• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Vi e sk Brann

Started by soma, December 16, 2004, 18:18:06 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

soma

Ser for meg denne her runge på stadion, kommer til å bli kanon bra tror eg;

Melodi: Free the world

Viii EEEE SK BRannn!!!
Elsker elsker sk BRANN,

gjentas 2 ganger?
esus elsker deg!

pusuren

Quote from: "soma"Ser for meg denne her runge på stadion, kommer til å bli kanon bra tror eg;

Melodi: Free the world

Viii EEEE SK BRannn!!!
Elsker elsker sk BRANN,

gjentas 2 ganger?


kem har den sangen?

soma

d e en "julesang" som går no for tiden av diverse artister
esus elsker deg!

bernu

Bare en liten oppklaring. Orginalsangen heter "Feed the World". Band Aid sangen fra 1984 som kom ut i ny versjon nå før jul :)
HANSA - Z

Nixon

Der jeg kommer fra heter denne sangen "Do they know it´s Christmas?"
Rød makt på Hansa!

bernu

he he he ... jeg skrev sangtittel men mente refrenget ;) det går: feed the world....
HANSA - Z

mister

Quote from: "soma"Ser for meg denne her runge på stadion, kommer til å bli kanon bra tror eg;

Melodi: Free the world

Viii EEEE SK BRannn!!!
Elsker elsker sk BRANN,

gjentas 2 ganger?


uansett ka melodi eller ka, tror den ville bli helt enormt på stadion, må få igjennom denne!!

kabelmann

Quote from: "soma"Viii EEEE SK BRannn!!!
Elsker elsker sk BRANN,


Jeg går ut ifra at det erstatter

Feed the world
Do they know it's Christmas Time

Om så, hvordan får du SK i første linjen til å passe inn i takten?
Spør ikke hva Brann kan gjøre for deg. Spør hva du kan gjøre for Brann.
- John F. Kennedy, 20. januar 1961

Nixon

Kutt ut SK.
Passer bedre da.
Rød makt på Hansa!

Zander:)

var umulig å synge med SK

sekto

SK må vekk i første linje.. da flyter det mye bedre..

Flott forslag ellers.. Rolig, ingen klapping, og kanskje til og med mulig å få til å veksle litt på SS.. Kan også holdes gående en stund.. Likt denne..

viks

Har også vært inne på tanken om og bruke noen julemelodier, men slo det fra meg.

Dersom man ser PL kamper for tiden er det jo nesten kun "julesanger" på tribunen. Vel og merke er jo dette et typisk november/desember fenomen. Skal love at det ikke er mye av de sangene i januar, og i hvert fall ikke når vår serie starter i april/mai.

Derfor syntes jeg at det blir litt "upassende" med juletoner i mai og juni. Tror også en del lag ville sett litt rart på oss om vi drar ut i europa i september 05 og synger julesanger.

Men for all del. Det meste av vårt sangmateriell er moden for en fornying, og alle munner monner (eller noe sånt), så jeg er åpen for kreative nye forslag i hvert fall...
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

Brann-Peter!

Quote from: "soma"Ser for meg denne her runge på stadion, kommer til å bli kanon bra tror eg;

Melodi: Free the world

Viii EEEE SK BRannn!!!
Elsker elsker sk BRANN,

gjentas 2 ganger?



gjentas 2 ganger? Gjentas 10-20 ganger..
alltid de to gangene og så er sangen slutt..
untaket er "vi e brann bergens stolthet"..
...ellers sjef!
orenet Hansatribune - sammen er vi sterke!

soma

Quote from: "viks"Har også vært inne på tanken om og bruke noen julemelodier, men slo det fra meg.

Dersom man ser PL kamper for tiden er det jo nesten kun "julesanger" på tribunen. Vel og merke er jo dette et typisk november/desember fenomen. Skal love at det ikke er mye av de sangene i januar, og i hvert fall ikke når vår serie starter i april/mai.

Derfor syntes jeg at det blir litt "upassende" med juletoner i mai og juni. Tror også en del lag ville sett litt rart på oss om vi drar ut i europa i september 05 og synger julesanger.

Men for all del. Det meste av vårt sangmateriell er moden for en fornying, og alle munner monner (eller noe sånt), så jeg er åpen for kreative nye forslag i hvert fall...


det e jo egentlig ikke en julesang, heller ikke noe julestemning over den, kan synges året rundt, kommer til å bli kanon bra!!!!
esus elsker deg!

sugarcane

skulle til og foreslå akkurat det samme innholdet som "soma" har skrevet!
Var på julebord tidligere denne uken da "Do they know it`s...." ble spilt over høytaler anlegget, og meg en kamerat på jobben kom på tanken om og lage en Brann-sang ut av det!! Begynner og mistenke "soma" for og ha deltatt på dette jule bordet, eller tenker vi bare likt?? He, he!

jaja men, tror denne sangen ville slått ann på stadion ihvertfall!
eg synger me hvis noen drar den i gang..

Hoppetuss

Hadde det vært et alternativ at vi gjør som på Vi e Brann Bergens stolthet og deler sangen mellom SS?
Ene delen synger Vi e Brann
Andre synger Elsker elsker SK Brann

:?:

sekto

Var det jeg foreslo når jeg sa en den kunne veksle på SS.. Men tviler på noen husker det når sesongen så smått starter opp igjen.

Go Up