• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Sang om den nye drakten

Started by mobli, December 24, 2004, 08:34:23 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

mobli

Har forslag til sang om den nye drakten (mel. kem faen e Tore Andre):

Ka faen e rødt og svart?
Ka faen e rødt og svart?
For vi e rød og hvi-it!
For vi e rød og hvi-it!
For vi e rød og hviii-iit!
Ka faen e rødt og svart?


Nemlig.
You shouldn't insult scousers, they're quick to take offence. And a gate and a shed and whatever else they can lay their hands on...

pusuren

smart tenkt, men isje liksom helt rett og lage sang om drakten, uansett farge så e det jo drakten til klubben i vårt hjerte. greit og klage og diskutere det osv... men synging blir egentli isje rett..

akkurat som om når vi kritiserer brannspilere(martin knudsen, ystaas,) for og være dårlig, men blir jo isje rett og synge dritt om de eller noe sånt...

Sharpy

Enig. Nå må vi la den passere. Det er ikke noe vi får gjort med det nå uansett, annet enn at det er litt morsomt å komme med små stikk innimellom;)

Nei, vi får satse på at Brann tar til vettet før neste sesong, slik at dette marerittet bare holder det gående ett år.
En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

Digg Jan

Draktene i seg sjøl syntes ikke eg er så alt for gale, men det er leit at de ikke er røde og HVITE! Ka ska vi synge nå?? Nå ser eg rødt! Nå ser eg Svart! Nå ser eg fotball laget mitt. Nei, det er noe som ikke stemmer der....

Men men, til alle dere brennende Brann fan dere ute ønsker eg dere en riktig god jul, og håper ikke dere sitter maten i halsen når dere oppdager den nye røde og svarte Brann drakten under tret.

En riktig God Jul!!
lutt og tull! I år blir det GULL!!!

Bombefar

Quote from: "Digg Jan"Draktene i seg sjøl syntes ikke eg er så alt for gale, men det er leit at de ikke er røde og HVITE! Ka ska vi synge nå?? Nå ser eg rødt! Nå ser eg Svart! Nå ser eg fotball laget mitt. Nei, det er noe som ikke stemmer der....

Men men, til alle dere brennende Brann fan dere ute ønsker eg dere en riktig god jul, og håper ikke dere sitter maten i halsen når dere oppdager den nye røde og svarte Brann drakten under tret.

En riktig God Jul!!


Jeg har heldigvis fått ordnet slik at jeg ikke får denne drakten.

God Jul

Kristin

hva med di som har drakten da... skal di liksom skjemmes når di går med den eller.. det er faktisk 250 stk som allerede har den og etter jul er det nok flere som får den.. så hvorfor ikke godta den? tror dere virkelig at det hjelper når dere negativt komenterer den hele tiden eller...
rann har hatt flere oppvaskmøter siden 3-2-tapet mot Bodø/Glimt på torsdag.

- Jeg har skjønt at det har vært mye snakk og styr. Jeg har vært på noen møter, men har ikke fulgt så nøye med, sier
tomålsscorer Sæternes.

Bombefar

Quote from: "Kristin"hva med di som har drakten da... skal di liksom skjemmes når di går med den eller.. det er faktisk 250 stk som allerede har den og etter jul er det nok flere som får den.. så hvorfor ikke godta den? tror dere virkelig at det hjelper når dere negativt komenterer den hele tiden eller...


Ja, jeg tror kanskje det kan hjelpe sånn at vi slipper samme skandale til neste år og

andreas27

vi må vel bare godta drakten å håpe på at de fiksar hvitfarge til 2006!!

pusuren

Quote from: "Kristin"hva med di som har drakten da... skal di liksom skjemmes når di går med den eller.. det er faktisk 250 stk som allerede har den og etter jul er det nok flere som får den.. så hvorfor ikke godta den? tror dere virkelig at det hjelper når dere negativt komenterer den hele tiden eller...


Ingen supportere kommer til og bli skjemmes begrunn av de bruker drakten til laget dies.. (hvis isje det e enga eller rbk då)

Ricky

Tror jeg kommer til å kjøpe drakt nå, for første gang på mange år. Synes det har vært litt for mye av det gode hva angår hvite partier på drakten de siste årene. Nå virker den temmelig helrød, og er det mulig å få tak i en kortarmet variant som tar vekk mye av det unødvendige krimskramset på ermene (som er teit og unødvendig uansett farge), så er jo det perfekt.

Badois

Jeg satt å så på brann dvd'en i går. å då så eg på dommer draktene! De er jo nesten helt like den nye brann drakten!
rann!!!!!

cyp

Eg har den nye Brann drakten og e STOLT over det! :)
elt O e snobbete!!

brann gal jente

ull til Bergen!

michael

brann gal jente skrev:
Quote


Er vel en ide å innføre 16års aldersgrense på forumet også?
Savner saklige innlegg, temaet her var om draktene, det var ikke noe skrytetema om hva du har opplevd i dine fjorten år.

bitta

Jeg syns mer synd på de som må kjøpe seg ny drakt i år fordi Andresen tok Soma sitt nr!! Når kontrakten med Umbro går ut bør Brann inngå forhandlinger med Nike eller Puma. Så sånn er det!
itta savner Olof!

michael

Når alt kommer til alt så er drakten ikke det viktigste, om det er Umbro, Nike eller Puma som står på så spiller ikke Brann bedre.
og du bitta, det er vel ingen skam å ha nummer 8 på ryggen i år da?
Eg hadde vært strålende fornøyd med å hatt landslagskapteinen sitt nummer på ryggen.

bitta

Kanskje ikke, men jeg villle heller hatt Soma på ryggen. JEg har egentlig aldri likt Andresen, men jeg har bestemt meg for å gi han en sjangs 8)
itta savner Olof!

Lene

Quote from: "bitta"Kanskje ikke, men jeg villle heller hatt Soma på ryggen. JEg har egentlig aldri likt Andresen, men jeg har bestemt meg for å gi han en sjangs 8)


Har tenkt i akkurat samme baner... Har for vane å ikke like Bærums-sosser, uansett hvilket lag de spiller for... Men når Andresen skal spille for Brann, kan eg nesten lette litt på holdningene... Han ga tross alt Brann en sjangs, så då gir eg han en i retur...

Menne.. Draktene.. Har tenkt litt på denne sangen:
No ser eg Rødt, no ser eg Hvitt
No ser eg fotballaget mitt

Den må jo skrives om til noe sånn som:
No ser eg Rødt, no ser eg Svart
Eg ser et fotballag med fart (eller kart..)

Og då kom eg på denne her, som kan synges når Rosenborg er på besøk:
No ser eg Hvitt, no ser eg Svart
No ser eg trøndere med bart..

Så.. Ka du trur?  :shock:

Kristin

likte den her best (ihvertfall mot RBK)

No ser eg rødt
no ser eg svart
no ser eg mokkasin og bart
rann har hatt flere oppvaskmøter siden 3-2-tapet mot Bodø/Glimt på torsdag.

- Jeg har skjønt at det har vært mye snakk og styr. Jeg har vært på noen møter, men har ikke fulgt så nøye med, sier
tomålsscorer Sæternes.

P-K

Mangelen på reklame skyldes at Brann skal reforhandle alle sponsoravtalene sine utenom den med SPV nå.

Det kommer nok til å komme plenty reklame på den til sesongstart...

Hvilken drakt vi velger har enkelt å greit med penger. Dersom Umbro fortsetter å ha Brann som satsningsområde i Norden skal det vel mye til for at Nike eller fritidsskoprodusenten Puma skal overta.
lo til Chelsea - 3,75 millioner, Harrys lydanlegg - 3 millioner, Hansasvingen - 40 millioner+. Følelsen den dagen Brann vinner serien - Ubetalelig!

Ricky

Får håpe de reforhandler dem raskt da, slik at vi slipper påsetting av klistremerker på drakten i mars/april...

pusuren

Quote from: "P-K"Mangelen på reklame skyldes at Brann skal reforhandle alle sponsoravtalene sine utenom den med SPV nå.

Det kommer nok til å komme plenty reklame på den til sesongstart...

Hvilken drakt vi velger har enkelt å greit med penger. Dersom Umbro fortsetter å ha Brann som satsningsområde i Norden skal det vel mye til for at Nike eller fritidsskoprodusenten Puma skal overta.


Brann kommer til og ha umbro uansett.. Det e de som har ansvaret for drakten så tror neppe at den kan bli byttes ut mot et annet merke no..

Go Up