• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

spillerstall 2000

Started by andreas27, December 24, 2004, 22:55:46 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

andreas27




KennethS

tå på Brann

pusuren

Petter andreasen spiller på vadmyra no tror eg.. han jor iallfall det rett etter han ble ferdig i brann..

KennethS

Quote from: "pusuren"Petter andreasen spiller på vadmyra no tror eg.. han jor iallfall det rett etter han ble ferdig i brann..


Sjekket stallen til Vadmyra , han står ikkje oppført der lengre. www.vadmyra.no
tå på Brann

Bombefar

Razanauskas tror jeg forsvant til en klubb i Hellas. Noen uker etter at han ble kjøpt fikk sportsdirektøren sparken pga at han hadde kjøpt en haug med dårlige spillere den siste tiden og Razanauskas tok kaken. Vet ikke hva som skjedde med Razanauskas...

KennethS

Quote from: "Bombefar"Razanauskas tror jeg forsvant til en klubb i Hellas. Noen uker etter at han ble kjøpt fikk sportsdirektøren sparken pga at han hadde kjøpt en haug med dårlige spillere den siste tiden og Razanauskas tok kaken. Vet ikke hva som skjedde med Razanauskas...


Han spiller i Trelleborg i Sverige.
tå på Brann

enavgutta

Trelleborg høres skikkelig kjipt ut. Raza var vel en del av flyttelasset til Teitur. Godt vi e ferdig med den tiden der.. stort sett skrot.

andreas27

e vår gamle kung i kalmar??

KennethS

Quote from: "andreas27"e vår gamle kung i kalmar??


Jepp Svante spiller spiss i Kalmar FF.
tå på Brann

andreas27

noen som har en link til kalmar ff sin hjemmeside??


Christmas Tree


andreas27

rart å se at vi kun har 3(5)igjen.
lurar på kor alle spillerene fra 04 sesongen e om 3-4 år!

Xminator

Okay, tar utfordringen. Starter ny tråd med tittelen, "Stallen 2005 - hvor er de om 5 år" :D

el-diego

Kan bekrefte at Kjetil Norland spiller i Sandes ULF  (het tidligere ulf sandnes men har skiftet navn)
udere est facere

Go Up