• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Til alle dåkkar som stoler blindt på børser.

Started by KennethS, December 25, 2004, 20:10:26 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

KennethS

http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/pl/article320122.ece

Norwich har 3 spillere på årets lag så langt ifølge nettavisen.. samtidig som laget ligger på 4 siste plass med 2 seire på 18 kamper :D

Sier jo litt at børser ikkje skal stoles blindt på i framtiden.

ps dette brukes kun som et eksempel.
tå på Brann

Ricky

tabellposisjonen for å bedømme enkeltspillere er da mye mindre seriøst enn å lese avisenes spillerbørser...

KennethS

Quote from: "Ricky"tabellposisjonen for å bedømme enkeltspillere er da mye mindre seriøst enn å lese avisenes spillerbørser...

Det eg mener e at eg tviler sterkt på at et lag som har vunnet 2 av 18 kamper kan ha 3 spillere på årets lag (så langt).
tå på Brann

Ricky

Det er vel ikke noe problem? Har man tre gode spillere, så har man tre gode spillere. Huckerby og Green ligger jo forøvrig veldig godt an også på andres spillerbørser, så helt på jordet kan jo TV2 Nettavisen ikke være.
Brann lå jo helt på bånn i fjor, men Olofinjana hadde jo spilt som Herren selv. Og i år spilte både Rønningen, Soma og Winters superbt og ledet an på børsene, selv om Brann gikk på smell etter smell de første drøye to månedene.

KennethS

Quote from: "Ricky"Det er vel ikke noe problem? Har man tre gode spillere, så har man tre gode spillere. Huckerby og Green ligger jo forøvrig veldig godt an også på andres spillerbørser, så helt på jordet kan jo TV2 Nettavisen ikke være.
Brann lå jo helt på bånn i fjor, men Olofinjana hadde jo spilt som Herren selv. Og i år spilte både Rønningen, Soma og Winters superbt og ledet an på børsene, selv om Brann gikk på smell etter smell de første drøye to månedene.

Så en spiller som Defoe e ikkje bedre en en spiller som har scoret kansje 2 mål denne sesongen? nei børser e bare helt på trynet. Foretrekker og se spillerne i aksjon.
tå på Brann

Ricky

Huckerby har kanskje vært mer stabil enn Defoe? Hva vet jeg, jeg følger ikke med på engelsk fotball.
Det er jo slik med Kvisvik, han kan jo holde landslagsklasse i annenhver kamp sesongen igjennom og allikevel havne et stykke bak på børsene fordi han spiller som Terehhov i resten av kampene.

Go Up