• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

- Selger ikke Soma ennå

Started by KNUDSEN, December 21, 2004, 09:17:25 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

KNUDSEN

Rune Hauge tror ikke Ragnvald Soma blir solgt til utlandet på en stund. - Han spiller helt sikkert vårsesongen i Brann, sier forsvarsklippens agent.

http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeliga/article318433.ece
jøss meg i ræven
Ja no e vi der
Eg skuer utover den store røde hær
Som marsjerer opp te Ullevaal
Vi ska opp å ta finalen

Xminator

Så med andre ord får vi servert overgangsrykter annenhver dag det neste halvåret?

Selg nå eller si at det ikke blir salg før i november. Dette kanskje, hvis om og men-snakket vil ødelegge sesongen for klubben. Sett det før.

KennethS

Lurer på kor mye Brann forlanger for han, Viking forlanger godt over 30 mill for Hangeland. Brann bør minst ha like mye for Soma. Selv om eg tror han blir solgt mellom 15 og 20 mill max.
tå på Brann

Nixon

Nå er det heldigvis ikke agenten som bestemmer når en spiller skal bli solgt. Så dersom Soma starter sesongen regner jeg med at Brann holder ord og at han blir i alle fall ut sesongen.
Branngull og 20 mill inn på konto for Soma. November 2005 kan bli en fin måned!:)
Rød makt på Hansa!

Svante!!

rann er best

monzilla

jeg sier meg enig med de som mener vi bør ha ny midtstopper klar den dagen soma forsvinner. Hører jeg hangeland eller blir det for dyrt? Husker olofinjana,han imponerte ikke akkurat siste tiden han var i brann

RC

Kagain

Er litt spent på Walde jeg, altså den Walden med K fremfor. Har han fått noe ut av oppholdet i Haugesund (tvilsomt, siden klubben rykket ned), eller vil han bli nok en figur som selges til Sogndal eller noe, og fungerer brukende der?

Geir

Har jo Klock også. Han ble vel kjøpt for å brukes engang han og.
ndelig SERIEMESTER

KennethS

Skeid har et stoppertalent som vi burde ta en titt på. Birger Madsen tror eg han heter.
tå på Brann

Kagain

Quote from: "KennethS"Skeid har et stoppertalent som vi burde ta en titt på. Birger Madsen tror eg han heter.

KennethS

Quote from: "monzilla"jeg sier meg enig med de som mener vi bør ha ny midtstopper klar den dagen soma forsvinner. Hører jeg hangeland eller blir det for dyrt? Husker olofinjana,han imponerte ikke akkurat siste tiden han var i brann
tå på Brann

Xminator

Soma kommer til å spille lenge ute. Og det er bare å innse at en spiller av Somas kvalitet blir noe vi ikke ser i midtforsvaret til Brann de neste ti årene.

andreas27

kommar til å flommreere med overgangsrykter her i vinter!! bare vent!!
snart kommar det en type med "SIKRE KILDAR"!

Go Up