen

håper denne siden er ferdig snart! greier faen ikke å vente mer! hehe..

husk at du kan jobbe videre med den etter at den er lagt ut;) legg ut! er det noe sted bergen fanaticos kan være på stadion?

og blir det bare snakk? kommer det virkelig til å skje noe? er det mange som kan tenke seg dette? (håper det)

jeg håper i hvertfall siden kommer ut snart..

Syng for Brann

Quote from: "bergen"håper denne siden er ferdig snart! greier faen ikke å vente mer! hehe..

husk at du kan jobbe videre med den etter at den er lagt ut;) legg ut! er det noe sted bergen fanaticos kan være på stadion?

og blir det bare snakk? kommer det virkelig til å skje noe? er det mange som kan tenke seg dette? (håper det)

jeg håper i hvertfall siden kommer ut snart..


Hadde vært morro det.   :wink:      Men det kommer selvsagt an pÃ¥ hvilke folk som stiller opp.    Noe fjortiss greier gidder jeg ikke.

HaterRævBK

HÃ¥per virkelig dette funker!!!

men fjortiss greier, vil det si 16Ã¥r og ned eller 18?
tror det e mange 16åringer+++ som e med på litt faen :wink:
S slaur.....

Brann-Peter!

Quote from: "BL"
Quote from: "pusuren"noen som vet kor de selger røykbomber/bluss?


foretninger som selger utstyr til båt o.l... også finnes det mange sider på nettet der du kan bestille


Røykbomber har jeg hørt at man får kjøpt på kina-japan huset..
men jeg har hørt det, det er ikke sikkert..
men det er jo enklere enn å dra langt til en båtbutikk ute i arna
(eller skuteviksboder).. jeg skal skjekke om det finnes på kina-japan huset.. så kan jeg gi tilbakemelding til folket..har også en del fyrverkeri igjen fra nyttårsaften..:)
orenet Hansatribune - sammen er vi sterke!

HaterRævBK

Quote from: "Brann-Peter!"
Quote from: "BL"
Quote from: "pusuren"noen som vet kor de selger røykbomber/bluss?


foretninger som selger utstyr til båt o.l... også finnes det mange sider på nettet der du kan bestille


Røykbomber har jeg hørt at man får kjøpt på kina-japan huset..
men jeg har hørt det, det er ikke sikkert..
men det er jo enklere enn å dra langt til en båtbutikk ute i arna
(eller skuteviksboder).. jeg skal skjekke det.. så kan jeg gi tilbakemelding til folket..har også en del fyrverkeri igjen fra nyttårsaften..:)


Stemmer det!
men det e bare slike små runde klumper som røyker i ca 10-20sek, ig du får de bare i hvit....
til og med 16 års aldersgrense :P
tror prisen ligger rundt 50spenn.

men noe bra vil eg ikke si det e, røyker nesten mer av en liten spinner :wink:
S slaur.....

Syng for Brann

Quote from: "HaterRævBK"Håper virkelig dette funker!!!

men fjortiss greier, vil det si 16Ã¥r og ned eller 18?
tror det e mange 16åringer+++ som e med på litt faen :wink:



Jeg sankker ikke om alder, de kan være 14 for min del.    Hovedsaken er hvordan oppførsellen er, dvs at mobilen ikke blir benyttet i kamp og at fokuset ligger rundt SK Brann i 90min+  :wink:

Bombefar

Quote from: "Syng for Brann"
Quote from: "HaterRævBK"Håper virkelig dette funker!!!

men fjortiss greier, vil det si 16Ã¥r og ned eller 18?
tror det e mange 16åringer+++ som e med på litt faen :wink:



Jeg sankker ikke om alder, de kan være 14 for min del.    Hovedsaken er hvordan oppførsellen er, dvs at mobilen ikke blir benyttet i kamp og at fokuset ligger rundt SK Brann i 90min+  :wink:


Ja, det irriterer meg grenseløst når folk sitter og taster på mobilen og prater om alt annet enn Brann

LandåsKongen

hvordan går det med hjemmesiden??? Venter spent.

Brann-Peter!

Har hørt at Bergen Fanaticos SS skal oppholde seg på SS felt A!
Hvor er det? Og, hadde det ikke vært flere med om det var på BBB?
Jeg vet, Det har sikkert noe med regler i forhold til BBB å gjøre..
Noen som kan svare på dette?
orenet Hansatribune - sammen er vi sterke!

McBjarne

Brann-Peter! Skrevet: Lør Jan 08, 2005 3:44 pm    Tittel:  

--------------------------------------------------------------------------------

Har hørt at Bergen Fanaticos SS skal oppholde seg på SS felt A!
Hvor er det? Og, hadde det ikke vært flere med om det var på BBB?
Jeg vet, Det har sikkert noe med regler i forhold til BBB å gjøre..
Noen som kan svare på dette?


mener felt A er det som e nærmest Hansa
 Det è pÃ¥ stadda det skjer - BRANN -

Kruxleiven

skbrann.org har svaret? http://www.skbrann.org/supporter/billettinfo

Merkelig. Da blir de stående på Umbro tribunen. Tror nok det er snakk om felt Q til høyre for SS over gjerdet mot Hansa trib.

Oversikt over stadion og alle felt finnes sikkert også på www.brann.no

Merkelig så lite research folk gjør for å finne ut av ting.

LandåsKongen

du tar feil kruxleiven. Det feltet på SS som er nærmest Hansa er felt A, altså SS felt A.

McBjarne

Skal kongen begynne og kverulere og no! herregud... skjønte no ka eg mente!
 Det è pÃ¥ stadda det skjer - BRANN -

bergen

legg ut den siden! den må jo være ferdig!

svar!

Er planen at fanaticos skal være på sitteplasser eller stå plasser?

Syng for Brann

Var det ikke A-feltet da?  Tror det.

klovn

Kom igjen med siden! Trenger ikke bare jobbe med den i EDB-timene!
Fint hvis dere legger den ut snart, sånn at jeg vet hvem jeg skal kreve penger fra når det ikke er mulig å se banen pga røyk etc.

-Det verste med italiensk fotball, er ikke korrupsjonen og de flotte frisyrene, men at det ikke er mulig å se noe det første kvarteret av kampen

DJ_ADG

som sÃ¥ si som Terhe Bøe sa til Sampdoria fansen;  "Nix Racetto".
Eg liker bluss men ikkje  røykbomber som lager for mye røyk, man skal liksom  se kampen.
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

BL

Quote from: "klovn"Kom igjen med siden! Trenger ikke bare jobbe med den i EDB-timene!
Fint hvis dere legger den ut snart, sånn at jeg vet hvem jeg skal kreve penger fra når det ikke er mulig å se banen pga røyk etc.

-Det verste med italiensk fotball, er ikke korrupsjonen og de flotte frisyrene, men at det ikke er mulig å se noe det første kvarteret av kampen


grunnen til at røyke blir liggende så lenge på noen anlegg i italia henger vel sammen med veldig mange røykbomber og det fleste stadionene i italia har jo tribuner hele veien rundt, altså så og si vindstille
Hansa-
Felt Z

Glimten

Bergen Fanaticos SS, er det navnet? Så i tråden om Ultras at mange bekymret seg over hva folk tenkte rundt dette navnet(Ultras altså), at mange forbinder det med vold osv.. Vil bare tipse om at SS også har, eller har hatt, en annen betydning..

Kruxleiven

Quote from: "Glimten"Bergen Fanaticos SS, er det navnet? Så i tråden om Ultras at mange bekymret seg over hva folk tenkte rundt dette navnet(Ultras altså), at mange forbinder det med vold osv.. Vil bare tipse om at SS også har, eller har hatt, en annen betydning..


Jeg forstår ikke hva du mener bortsett fra at du vel kanskje hinter om at SS har betydd schutz staffeln under nazi tiden.. I Italia betyr SS societa sportiva (sports klubb) for alle klubber som bruker det foran sitt klubbnavn. Folk som har vært i og omkring Brann de siste årene vet hva SS skal bety i dete tilfelle.

Bombefar

Quote from: "Kruxleiven"
Quote from: "Glimten"Bergen Fanaticos SS, er det navnet? Så i tråden om Ultras at mange bekymret seg over hva folk tenkte rundt dette navnet(Ultras altså), at mange forbinder det med vold osv.. Vil bare tipse om at SS også har, eller har hatt, en annen betydning..


Jeg forstår ikke hva du mener bortsett fra at du vel kanskje hinter om at SS har betydd schutz staffeln under nazi tiden.. I Italia betyr SS societa sportiva (sports klubb) for alle klubber som bruker det foran sitt klubbnavn. Folk som har vært i og omkring Brann de siste årene vet hva SS skal bety i dete tilfelle.


Og i Norge betyr det Store Stå

Go Up