• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Knut`en..

Started by Roffarne, December 22, 2004, 09:57:50 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Roffarne

Like greit å starte en tråd der hvor den hører hjemme.

Altså; Knut`en er tilbake og skal nå ta fatt på den vanskelige(?) oppgaven med å styre Brannskuten rett til helvete igjen.

Velkommen tilbake Knut.
Greit å se at du fremdeles er i slaget!
Nu går alt så meget bedre.

Toa

Var en tråd her om at Knut var tilbake, men den er av en eller annen grunn fjernet. Mener moderatorene ikke burde fjerne tråder, men heller stenge de med en kommentar om HVORFOR de er stengt. Skjønner heller ikke poenget med å stenge tråden om de nye Brann-draktene.

Fint at Knut er tilbake. Hipp hurra, osv...
ribl! Utfordr! Takl! Slutt å putl! Sentr! Kontr! Samhandl! Utlign!!

Nixon

Har savnet det skjeve smilet til Knut`n...
Rød makt på Hansa!

Roffarne

Er det bare jeg som mener at dette er en katastrofe?
Husker dere virkelig ikke at Knut`en måtte luske ut av Stadion i skam sist, etter den forsmederlige tabben han gjorde i forkant av Liverpool-kampene?
Denne mannen er et gufs fra fordums tid og hører ikke hjemme i et Brann med ambisjoner.

olry

Quote from: "Roffarne"Er det bare jeg som mener at dette er en katastrofe?
Husker dere virkelig ikke at Knut`en måtte luske ut av Stadion i skam sist, etter den forsmederlige tabben han gjorde i forkant av Liverpool-kampene?
Denne mannen er et gufs fra fordums tid og hører ikke hjemme i et Brann med ambisjoner.

Vet du ikke hva ironi er?

Roffarne

Kan ikke se at du har postet noe på denne tråden før, så jeg skjønner ikke hvor den ironien din kommer inn i bildet..

Men det er jo tydelig at dette ikke engasjerer folk.
Det er vel et fåtall av de som bruker dette forumet som hadde hørt om Brann i `97..

KennethS

Ikkje nok med det, han prøvde seinest i sommer og lure Brann. Prøvde og pakke på Brann en polsk spiss som vistnok skulle scorer i annenhver kamp og være veldig god.... etter og ha sjekket litt fakta fant vi ut at spilleren scorte 3 mål på 21 kamper. Resten av kampene satt han på benken eller tribunen. 1 mål hver 7 kamp e jo imponerende..
tå på Brann

P-K

Nå som Knut'n er tilbake dukker nok både Harry og Lambert opp fra kulissene også...

De synes vel det hadde gått for lenge siden forrige skandaleoppslag i Bergenspressen. :)
lo til Chelsea - 3,75 millioner, Harrys lydanlegg - 3 millioner, Hansasvingen - 40 millioner+. Følelsen den dagen Brann vinner serien - Ubetalelig!

KennethS

E vel like før vi leser i avisene at Sæternes og Soma e sparket pga de tok seg en øl på byn :D
tå på Brann

olry

Quote from: "Roffarne"Kan ikke se at du har postet noe på denne tråden før, så jeg skjønner ikke hvor den ironien din kommer inn i bildet..

T.o.m. jeg klarer jo å se ironien i de tidligere postene

Nixon

Han skal heldigvis ikke styre klubben.
Og hvis Dahl & co mener at Kristiansen har kvaliteter og kontaktnett som Brann kan ha nytte av, så stoler jeg egentlig litt på at det stemmer.
Rød makt på Hansa!

DrMeland

Quote from: "Roffarne"Det er vel et fåtall av de som bruker dette forumet som hadde hørt om Brann i `97..

Rolig no...

Var ikke spesielt imponert av Knut'n sine krumspring i '97, men tror samtidig vi må se mulighetene og ikke begrensningene. Han har et omfattende kontaktnett og så lenge han ikke skal sitte i administrasjonen er det ok å hyre ham inn sålenge dette er noe vi kan dra nytte av.

Bør vel legge til at Liverpool-hendelsen på mange måter ødela for helheten av det han gjorde for klubben. Det har vært langt verre ledere på Stadion enn Knut'n, og den dagen Lambert dukker opp i korridorene igjen er det tid for bekymring...
rMeland

Blææ

Da blir det protesttog og flambert Wulf..akkurat som i gode gamle dager.
ont follow me,Im lost too

Bergen Sin Gutt

Quote from: "Blææ"Da blir det protesttog og flambert Wulf..akkurat som i gode gamle dager.

Et protesttog er da absolutt på sin plass i skrivende stund også, i forbindelse med de fargeskadede nye draktene.

Nixon

Quote from: "Bergen Sin Gutt"
Quote from: "Blææ"Da blir det protesttog og flambert Wulf..akkurat som i gode gamle dager.

Et protesttog er da absolutt på sin plass i skrivende stund også, i forbindelse med de fargeskadede nye draktene.

Noen modige sjeler kan jo prøve å brenne en drakt. Spørs om det blir så populært.
Rød makt på Hansa!

Sharpy

Faen, hadde dét skjedd, hadde til og med JEG gått til forsvar for de nye draktene...

Men til saken. Jeg er egentlig ikke så fryktelig bekymret for Knutn sitt inntog. Mannen har jo opplagt et kontaktnett Brann kan dra nytte av, og så lenge Bjørn Dahl sitter bak spakene fortsetter nok seiersmarsjen en stund til. De har forsåvidt sine draktfeilskjær de også, men de hopper ikke akkurat etter Wirkola, så da tilgir man gjerne slike ting.
En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

Stoffi

Dette er som et kaldt gufs fra fortiden. brrrr.

Snart leies vel Grethe Knudsen og Seim inn som konsulenter for 10000 kr timen.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

enavgutta

Lambert Wulf ja, alle husker det svinet... Knut'n è vel en bra kar når det kommer til stykket. Men det e mye folk de ansetter nå om dagen på 20 50 og 70 prosentstillinger.. tydelig at det er penger på møllen i Idrettsveien om dagen. Ender vel med et brak-kaos som legger klubben i ruiner og kroken på døren ...

KennethS

Quote from: "Nixon"
Quote from: "Bergen Sin Gutt"

Noen modige sjeler kan jo prøve å brenne en drakt. Spørs om det blir så populært.

Husker så godt når Remi Taule brendte den stygge gule og svarte bortdrakten han brukte før, borte mot Strømsgodset i Drammen. Den var stygg + at den bare bringte ulykke :D husker ikkje helt kor mange kamper han var borte på uten seier med var vel nærmere 15. Den turen var faktisk ganske gøy, livet var herlig i begynnelsen det året 1 plass og greier... helt til stabiliteten begynnte og slå inn :(
tå på Brann

Per Anders

Bra at Knut'n er tilbake. Hans hjerte hamrer for Brann. Leser i BT at han skal utvikle stadion, og ha turer til Tottenham, Southampton og Reading for å se på deres anlegg. Håper inderlig at Knut'n kan skaffe oss et SKIKKELIG anlegg med MINIMUM 25000 sitteplasser. Heia Knut! Stå på!

KennethS

Quote from: "Per Anders"Bra at Knut'n er tilbake. Hans hjerte hamrer for Brann. Leser i BT at han skal utvikle stadion, og ha turer til Tottenham, Southampton og Reading for å se på deres anlegg. Håper inderlig at Knut'n kan skaffe oss et SKIKKELIG anlegg med MINIMUM 25000 sitteplasser. Heia Knut! Stå på!
tå på Brann

Nixon

Quote from: "KennethS"Husker så godt når Remi Taule brendte den stygge gule og svarte bortdrakten han brukte før, borte mot Strømsgodset i Drammen. Den var stygg + at den bare bringte ulykke.

Stygg, javel. Men en kuriositet som jeg fortsatt har liggende i skapet. Skulle gjerne brukt den, men den har på en eller annen måte krympet rundt magen...:)
Rød makt på Hansa!

Nixon

Quote from: "KennethS"

Slapp av. Man bør også se hvordan det ikke skal gjøres før man kan bygge Norges beste stadion! � lære av andre sine feil er jo bedre enn å lære av sine egne!
Rød makt på Hansa!

KennethS

Quote from: "KennethS"

Slapp av. Man bør også se hvordan det ikke skal gjøres før man kan bygge Norges beste stadion! � lære av andre sine feil er jo bedre enn å lære av sine egne!

Av en eller annen grunn så tror eg ikkje Knut'n reiser til Trondheim for og se kordan det ikkje skal gjøres. Frykter det værste.
tå på Brann

Per Anders

LERKENDAL???????

KEM FA.. HAR NEVNT LERKENDAL?

Tottenham, Southampton og Reading i England har flotte anlegg.

KennethS

Quote from: "Per Anders"LERKENDAL???????

KEM FA.. HAR NEVNT LERKENDAL?

Tottenham, Southampton og Reading i England har flotte anlegg.

Var jo slik White Hart Lane ser ut idag Brann hadde i tankene når de begynnte og diskutere utbygging av stadda i 1989. Men innse det vi kommer nok ikkje til og se en stadion med flere en 21000 seter. Sad but true.

min feil med Lerkendal. Men trodde du skrev Trondheim. Ble redd der ja.

Men når han først e i England burde han vel tatt en titt på Reebok Stadion til Bolton.
tå på Brann

Per Anders

White Hart Lane er FANTASTISK, men drøye 36000 tilskuere er urealistisk. Når det er sagt så kan man selvsagt bygge et lignende anlegg til White Hart Lane i en mindre målestokk. 28-30000 f.eks. hadde vært perfekt. Tøft med de to storskjermene i kanten av tribunetaket på begge kortsidene på White Hart Lane.

Reebok Stadium tar drøye 25000, men er det stilig med langsidetribuner som er buet?

KennethS

Quote from: "Per Anders"Reebok Stadium tar drøye 25000, men er det stilig med langsidetribuner som er buet?

Har hørt det e bra trykk der inne, at den holder vanvittig bra på lyden.
tå på Brann

enavgutta

Greit, då bygger vi en Reebok Stadion der Stadda ligger i dag. Flerre forslag? Greit, vedtatt !

Brannfrelst

La oss heller bygge en Maracàna mens vi er i gang :lol:
2.10.07-Gullet kom hem!

P-K

Til de av dere som trodde Lambert er borte må jeg dessverre skuffe dere. Han er særdeles aktiv i miljøet rundt Brann. Han satt blant annet i Branns valgkomité ved forrige valg...

Dette med Knut'n viser nok en gang at Branns planer for ny stadion er mildt sagt amatørmessige. De har tegningene klare, men skal nå ut og studere andre stadioner? Kanskje de burde tenkt på dette før de satt klar med arkitekttegningene?!? De burde alt ha gjennomført disse turene. De som burde dra på turer nå er de som skal bygge anlegget. Og da for å få tips om hva de kan gjøre, og hva du må unngå.
lo til Chelsea - 3,75 millioner, Harrys lydanlegg - 3 millioner, Hansasvingen - 40 millioner+. Følelsen den dagen Brann vinner serien - Ubetalelig!

kabelmann

Ingen tegninger er klare, nei, det er kun laget skisser.
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Bergen Sin Gutt

Nei det er unødvendig.

Per Anders

Bra at Knut'n er inne i varmen igjen. Det var GODT å lese at han skal på ekskursjoner til England for å se på anlegg. Jeg føler det ligger en erkjennelse i dette; at Bjørn Dahl og co. innser at 20-21000 var en GEDIGEN tabbe. Styret har, naturlig nok, fått ekstremt mye pepper etter at disse latterlige ministadionplanene ble lansert. KNUT KRISTIANSEN, LYKKE TIL!!!!!

enavgutta

Ja, diverse avisoppslag, engasjement og interesse for temaet nettopp har sitt utspring i forumet her på Bataljonen. Flere av oss her inne har sendt mailer til Bjørn Dahl både nå og tidligere. Flere av oss har også tipset medier og skapt debatt i andre fora.

Per Anders

Så du er altså enig i at det kan hjelpe å kjøre debatt? At det kan hjelpe å prøve alle tilgjengelige kanaler for å nå frem med sitt budskap? Håper Knut K. er rett mann på rett plass.

enavgutta

Ja, jeg er ikke i tvil om at interessen og engasjementet rundt denne Stadion saken her på forumet har skapt ringvirkninger og har hatt en kraft vi ennå ikke helt forstår virkningen av.

Bare vent og se !

Go Up