• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Julebrus og sjokoladenisser

Started by Nixon, December 17, 2004, 23:16:34 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Nixon

http://fotball.bt.no/nyhetsarkiv/article.jhtml?articleID=71570

Her har Brann brukt hele høsten på å slanke den godeste Charlie Miller. Så presterer de å sende han på juleferie med sekken full av julebrus og svære sjokoladenisser. Forstå det den som kan!:)

Ellers vil jeg selvsagt ønske guttene god juleferie. Og gleder med storlig over at stallen inneholder i alle fall en klassespiller til når de samles igjen over nyttår!
Rød makt på Hansa!

sekto

Charlie har begynt å se faretruende atletisk ut i det siste, så kan være at Mjelde har sett at dette må settes en effektiv stopper for.. Blir han for god, så vil jo bare noen kjøpe han!

Tror uansett at Charlie kommer til å få pakket på noen kilo ekstra når han returnerer hjem til øl og fast food, og julemat nå i ferien.

Ellers så henger jeg meg på hilsenen. God Jul og Godt Nyttår til alle spillerne. Takk for et fantastisk år! Dere får nyte en velfortjent ferie..

Ole Brom

Charlie blir en kanonhit neste år i TL. Uten tvil. Det han har vist på slutten av sesongen er bare begynnelsen !

bernu

Jeg håper og tror at Charlie blir en stor hit neste år.... men er litt bekymret for om han får spille så mye.... Hvor skal han spille ? Mjelde har sagt at Bengt/Robbie er klare førstevalg. Og med Andresen på plass er det ikke plass på midtbanen heller.... Hadde vært kult hvis Miller slo til og ble en fantastisk høyreving :D Han spilte jo der i Rangers....
Ja ja... vi får se utover vinteren hvordan laget setter seg...
God jul alle sammen :D
HANSA - Z

HaterRævBK

tror han kan gjøre d bra på høyre ving...
med den silke foten han har kan det komme mange gode innlegg!

god jul med mye Hansa, og husk når du kjøper julebrus: hansa sin e best der også! :wink:
S slaur.....

Henki

Det som er problemet med å skulle bruke Charlie på kanten er at vi da vil ha to relativt trege kantspillere. Kvisvik har en fantasktisk teknikk men tempomessig ligger han langt nede på listen. Misforstå meg rett her, jeg vil ikke bytte Kvisvik mot så veldig mange men et av problemene med Brann, slik jeg ser det, er at vi ikke er flinke nok til å komme opp med nok folk i kontringene. En rask kantspiller er i så måte ganske viktig.
Ballen skal fremover!

oppedal

Miller har slanket seg ganske mye siden han kom til Brann, men det skulle bare mangle. Skal han ha en fremtid i Brann, SKAL han og andre spillere holde seg i form og trene hardt.

Håper virkelig ikke at Brann begynner å bruke spillere pga av navnet...

Menmen, Brann fortjener fjell av sjokoladenisser og elver av julebrus. Men de burde heller fått noe litt sundere, som energidrikker og masse frukt.

Brann vil at Brann skal holde seg i form, og da hjelper ikke sjokoladenisser...
g e' ikkje fra Norge, eg e' fra Bergen!

Go Up