• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Azar vil avslutte i Brann og Bergen!

Started by Syng for Brann, December 23, 2004, 11:40:17 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Syng for Brann

http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article1384162.ece

Ja, Azar sier med et smil at han har noe ugjort i Brann.   Jeg ser gjerne Azar tilbake i Brann-trøyen!   Han var jo helt før han reiste til barteklubben.    Men faktum var jo at azar skaffet Brann noen sÃ¥rt tiltrengte millioner....

Du kan jo lese at Azar heller ikke likte seg i RBK, han er ikke den eneste!    ;-)

pusuren

Drit i azar. han må brenne i helvete.. den gutten har ingenting i en brann drakt og gjøre!!

Nixon

Quote from: "pusuren"Drit i azar. han må brenne i helvete.. den gutten har ingenting i en brann drakt og gjøre!!


Herlig! Slikt får meg til å bli enda mer stolt over å være Brannsupporter! Og gudene skal vite at jeg var stolt før jeg leste dette inspirerende innlegget!
Rød makt på Hansa!

sekto

Noen ting kan ikke tilgis.. Azar brente for mange broer når han gikk til Rosenborg.. Det kommer til å gjøre at i hvert fall denne generasjonen Brannsupportere kommer til å ha vondt for å akseptere han som Brannspiller igjen.

Syntes det er litt latterlig å bytte til en klubb, som man vet man kommer til å få lite spilletid i, så klage på det, og ville hjem igjen når alt plutselig går mye bedre der..

Uansett.. Azar sier han trives og ikke skal hjem om mange år.. Spørsmålet er da om Brann vil ha en halvfeit "kraftspiss" med en karriere på hell..

brannsupporteren:-D

Han nødden vil jeg ALDRI NOENSINNE se tilbake i brann drakten! han er en sviker og en judas måtte han brenne ett sted hvor the sun dont shine!
url=http://www.bergenck.net]BCK HJEMMESIDE[/url]

Nixon

Quote from: "sekto"Noen ting kan ikke tilgis.. Azar brente for mange broer når han gikk til Rosenborg.. Det kommer til å gjøre at i hvert fall denne generasjonen Brannsupportere kommer til å ha vondt for å akseptere han som Brannspiller igjen.

Syntes det er litt latterlig å bytte til en klubb, som man vet man kommer til å få lite spilletid i, så klage på det, og ville hjem igjen når alt plutselig går mye bedre der..

Uansett.. Azar sier han trives og ikke skal hjem om mange år.. Spørsmålet er da om Brann vil ha en halvfeit "kraftspiss" med en karriere på hell..


Alt kan tilgis. Spesielt at en ung gutt nærmest ble tvunget til Rosenborg for at klubben sin økonomi skal bli reddet. Hvor mange tror du kan stå imot noe sånt? Selv om han selvsagt kunne vært raskere med å fornye kontrakten sin den gang. Men som sagt; han var en ung gutt med plutselig suksess som plutselig måtte ta mange viktige avgjørelser. Sikkert ikke alltid like lett.

Alt gikk ikke så bra i Brann da Azar ville tilbake. Brann var bedre da han reiste. Så det argumentet faller på stengrunn.

Dersom Azar blir fire år i Benfica er det et ganske bra kvalitetstegn. Og han vil fortsatt bare være 27 år. Så uttrykket en karriere på hell er vel bare et utslag av manglende argumenter vil jeg tro...
Rød makt på Hansa!

kabelmann

Azar må gjerne komme tilbake. Denne judas-kaukingen er latterlig.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Sharpy

Quote from: "Nixon"
Quote from: "pusuren"Drit i azar. han må brenne i helvete.. den gutten har ingenting i en brann drakt og gjøre!!


Herlig! Slikt får meg til å bli enda mer stolt over å være Brannsupporter! Og gudene skal vite at jeg var stolt før jeg leste dette inspirerende innlegget!
En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

pusuren

siden "alle" e så gla for at azar kommer til brann om 4-5 år så korfor isje hente tor andre flo og? eller kansje furuseth olsen og runar normann vil tilbake om noen år? håper virkelig at alle våre svikere kommer tilbake når de e gammel og dårlig!!! må nesten isje glemme rønningen,, og kansje ødergaard om han isje lykkes i rbk. nesten et helt lag. "jippi"

                                             "IRONI"

Haugen

Quote from: "sekto"Syntes det er litt latterlig å bytte til en klubb, som man vet man kommer til å få lite spilletid i,


Hvorfor kommer spillerne til oss hvis de vet at de ikke får spille?

Azar Karadas skulle aldri ha blitt solgt fra RBK. I mine øyne er han en mye bedre spiss en det Frode Johnsen er. Han er den eneste Bergenseren jeg har sansen for! :D  (ikke bli sint nÃ¥..) Karadas er en fantastisk spiller, sterk i dueller, og har en fantastisk mÃ¥te Ã¥ feire mÃ¥l pÃ¥! Etter Ã¥ ha skÃ¥ra mot Inter pÃ¥ Lerkendal for noen Ã¥r siden, stod han inne i mÃ¥let Ã¥ jubla noe jævli til oss i kjernen, fÃ¥r frysninger den dag idag..
or vi har voinne 13 år på rad, hurra!!

pusuren

Quote from: "Haugen"
Quote from: "sekto"Syntes det er litt latterlig å bytte til en klubb, som man vet man kommer til å få lite spilletid i,


Hvorfor kommer spillerne til oss hvis de vet at de ikke får spille?

Azar Karadas skulle aldri ha blitt solgt fra RBK. I mine øyne er han en mye bedre spiss en det Frode Johnsen er. Han er den eneste Bergenseren jeg har sansen for! :D  (ikke bli sint nÃ¥..) Karadas er en fantastisk spiller, sterk i dueller, og har en fantastisk mÃ¥te Ã¥ feire mÃ¥l pÃ¥! Etter Ã¥ ha skÃ¥ra mot Inter pÃ¥ Lerkendal for noen Ã¥r siden, stod han inne i mÃ¥let Ã¥ jubla noe jævli til oss i kjernen, fÃ¥r frysninger den dag idag..

Haugen

Quote from: "pusuren"
Quote from: "Haugen"
Quote from: "sekto"Syntes det er litt latterlig å bytte til en klubb, som man vet man kommer til å få lite spilletid i,


Hvorfor kommer spillerne til oss hvis de vet at de ikke får spille?

Azar Karadas skulle aldri ha blitt solgt fra RBK. I mine øyne er han en mye bedre spiss en det Frode Johnsen er. Han er den eneste Bergenseren jeg har sansen for! :D  (ikke bli sint nÃ¥..) Karadas er en fantastisk spiller, sterk i dueller, og har en fantastisk mÃ¥te Ã¥ feire mÃ¥l pÃ¥! Etter Ã¥ ha skÃ¥ra mot Inter pÃ¥ Lerkendal for noen Ã¥r siden, stod han inne i mÃ¥let Ã¥ jubla noe jævli til oss i kjernen, fÃ¥r frysninger den dag idag..


Beklager dypt til dere sarte sjeler. Men er gutten skap-trønder, tviler jeg sterkt på at han kommer til å avslutte karieren i Brrrrann..
or vi har voinne 13 år på rad, hurra!!

Blææ

ont follow me,Im lost too

Nixon

Quote from: "pusuren"


Nå kan vel ikke du så mye om Azar heller virker det som. Han er fra Eid og har sikkert vært mye mindre på strilelandet enn det du har vært...
Rød makt på Hansa!

DeeDee

Azar er tidenes Judas. Man går ikke fra Brann til RBK og ihvertfall ikke tilbake igjen. Ferdig med det.

Bombefar

Quote from: "Blææ"


Bare hyggelig med litt besøk av og til

cyp

Tydeligvis mange delte meninger om denne saken. Personlig ser jeg mer på dette med "judas" mer som en lek enn alvor. Jeg pep på Karadas da han spilte på stadion for RBK, men det var absolutt ikke grunnet hat. Husk at vi supportere også er en del av et spill. Vi fungerer som lagets 12. mann, og ettersom vi ikke kan være på banen har vi andre metoder for å støtte laget eller dra det andre laget ned i driten. Det har nesten blitt en plikt å pipe ut spillere som velger RBK, og jeg er selvsagt enig i at det er dumt for Brann når spillere tar et slikt valg. Flo vil nok aldri bli kunne tilgitt, men sammenlignet med Karadas blir det natt og dag. Som sagt tidligere var Karadas ung og måtte ta en del vanskelige valg. Han fikk heller ikke nok spilletid i Brann og er vel en av de få spillerne som virkelig har fått fart på karrieren sin i RBK og kommet seg vekk fra bartebyen. For min del kan Azar godt komme tilbake!
elt O e snobbete!!

BL

SÃ¥nn eg har oppfattet Azar sin overgang til rbk...

Brann ledelsen: "Azar vi har mange minus på konto, like før hele klubben går konk! Du kan redde oss hvis du går til rbk. har vi en avtale då?? vi selge deg til rbk???"

kem hadde klart å si nei???

eg føler mange sitter og tror at Azar kom til Dahl og spurte om rbk var intressert og han ville skifte klubb. Det stemmer nok ikkje.
Hansa-
Felt Z

DrMeland

Jeg regner meg sjøl som en oppegående og tolerant person, MEN: det er noen spillere jeg ALDRI vil se i Brann-drakten igjen. Disse er Flo, Normann, Ivar Fomlekopp og KaraDass.

Dette er alle spillere som på en eller annen måte har pisset på klubben, og det kommer jeg aldri til å godta. Jeg ser heller Vingle-Petter tilbake i klubben enn KaraDass (vil helst ikkje se han heller)...
rMeland

sekto

Quote from: "Nixon"
Quote from: "sekto"Noen ting kan ikke tilgis.. Azar brente for mange broer når han gikk til Rosenborg.. Det kommer til å gjøre at i hvert fall denne generasjonen Brannsupportere kommer til å ha vondt for å akseptere han som Brannspiller igjen.

Syntes det er litt latterlig å bytte til en klubb, som man vet man kommer til å få lite spilletid i, så klage på det, og ville hjem igjen når alt plutselig går mye bedre der..

Uansett.. Azar sier han trives og ikke skal hjem om mange år.. Spørsmålet er da om Brann vil ha en halvfeit "kraftspiss" med en karriere på hell..


Alt kan tilgis. Spesielt at en ung gutt nærmest ble tvunget til Rosenborg for at klubben sin økonomi skal bli reddet. Hvor mange tror du kan stå imot noe sånt? Selv om han selvsagt kunne vært raskere med å fornye kontrakten sin den gang. Men som sagt; han var en ung gutt med plutselig suksess som plutselig måtte ta mange viktige avgjørelser. Sikkert ikke alltid like lett.

Alt gikk ikke så bra i Brann da Azar ville tilbake. Brann var bedre da han reiste. Så det argumentet faller på stengrunn.

Dersom Azar blir fire år i Benfica er det et ganske bra kvalitetstegn. Og han vil fortsatt bare være 27 år. Så uttrykket en karriere på hell er vel bare et utslag av manglende argumenter vil jeg tro...


Vel, Karadas gikk til Rosenborg rett før 2002 sesongen startet om jeg ikke husker feil.. Etter at Brann hadde endt på en syvende plass året før. Når Chess meldte sin interesse, var det rett etter 2003 sesongen i hvert fall. Da endte Brann på en sjette plass. Så det gikk vel bedre med Brann..
Var et uår, innimellom, men vil no si at det gikk bedre med Brann når Chess ville ha han tilbake til Brann uansett. Om han sa han ville tilbake til Brann lenge før 2003 sesongen nærmet seg sluttet, så har jeg husket feil og beklager det.

Og argumentet om at karriereren til Karadas er på hell når han kommer tilbake, er vel omtrent like godt som ditt med: OM han kommer tilbake etter fire år, så er han bare 27.. Står vel ingen steder at han skal komme tilbake etter oppholdet i Benfica. Han kan vel like gjerne gå til en annen klubb i utlandet, for å returnere til Brann som 30-åring.

Bergen Sin Gutt

Quote from: "Sharpy"For å være helt ærlig har jeg aldri helt skjønt den hypen om at alle som forlater Brann absolutt skal være "Judas".


"Alle"...? Er du frisk? Hvor mange tidligere Brann-spillere har ikke blitt applaudert når de returnerer til Stadion for et annet lag? Det har med måten en spiller forlater Brann på om de blir hetset og stemplet som judas, eller om de får applaus når de kommer tilbake i fremmed drakt på motsatt banehalvdel, ikke det poenget at de forlater Brann...

Sharpy

Quote from: "Bergen Sin Gutt"
Quote from: "Sharpy"For å være helt ærlig har jeg aldri helt skjønt den hypen om at alle som forlater Brann absolutt skal være "Judas".


"Alle"...? Er du frisk? Hvor mange tidligere Brann-spillere har ikke blitt applaudert når de returnerer til Stadion for et annet lag? Det har med måten en spiller forlater Brann på om de blir hetset og stemplet som judas, eller om de får applaus når de kommer tilbake i fremmed drakt på motsatt banehalvdel, ikke det poenget at de forlater Brann...


Ja, det er jeg fullt klar over. Da jeg allikevel skrev "alle" er det fordi jeg mener det har gått inflasjon i å bruke tilnavnet judas. Noe Azar i mine øyne er et godt eksempel på.

Av og til hjelper det å ikke ta alt som skrives så fryktelig bokstavelig...
En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

Alexåsane

Azar judas? joda, han e vel det.. men han var også med på å redde økonomien til brann. Tror ikke han hadde så mye valg, brann presset nok litt på han også. Og hvilken unggutt vil takke nei til høyere lønn, redde klubben sin for konkurs og hyppi europacupspill?

Eg tror isje eg kunne spilt i brann og nektet meg i å bli solgt vist eg vet at brann trengte pengene for å holde seg i live.
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Kristin

hvor gikk han for? i kroner fra brann til Rævbk
rann har hatt flere oppvaskmøter siden 3-2-tapet mot Bodø/Glimt på torsdag.

- Jeg har skjønt at det har vært mye snakk og styr. Jeg har vært på noen møter, men har ikke fulgt så nøye med, sier
tomålsscorer Sæternes.

Alexåsane

"Mistet 10 millioner på ett år "

"Pengene Brann får for Karadas, betyr at de igjen kan betale renter på gigantlånet sitt i svenske Handelsbanken."
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Truls

Dette sier jeg siste gang her inne. Det går IKKE ann å sammenligne Azar med Flo. Det er latterlig.. Flo er en umoralsk dritt uten etikk. Han burde vært skutt. Azar derimot skaffet Brann sårt trengte penger, ville vel vært bedre om Brann gikk konk enn at Azar gikk til RBK? Når det var EN klubb som hadde råd til å betale prisen for han, så måtte det bli slik. Tror nok om det hadde vært flere klubber som kunne gitt 6 millioner der og da, så hadde det blitt en annen klubb. Hadde vel vært bedre å sett Azar i LSK og vi hadde fått 1 million for han?
kal de aldri slutte å plage oss om Søndagen ?

Nixon

Quote from: "sekto"Vel, Karadas gikk til Rosenborg rett før 2002 sesongen startet om jeg ikke husker feil.. Etter at Brann hadde endt på en syvende plass året før. Når Chess meldte sin interesse, var det rett etter 2003 sesongen i hvert fall. Da endte Brann på en sjette plass. Så det gikk vel bedre med Brann.


Sjette og syvendeplass er jo en minimal forskjell. Men tilfeldigheter unna nedrykk året før gjorde vel at Brann ikke akkurat fremsto som en stabil toppklubb. Noe Brann i større grad var da Azar spilte her.
Rød makt på Hansa!

Bergen Sin Gutt

Quote from: "Sharpy"Av og til hjelper det å ikke ta alt som skrives så fryktelig bokstavelig...


Da er det vel fullstendig meningsløst å i det hele tatt skrive det, så lenge det ikke er kødd, ironi, morsomheter eller tøv?

Sharpy

Quote from: "Bergen Sin Gutt"
Quote from: "Sharpy"Av og til hjelper det å ikke ta alt som skrives så fryktelig bokstavelig...


Da er det vel fullstendig meningsløst å i det hele tatt skrive det, så lenge det ikke er kødd, ironi, morsomheter eller tøv?


Ikke dersom det er for å illustrere et poeng. Skjønt, dersom man ikke skjønner hva jeg vil fram til, da har heller ikke formuleringen vært god nok. Så akkurat der kan jeg forsåvidt ta litt selvkritikk.

Note to self: Bruk anførselstegn/gåsetegn neste gang...
En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

morten_61

Jeg mener at det var det beste for både Brann, og ikke minst azar og skifte klubb, i Brann tror jeg rett og slett teitur var for veik,spillere gikk rundt og sutret og gnålte og da spes azar, sutre sutre jeg vil ikke spille spiss jeg vil ikke spille der og jeg vil ikke spille der. hvem i svarte faaaaaaaaaa. kan stille slike krav i en elite klubb, (hørte ikke noe om det når han havnet i rbk) ungdommen trenger og bli vist hvor skapet skal stå, og det klarte ikke teitur.
Vil jeg ha azar tilbake? tjaaaa det spørs, jeg vet rett og slett ikke, når jeg tenker azar så kommer skuffelsen smygende, som BRANN supporter føler jeg at han er en sviker, men han var bare guttungen.

GOD JUL ALLESAMMEN.

Tois

Han er i Benfica frem til han legger opp!! Ferdig med det!!

monzilla

brann hadde blitt slått konkurs om de ikke solgte azar. jeg spytter på rbk for de utnyttet situasjonen, og kjøpte han til spottpris. Styrker norsk fotball? pøh.

Det som gnager på meg er at han kysser branndrakten hjemme mot latvia (eller lithauen på kronsminde), og når man gjør det får man visse forpliktelser.

Sharpy

Quote from: "monzilla"
Det som gnager på meg er at han kysser branndrakten hjemme mot latvia (eller lithauen på kronsminde), og når man gjør det får man visse forpliktelser.


Ja, det er klart det går an å bruke mot ham. Jeg velger imidlertid å sette det på kontoen for ungdommelig iver. Gutten var vel 17 år på tidspunktet?
En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

Christmas Tree

QuoteGutten var vel 17 år på tidspunktet?


Stemmer det, men glem ikke at han også benyttet enhver anledning til å understreke at det kun er Brann han vil spille for i Norge. Og det gjorde han lenge etter at han hadde passert 20.

Det som irriterer meg mest med Karadas er det faktum at han har brutt absolutt alt han hadde sagt og stÃ¥tt ved som Brann-spiller.  Foruten det overnevnte brøt han ogsÃ¥ løftet sitt om Ã¥ forlenge kontrakten med Brann samtidig som han (i sterk motsetning til under tiden i Brann) var villig til Ã¥ spille der treneren ønsker straks han gikk til RBK. Slik oppførsel vitner om mangel av ryggrad og fortjener sÃ¥ledes ikke respekt.

ol-gu

Dersom Azar er god nok for Brann når han vil tilbake, skal han være hjertelig velkommen. Stå på Azar
ater VIF og RBK

Kagain


Sharpy

Det er ikke alle som liker å leke "hva om"-leken;)

Personlig trpr jeg du er inne på noe veldig vesentlig.
En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

Kagain

Quote from: "Sharpy"Det er ikke alle som liker å leke "hva om"-leken;)

Personlig trpr jeg du er inne på noe veldig vesentlig.


Nei, folk er kanskje ikke alltid like lekne :)

Men som sagt. det kan hende jeg er naiv, men jeg forestiller meg at det er slik det fungerer i verden...

Xminator

Nå er det like greit det ikke ble Azar, men Sæternes istedenfor. Og om Azar vil spille for Brann før han passerer 31, så gjerne for meg.

DrMeland

Quote from: "Røde Mor"Nei, folk er kanskje ikke alltid like lekne :)

Men som sagt. det kan hende jeg er naiv, men jeg forestiller meg at det er slik det fungerer i verden...

Slik fungerer det IKKJE!

En verden som er så svart/hvit ("æhh, hjelp Azar du må redde klubben og byen") eksisterer heldigvis kun i hodet på historieløse kverulanter som jevnlig frekventerer diverse diskusjonsforum på nettet:)

Brann hadde vært akkurat der vi er i dag om han hadde blitt i Brann eller dratt til Bartebyen. Han valgte bartebyen, og å unnskylde ham med penger, press, agenter etc er bare tåpelig.

Azar var en voksen mann som tok en avgjørelse. Derfor forbeholder jeg meg retten til å "pisse" på hans ettermæle på samme måte som han "pisset" på min klubb! Herlig!
rMeland

Mr_Soma

LITT stolthet må no vi ha her!
Og ikke "tilgi" alt her... vi snakker om en person som svikter klubben til fordel for vår største rival.

Enig med Dr.Meland

La Azar trille ball med Eid når han runder 30.

Sharpy

Quote from: "DrMeland"

Azar var en voksen mann som tok en avgjørelse. Derfor forbeholder jeg meg retten til å "pisse" på hans ettermæle på samme måte som han "pisset" på min klubb! Herlig!


Men tenk på oss som må tørke opp alt pisset!:p
En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

Kagain

Quote from: "DrMeland"
Slik fungerer det IKKJE!

En verden som er så svart/hvit ("æhh, hjelp Azar du må redde klubben og byen") eksisterer heldigvis kun i hodet på historieløse kverulanter som jevnlig frekventerer diverse diskusjonsforum på nettet:)


Ooooh. Harsh words :) Vel vel, skal ikke klage på det jeg, men jeg tror ikke det er så svart hvitt som enkelte andre "ikke-historieløse kverulanter som jevnlig frekventerer diverse diskusjonsforum på nettet" vil ha det til.

Tror nok det var lite med valg mannen hadde, eller i alle fall fikk forespeilet av diverse lugubre agenter. Og såvidt jeg forstår det var det Brann som omtrent var på frierferd til RBK.

At Azar ville spille stopper i Brann og spiss i RBK får en sette på kontoen for "ung med elendig rådgiver som ikke klarte å bestemme seg og ble snakket i senk av trøndere, for så å gi etter for de rådene de før nevnte trønderne solgte til han, og videreformidle det til før nevnte ung fotballspiller"

Ja, han kysset drakten. Livet er en scene, fotballverdenen dobbelt opp. Det er litt det  samme som med Scharner og Andresen, og Nhleko det. De komer til klubben og "tyvtrener pÃ¥ Bergenssanger, trener i julen, elsker regn, arbeider som en slave for Ã¥ bli konge, etc."  Jeg ser at de i beste fall har pyntet pÃ¥ sannheten, men setter pris pÃ¥ at de velger Ã¥ være sÃ¥ profesjonelle at de faktisk nettopp pynter pÃ¥ sannheten.

Stoffi

Quote from: "kabelmann"Azar må gjerne komme tilbake. Denne judas-kaukingen er latterlig.


Ja, og så burde vi slutte å banne på kampene, og heller gi blomster til motstander supportere enn å synge mot dem. Blomster TIFO for eksempel. DET hadde vært noe.

Vi er ikke en religiøs sekt der vi følger bibelen slavisk; "man skal tilgi alt og alle er snille".
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Stoffi

Quote from: "Røde Mor"La oss leke "Hva om"-leken.

Hva om du spiller for en foppalklubb som du elsker. Du får ikke spille så ofte, men du spiller nå dann og vann. Du har en tvilsom fetter som agent og rådgiver, og er svært ung.

Så kommer sjefen til klubben til deg og sier det at "Eh... Kunne du tenkt deg å bli solgt for å redde klubben". Altså, i klartekst: Om du velger å bli solgt kan klubben bestå, vil du ikke, går klubben Ad Honduras.

Sier du da "Nei faen, jeg elsker denne klubben, og jeg nekter å la meg selge. Så får heller klubben legge inn årene, jeg spilte for denne klubben i dens siste levetid"



Hvis det er sånn du ser på saken, så velger jeg å se på bort i fra dine innlegg i denne tråden. :)

Litt naiv gÃ¥r det an Ã¥ være, men dette er vel i overkant.  :wink:
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

KEO

Quote from: "DeeDee"Azar er tidenes Judas. Man går ikke fra Brann til RBK og ihvertfall ikke tilbake igjen. Ferdig med det.
Nu kør vi!

Stoffi

Quote from: "KEO"
Quote from: "DeeDee"Azar er tidenes Judas. Man går ikke fra Brann til RBK og ihvertfall ikke tilbake igjen. Ferdig med det.


Soltvedt ble SPARKET fra brann av inkompetent ledelse. Folk gikk i tog for at han skulle fÃ¥ bli i klubben.  Jeg sÃ¥ ikke noe tog da Azar gikk for gull og grønne enger i RBK. Han fant vel kanskje ut at gresset ikke alltid er grønnere pÃ¥ andre siden....
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

KennethS

Soltvedt og Inge Ludvigsen ble sparket av Halvar Thoresen pga de hadde tatt seg en øl på byn. Trodde ikkje det eg hørte når de sa det på radion den dagen. Husker når vi var i kongsvinger kampen etter, Thoresen fikk gjenomgå noe jævlig. Var også med og gå i tog.
tå på Brann

PornoPung

Soltvedt ble sparket fordi han hadde et forhold til konen til Thoresen..

Sharpy

En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

Go Up