• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

3-1-3-1-2

Started by andreas27, December 22, 2004, 23:07:57 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

andreas27

oppdal
ørn-soma-hanstveit
     haugen
scharner-andressen-kvisvik
     miller
sæternes-winters

benk:opphaug,bjarnason,knudsen,guntveit,walde,dylan

Nixon

Noen er villig til å gjøre alt for å få Miller med i en startoppstilling. Jeg synes jeg hører Mjelde ler helt fra Osterøy.
Rød makt på Hansa!

andreas27

isje akkurat at det at eg må ha miller med i start 11eren men det e no en spennende spiller!!!

Hansakongen

For min del tror jeg nok han miller kan ble som en liten joker for brann den neste sesongen når han for kommet seg i litt form etc etc.... synes han har spilt bra i det siste jeg så skal ikke klage på han for min del

cyp

elt O e snobbete!!

andreas27

tviller på at charlie får spille så mye sentalt på midten men vist mannen får prøve seg på  flanken tror eg at han kan bli en ny kvisvik type!!
sikkert mange som e unig i dette men eg tror at haugen faktisk kommar til å ettablere seg på midtbane utovar neste sesong!!! tror at han og andressen passer godt sammen på midtbanen!!! om dette vil/ville bety at scharner vil bli solgt eller ikke, så tror jeg at haugen i framtiden kommer til å bli en god å viktig spiller for brann!!
kommar sikkart mye negativ kritikk om meg å haugen no men vent å se!!!

Dinho

Xminator

Stiller Brann med noe annet enn 4-4-2 i serien vet jeg utfallet av sesongen på forhånd....

Toa

ribl! Utfordr! Takl! Slutt å putl! Sentr! Kontr! Samhandl! Utlign!!

KRISA

4-2-3-1 spilte vi med våren-03, kan ikkje akkurat si at det ga gode resultater. Synes Brann bør beholde 4-4-2, siden det fungere veldig fint per dags dato.

Toa

Quote from: "KRISA"4-2-3-1 spilte vi med våren-03, kan ikkje akkurat si at det ga gode resultater. Synes Brann bør beholde 4-4-2, siden det fungere veldig fint per dags dato.

Det ga ikke særlig gode resultater da, men nå har vi spillere som passer bedre inn i systemet. Haugen og Scharner er begge gode defensive midtbanespillere. Hadde vært topp å kunne bruke begge, uten at midtbanen i seg selv av den grunn blir for defensiv.

Kvisvik vil få færre defensive oppgaver på siden, noe som bare er positivt. Winters på siden kan nok diskuteres, men han er den dag idag uansett mye ute på sidene og plukker opp baller. Med alle de smarte løpene hans kan det bli veldig bra også ute på siden.

Andresen sentralt som ballfordeler.

Sæternes scorer mål.
ribl! Utfordr! Takl! Slutt å putl! Sentr! Kontr! Samhandl! Utlign!!

KEO

Quote from: "Toa"
Quote from: "KRISA"4-2-3-1 spilte vi med våren-03, kan ikkje akkurat si at det ga gode resultater. Synes Brann bør beholde 4-4-2, siden det fungere veldig fint per dags dato.

Det ga ikke særlig gode resultater da, men nå har vi spillere som passer bedre inn i systemet. Haugen og Scharner er begge gode defensive midtbanespillere. Hadde vært topp å kunne bruke begge, uten at midtbanen i seg selv av den grunn blir for defensiv.

Kvisvik vil få færre defensive oppgaver på siden, noe som bare er positivt. Winters på siden kan nok diskuteres, men han er den dag idag uansett mye ute på sidene og plukker opp baller. Med alle de smarte løpene hans kan det bli veldig bra også ute på siden.

Andresen sentralt som ballfordeler.

Tror dere har blitt klin galen! Man putter da F ikke winters ned på en høyre kant, en av styrkene til winters er jo alle løpene som får midtstopper her i Norge til å bli mo i bena. Det var jo lett å se i år at i de siste 10-15 minuttene i åres kamper styrte brann alt fremover å de har nok winters en stor ære for etter alle de løpene motstander forsvaret måtte følge han på.  Man slutter aldri med en formasjon som fungerer for det om at men vil ha plass til noen spillere ekstra som passer inn i ett annet system. 4-4-2 er kommet for å bli

Sæternes scorer mål.
Nu kør vi!

cyp

elt O e snobbete!!

Aam

Selvom Haugen er helt, så er det drøyt å sette han på start-11'ern istedenfor Miller.. Ta dere sammen!
et è en tilstand som går utover all forstann,
Hjertet hamrer og banker, for byen og Brann!

Ben Dover

Sist Brann prøvde andre formasjoner, da spesiellt 4-2-3-1 var med helt andre spillere enn nå. Det er vel bare Haugen og Hanstveit som er igjen av det laget Mjelde mønstret i 4-2-3-1, ellers var Runar Normann venstre ving (huff).

Hvem vet om Brann, med det mannskapet de har nå kan være bedre i en annen formasjon?

Men jeg må innrømme at jeg føler meg best da Brann spiller 4-4-2.

Tror at Mjelde er så rutinert etter vert at han vet hva han skal gjøre.
lsker Brann

andreas27

4-4-2

opdal
ørn-bjarnason-soma-hanstveit
miller-andressen-scharner-kvisvik
sæternes-winters

4-3-3

oppdal
miller-sæternes-winters

4-2-3-1

opdal
haugen-scharner
winters-andressen-kvisvik
sæternes

3-4-1-2

opdal
bjarnason-soma-hanstveit
guntveit-andressen-scharner-kvisvik
miller
sæternes-winters

3-1-3-1-2

opdal
bjarnason-soma-hanstveit
haugen
miller
sæternes-winters

3-3-2-2

opdal
bjarnason-soma-hanstveit
scharner-andressen-haugen
miller-----------------kvisvik
sæternes-winters

med miller og kvisvik som vinger

Lurkin

Spiller vi med 3 bak kan vi slite kraftig mot lag som RBK, Enga, LSK osv osv.

Synes det er unødvendig å presse de 11 beste inn på laget.

"De 11 beste spillerene er ikke nødvendigvis det beste laget" - Tom Nordlie om Real Madrid.

Charlie Miller - tror jeg kan bli en fin joker.
Helge Haugen - alle trodde han ble satt ut av laget når Cato, Charlie, Paul osv kom. De har enten blitt flyttet rundt eller fått benkeplass.

Og hvis vi bruker denne formasjonen, hva gjør vi da hvis en blir skadet eller supsendert? Man må holde seg til en formasjon hele sesongen, ikke skifte pga en spiller er ute. Hva gjør vi da hvis noen er ute? Backups og litt krangling om plassene er bare bra.
Berømte Brann fra Bergen

Xminator

Det var ikke bare Mjelde som lekte med formasjoner :) Uten å gidde å tenke for mye (i beste hoftekritiske ånd) er det vel ett par i denne tråden som de siste dagene har snakket over seg om Mjelde og formasjoner :p

Sharpy

Nå er du bare vanskelig og atal;)
En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

Lurkin

Nå har vi vel motbevist denne taktikken med 3 på midten mot Enga.

Case closed.
Berømte Brann fra Bergen

Go Up